Elän ja hengitän vaimoani. Minulla ei ole kavereita, työtä eikä harrastuksia.
Kommentit (6)
Kannattaa soittaa poliisille, jos sinua pidetään vankina parisuhteessa.
Kyllä sun kelpaa, onko vaimolla viiva pillu vai herkku huulet?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sun kelpaa, onko vaimolla viiva pillu vai herkku huulet?
Ne samat
Käytänkin tämän trollialoituksen puhuakseni asiaa.:
Joskus kun lapset on pieniä tuntui tärkeältä olla paljon kotona. Työ ja koti olivat ne kaksi elämän kiintopistettä, yhdessä matkustettiin ja harrastettiin.Koti ja perhe oli kaikki.
Mutta kun lapset alkaa lentämään pesästä on tärkeää löytää harrasteita ja omia tekemisiä ja omia kavereita, yhtä lailla kun on tärkeää keksiä harrasteita ja kavereita puolison kanssa.
Liian moni jää perheidylliin kahdestaan, eikä poistu kotoa. Telkkari korvaa lapsen. Kun jää leskeksi tai eroaa, on TV ja ennen pitkää kotihoito ainoa kontakti ulkomaailmaan.
Olen nyt siinä tilanteessa että nuorimmainen muuttaa opiskelija-asuntoon ja esikoinen asuu jo työnantajan vuokra-asunnossa. Sovittiin puolison kanssa jo muutama vuosi sitten että nyt jos mihinkään tulee kutsu niiin mennään, jos kenenkään luona kyläilläään niin esitetään vastakutsu sopivan ajan kuluessa, harrastetaan liikuntaa ja kuulutaan kerhoon.
Vierailija kirjoitti:
Käytänkin tämän trollialoituksen puhuakseni asiaa.:
Joskus kun lapset on pieniä tuntui tärkeältä olla paljon kotona. Työ ja koti olivat ne kaksi elämän kiintopistettä, yhdessä matkustettiin ja harrastettiin.Koti ja perhe oli kaikki.
Mutta kun lapset alkaa lentämään pesästä on tärkeää löytää harrasteita ja omia tekemisiä ja omia kavereita, yhtä lailla kun on tärkeää keksiä harrasteita ja kavereita puolison kanssa.
Liian moni jää perheidylliin kahdestaan, eikä poistu kotoa. Telkkari korvaa lapsen. Kun jää leskeksi tai eroaa, on TV ja ennen pitkää kotihoito ainoa kontakti ulkomaailmaan.
Olen nyt siinä tilanteessa että nuorimmainen muuttaa opiskelija-asuntoon ja esikoinen asuu jo työnantajan vuokra-asunnossa. Sovittiin puolison kanssa jo muutama vuosi sitten että nyt jos mihinkään tulee kutsu niiin mennään, jos kenenkään luona kyläilläään niin esitetään vastakutsu sopivan
Muista seksi
Juuri näin
Olet ihana 💕