Nordean ongelmat, kannattiuko siirtää IT-toiminnot Intiaan, itseaiheutettu ongelma, Nordean pitäisi maksaa korvauksia asiakkaille.
Nordea maksamaan asiakkaille kun ongelmia, muuten tämä ei lopu ja loputkin IT siirretään Intiaan ja sitten on kaikkien tilit tyhjinä, nytkin ihmisiltä menee "Onlyfans"-ottoja, vaikka kyseessä 50v nainen, joka ei koskaan käynyt OF:ssä!
NORDEA MAKSAMAAN; ESIM 100 EUROA PER PÄIVÄ, PER ASIAKAS.
TOISELTA PÄIVÄLTÄ 200E JNE.
VEIKKAAN, ETTÄ TULISI KUNTOON VARTISSA.
Kommentit (24)
tuohan johtuu rysssssän palvelunestohyökkäyksistä eikä mistään muusta
Vierailija kirjoitti:
Tämä jatkuu niin kauan, että pankit joutuu korvaamaan tällaisen asiakkaille.
-Nordean Intian- siirto toimii helvetin hyvin, kiitokset vielä toimitusjohtaja Frank Vang-Jensenille, hyvin toimii Suomessa varsinkin!
Mutta kun saatiin niin halvalla. Lisäksi on kielimuuri daddä dddd däda ddd
Enemmän kiinnostaa että kuka tämän jatkuvan hyökkäilyn takana on, onko tosiaan naapurin torakat vai joku henkilökohtainen agenda Nordeaa vastaan.
Joo, palvelumaksua ei pidä periä kuukausilta jolloin on häiriöitä.
Persaukiset pösilöt pitävät eniten mölinää asioista joista eivät ymmärrä yhtään mitään iltapaskalehtien otsikoita syvemmältä.
it toiminnoas intiaan , mistä tulee huijaussoittoja--- no intiasta
Kunhan Nordean johdon tulospalkkiot kehittyvät niin asiakkaiden/aasien ongelmat eivät voisi johtoa vähempää kiinnostaa. Siksihän se kovapalkkainen tiedotuspuoli on palkattu jotta kaikki voidaan selittää jonkin johdon ulkopuolisen tahon luomaksi ongelmaksi, eikä ainakaan johdon päätösten seurauksiksi.
Vierailija kirjoitti:
Kunhan Nordean johdon tulospalkkiot kehittyvät niin asiakkaiden/aasien ongelmat eivät voisi johtoa vähempää kiinnostaa. Siksihän se kovapalkkainen tiedotuspuoli on palkattu jotta kaikki voidaan selittää jonkin johdon ulkopuolisen tahon luomaksi ongelmaksi, eikä ainakaan johdon päätösten seurauksiksi.
Älä puhu asioista joista et tiedä etkä ymmärrä todellisuudessa mitään. Tyhjä tynnyri kolisee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunhan Nordean johdon tulospalkkiot kehittyvät niin asiakkaiden/aasien ongelmat eivät voisi johtoa vähempää kiinnostaa. Siksihän se kovapalkkainen tiedotuspuoli on palkattu jotta kaikki voidaan selittää jonkin johdon ulkopuolisen tahon luomaksi ongelmaksi, eikä ainakaan johdon päätösten seurauksiksi.
Älä puhu asioista joista et tiedä etkä ymmärrä todellisuudessa mitään. Tyhjä tynnyri kolisee.
Tyhjä tili kolisee.
Vierailija kirjoitti:
Persaukiset pösilöt pitävät eniten mölinää asioista joista eivät ymmärrä yhtään mitään iltapaskalehtien otsikoita syvemmältä.
Tjaa-a. Vaimoni hermot paloivat sunnuntaina totaalisesti, kun hän ei meinannut millään saada siirrettyä satasta muistisairaan isänsä tilille, että tällä tilillä olisi maanantaina ollut katetta erääntyville laskuille. Onnistui lopulta, tuntien kiroilun jälkeen. Välillä oli koko tili tunteja hukassa vaikka nettipankkiin pääsi sisälle. Uskomatonta.
Oma tilini ei onneksi ole Nordeassa.
Vierailija kirjoitti:
Kunhan Nordean johdon tulospalkkiot kehittyvät niin asiakkaiden/aasien ongelmat eivät voisi johtoa vähempää kiinnostaa. Siksihän se kovapalkkainen tiedotuspuoli on palkattu jotta kaikki voidaan selittää jonkin johdon ulkopuolisen tahon luomaksi ongelmaksi, eikä ainakaan johdon päätösten seurauksiksi.
Voisin lyödä vetoa että tällaisten kommenttien esittäjä ei tiedä eikä ymmärrä yhtään mitään:
a) pankkitoiminnasta
b) yritysjohtamisesta
c) IT-järjestelmistä, tietoliikenteestä ja tietoturvasta
Veikkaisin jopa että on itse työtön tai muuten pankille täysin merkityksetön asiakas. Kun katselee pankkien sometilien saamia kommentteja, niin siellä haisee aina tällainen sama elämäm_koulu.
Vierailija kirjoitti:
Mutta kun saatiin niin halvalla. Lisäksi on kielimuuri daddä dddd däda ddd
Tuosta on kokemusta entisestä elämästä. Projektit viipyi ja viipyi. Lopulta selvisi, että paikallinen projektivastaava oli siirtynyt toiseen firmaan. Siellä siirrytään herkästi palkan perässä. Mutta kukaan ei huomannut informoida toimeksiantajaa. Sinne ei kannata maksaa mitään etupainoitteisesti.
Nordealla on nyt jo näemmä oma some-osastokin täällä vastauksista päätellen?
vieläkään ei toimi verkkopankki kunnolla, ajattelin viisaana maksaa erään ostoksen luottokortilla kun tää nettpankki nyt vähän häilyy, niin eihän se toimi kun se prklen varmennuskaan mene läpi..palkkapäivä on 15.pvä..hiukan alkaisi kutkuttaa vaihtaa tili toiseen pankkiin, tosin tän kuun liksaan ei taida enää ehtiä muutos.
Vierailija kirjoitti:
tuohan johtuu rysssssän palvelunestohyökkäyksistä eikä mistään muusta
Ei johtunut, Nordea tiedotti tänään, että ei ole palvelunestohyökkäystä, vaan ovat vain itse mokanneet päivityksissä.
Ei ole enää ddos vaan jotain muutakin menossa. Intiaan ulkoistettu it-puolensahan *usee todella rankasti, tai Nordeaa kiristetään mutta heillä ei ole kanttia kertoa sitä. Pitkäkestoinen ddos viittaisi kiristykseen?
Näistä tämän päivän ongelmista mitään tietämättä maksoin junaliput. Hyvin toimi, ei mitään ongelmaa. Ja muina päivinä, kun on ilmoitettu ongelmista, en ole todellakaan rynnännyt katsomaan toimiiko oma tili. Varmasti saa systeemin sekaisin, jos kaikki yrittää hulluna takoa itseään sisään, kun palvelu muutenkin jumissa!
Syy on nyt selvinnyt ongelmiin. Ne johtuivat omista päivityksistä, joilla pyritään estämään nuo palvelunestohyökkäykset.
Eli vähän samantapainen mökkerö, kuin se lähes koko maailman lentoliikenteen aikoinaan keskeyttänyt puuhastelu.
Tämä jatkuu niin kauan, että pankit joutuu korvaamaan tällaisen asiakkaille.
-Nordean Intian- siirto toimii helvetin hyvin, kiitokset vielä toimitusjohtaja Frank Vang-Jensenille, hyvin toimii Suomessa varsinkin!