Terveysvakuutuksen hinta 3x kymmenessä vuodessa
Tuli taas vakuutuksen maksun aika ja hinta noussut jälleen. Kun otettiin 10 v sitten niin maksoin vähän yli 200€, nyt vähän alle 700€ vuosi. Alkaa miettimään kannattaako tuota maksaa, mutta kun tietää, että yksi käynti ja magneettikuvaus maksaa tuon jo yksityisellä, joten maksan taas kiltisti. Jos jotain tapahtuu niin haluan, että se hoidetaan nopeasti ja laadukkaasti mahdollisimman helposti.
Katsoin kilpailevan yrityksen hintaa niin huonommilla ehdoilla melkein 200€ kalliimpi ja poissulkisi nykyiset ongelmat...
Kommentit (3)
Monet keskituloiset ostelevat uusia autoja, joissa pelkkä ARVONALENNUS KUUKAUDESSA on terveysvakuutuksen vuosimaksun verran
Valintakysymyksiä, kuka arvostaa mitäkin tai pitää tarpeellisena. Suuntaus on vaan sellainen, että itse joutuu terveyspalveluista jotain maksamaan jos haluaa valikoida, parempaa asiantuntemusta, nopeampia tutkimuksia
Vierailija kirjoitti:
Kyllä yksityiseltä saa yhden käynnin ja magneettikuvan noin puoleen hintaan tuosta sun 700 eurosta. Toki varmaan löytyy myös yksityisä joissa se maksaa tuon 700.
Kannattaa nyt vielä ainakin varmistaa se, että mikäli sulla tulee joku leikkausta vaativa vaiva, niin tuo vakuutus oikeasti maksaa operoinnin yksityisellä. Pahimmassa tapauksessa päädyt sinne saman jonon perälle, minne päätyy kaikki julkisen puolen asiakkaat ja silloin tuo sun maksama summa on ihan sulaa hulluutta.
Mulla on jo tuosta vakuutuksesta korvattu jo useamman tonnin leikkaus yksityisessä sairaalassa, joten se on erittäin kattava. Varmasti olen 10k€ edestä tuolta saanut korvauksia jo tähän mennessä.
Kyllä yksityiseltä saa yhden käynnin ja magneettikuvan noin puoleen hintaan tuosta sun 700 eurosta. Toki varmaan löytyy myös yksityisä joissa se maksaa tuon 700.
Kannattaa nyt vielä ainakin varmistaa se, että mikäli sulla tulee joku leikkausta vaativa vaiva, niin tuo vakuutus oikeasti maksaa operoinnin yksityisellä. Pahimmassa tapauksessa päädyt sinne saman jonon perälle, minne päätyy kaikki julkisen puolen asiakkaat ja silloin tuo sun maksama summa on ihan sulaa hulluutta.