Kuinka usein parisuhteessa vakuuttelette rakkauttanne puolisolle sanomalla: minä rakastan sinua?
Kommentit (25)
Joka päivä viimeiset 30 vuotta avlossa
jos AP tykkää että menee överiksi; se on yksi mielipide
Kerron kyllä, mikäli asian tila muuttuu.
Päivittäin. Ei mene överiksi yhtään. 😊
Joka päivä sanotaan. Vähintään silloin kun mennään nukkumaan, tai kun toinen lähtee töihin tms.
Yhdessä ollaan oltu yli 30 vuotta.
En koskaan. Käytän sanontaa mie tykkään siusta. Välillä leikin oululaista ja sanon alakko nää mua!
Ei sanota juuri koskaan, mutta kyllä sen muusta huomaa.
Te ketkä sanotte joka päivä: eikö siitä ole tullut rutiini? Tunnetteko rakkautta myös joka kerta?
Ei ole tapana valehdella. Rakastan kyllä erästä toista.
Vierailija kirjoitti:
Te ketkä sanotte joka päivä: eikö siitä ole tullut rutiini? Tunnetteko rakkautta myös joka kerta?
Tunnen rakkautta jatkuvasti puolisoani kohtaan. Ihana häntä halata ja kuiskata "Rakastan".
Vierailija kirjoitti:
Tunnen tottakai. Miksi muuten niin sanoisin?
Ei meidän tarvitse vakuutella. Kun sanoitamme sen toisillemme, olemme tosissamme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnen tottakai. Miksi muuten niin sanoisin?
Huono omatunto? Akka/ukko ei epäile että petät.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai tunnen. 33 vuotta olen tuntenut rakkautta joka päivä. Joka päivä hiukkasen enemmän kuin edellisenä päivänä. On hän vaan niin ihana mies
Hyvin harvoin. Tiedämme sen sanomattakin. Enemmän meillä teot puhuu kuin sanat vaikka muuten puhutaankin paljon kaikesta
28v yhdessä
Puolisoni kanssa olemme sanoneet jo 38 vuoden ajan ja rakastajani kanssa jo 9 vuoden ajan päivittäin, minä rakastan sinua. En koe menneen överiksi. Se kuvastaa hyvin sitä syvää rakkautta, mitä tunnemme toisiamme kohtaan.
T:rakastettu nainen
Vierailija kirjoitti:
Joka päivä sanotaan. Vähintään silloin kun mennään nukkumaan, tai kun toinen lähtee töihin tms.
Yhdessä ollaan oltu yli 30 vuotta.
Valehtelet!! Kukaan ei ole kenenkään kanssa noin kauan!
Fakta asia on, että NAINEN pettää jo viimeistään ensimmäisen kolmen vuoden sisällä.
Tai jo aiemminkin, mutta yleensä viimeistään tuossa ajassa jää jo kiinni.
Näytä minulle yksikin uskollinen nainen, niin minä lupaan löytää jostakin kiven kolosta älykkään vantaalaisen. Niin varma olen tästä asiasta.
Sanon sen joka päivä, ja minulle sanotaan se joka päivä. Joskus useita kertoja päivässä. Ei se mitään ihmeellistä vakuuttelua ole, tunteen sanoittamista vaan.
Toki ne tunteet osoitetaan myös teoin, koko ajan.