Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitkä mineraalimeikit on hyviä?

Vierailija
12.09.2008 |

.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
12.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaukana oikeista mineraalimeikeistä. Katso sisällysluetteloa;oikeat mineraalimeikit sisdältää korkeintaan viittä ainesosaa. Niitä saa edullisestikin, kun ostaa jenkeistä, esim. everyday minerals.Suosittelen.

Vierailija
2/8 |
12.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten kyllä hyvä, sitten kun iholle asti pääsee, mutta "käyttöliittymä" ei miellytä mua kyllä yhtään!

Sen sijaan L'Orealin mineraalimeikeistä "kuula-aurinkopuuteri" on tosi hyvää! Väriä tarttuu sutiin sopivasti, eikä kuulat sotke samalla tavalla kuin jauhe (ei tartte joka aamu pestä lavuaaria siitä jauheesta).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
12.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän meikkivoiteesta, sopii tosi hyvin mulle. Ne luomivärit on sellasii opeteltavia, mutta tosi hyviä. Mulla tulee ihottumaa luomiin yleensä luomiväreistä, mut näistä ei tuu.

Vierailija
4/8 |
12.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen kokeillut useita eri merkkejä, en vaan tykkää niistä. Ensinnäkään eivät peitä tarpeeksi (esim .tuo loreal ei peitä mitään, eikä myöskään Jane Iredale), ja lisäksi kiiltävät ihan kamalasti. Sopivat nuorehkolle iholle, jossa ei juurikaan virheitä.

Vierailija
5/8 |
12.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko sulla jotenkin huono iho? Minusta siloittaa ihon pintaa juuri sopivasti ja näyttää kauniin samettiselta, mulla ei kiillä laisinkaan.

T. yli 40-vuotias mineraalimeikkien käyttäjä

Vierailija
6/8 |
12.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollut tosi tyytyväinen. Ja hänen iho ja meikki näyttää kyllä todella hyvältä!

Vierailija
7/8 |
12.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tutkiskeluun paljon aikaa, osumia tulee valtavasti! Lisäksihän netissä on suomen- ja englanninkielisiä kosmetiikka-aiheisia keskustelupalstoja, joilta löytyy hurjasti tietoa aiheesta, niiltä kai pääsee parhaiten alkuun.

Minulla on noista käytössäni Lily Lolo, ikää 30+ ja olen mineraalimeikkeihin erittäin tyytyväinen. Kiilto-, lähmääntymis- ja juonteisiinpakkautumisongelmat, joita tavallisten meikkivoidelitkujen kanssa oli, ovat nyt mineraalien kanssa historiaa. Meikki on luonnollisen näköinen, ei tule enää pakkeliefektiä. Itse asiassa enpä meikkaisi päivittäin, jos en olisi mineraaleihin tutustunut.

Tuota Lily Loloa saa tilattua UK:sta, eli ei tullirajoja tms. Muita suosittuja, edullisia merkkejä löytyy lähinnä Jenkeistä (Everyday Minerals, Pure Luxe, Meow Cosmetics, näitä on vaikka kuinka paljon...). Ei se nettitilaaminen ole vaikeaa eikä hirveää muutenkaan, tutustukaa vaikka PayPal:iin, jos tuntuu epämiellyttävältä "jakaa" luottokortin numeroaan nettikaupoille, PP toimii useimmilla meikkiputiikeilla.

Kosmetologeilta saa tietysti ostaa noita ylihintaisia Iredaleja ja Youngbloodeja ihan Suomestakin. Ne marketeissa myytävät "mineraalimeikit" sisältävät tosiaan juuri sellaisia ainesosia, joita puhtaissa mineraalimeikeissä pyritään välttämään (silikonit, vahat, talkki).

Vierailija
8/8 |
12.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dermosil nimiseltä merkiltä löytyy myös mineraalimeikkejä. Itselläni mineraalipuuteri ja tykkään kovasti. Antaa luonnollisen oloisen loppusilauksesn ja helppo ja nopea levittää, kunhan on vaan kunnon sivellin/huisku. www.dermoshop.com

Muutenkin laadukkaita ja edullisia tuotteita, esim. kasvojenpesuvaahto aivan paras.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän seitsemän