Kauheeta, hissi hajonnut ja jäin sinne jumiin hetkeksi! Onko muilla vastaavasta kokemuksia?
Ihan paniikki olo tuli. Soitin nyt siitä eteenpäin, että korjaavat ja tulevat tarkistamaan tilanteen.
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos jää hissiin ja tulee kauhee paskahätä. Saako paskantaa hissin lattialle.
Paskanna retardi housuusi.
Lapsena 70-luvulla painelimme nappeja miten sattuu ja lopulta hissi pysähtyi kerrosten väliin. Muutama 4-5vuotias meitä siellä oli, mutten muista mitään kauhua. Ehkä se oli vain hassua.
Viidesti kolmessa eri maassa. Kyllä sieltä aina on pois päästy... Hiki tulee tosin tropiikissa, sillä yleensä hissin ilmastointi menee samalla offline.
Joskus tuntuu että käsi jossa on roskapusseja, hissin ovi voisi imaista pussit ja samalla koko käden. Louskuttava rautaovi. Pitää mennä varmaan tarpeeksi syvälle hissiin aina.
Oltiin joskus työpaikan hississä melkein tunnin. Painettiin hätänappia monta kertaa ennen kuin vastattiin. Respassa, johon se hätäkutsu menee, todettiin että he luulivat jonkun pelleilevän...
Muksuna rytkytettiin ja hypittiin tasajalkaa hississä niin hissikori pysähtyi, lähti taas liikkeelle kun painoi kerrosnappia.
Minä jäin työpaikan hissiin lauantai-iltapäivänä ja vasta maanantaiaamuna pääsin pois, kun ihmiset tulivat töihin. Onneksi minulla oli ruokatarpeita ostettuna ja kolme pulloa viinaa. Hyvin meni aika banaaneja ja makkaraa syödessä. Ja viinaa juodessa. Jouduin kyllä virtsaamaan hissiin, mutta ei haitannut, kun olin aika kännissä.
Vierailija kirjoitti:
Minä jäin työpaikan hissiin lauantai-iltapäivänä ja vasta maanantaiaamuna pääsin pois, kun ihmiset tulivat töihin. Onneksi minulla oli ruokatarpeita ostettuna ja kolme pulloa viinaa. Hyvin meni aika banaaneja ja makkaraa syödessä. Ja viinaa juodessa. Jouduin kyllä virtsaamaan hissiin, mutta ei haitannut, kun olin aika kännissä.
Melkein hyvä tarina lähes loppuun asti, mutta olisit toki voinut lorauttaa yhteen niistä tyhjennetyistä pulloistasi ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Melkein hyvä tarina lähes loppuun asti, mutta olisit toki voinut lorauttaa yhteen niistä tyhjennetyistä pulloistasi ;) LOL!!
2 viikkoa alkaa olla jo kohtuu pitkä aika olla hississä jumissa:
https://www.vauva.fi/keskustelu/3302526/hissiin-jaanyt-siivooja-pysyi-e…
Mitä jos jää hissiin ja tulee kauhee paskahätä. Saako paskantaa hissin lattialle.