Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi haluat katsoa silpomiselokuvia? Saw, Terrifier ym.

Vierailija
07.10.2024 |

Minä en pysty katsomaan niitä ja mietin miksi joku haluaa nähdä silmiä kaivettavan ulos. Pidän muuten kauhuelokuvista joissa psykologista kauhua.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat koomisia.

Vierailija
2/8 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovat koomisia.

Jotkut, rhkä, katsoin juuri uuden Terrifierin trailerin ja siinä oli kyllä hupaisia kohtauksia. Mutta esim hostel ei ollut mielestäni koominen. Yök. -ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silpomiselokuvat eivät tuota minulle mitään ongelmia, mutta kokkausvideot jossa joku leikkaa kasviksia mandoliinilla aiheuttavat aivan ylitsepääsemättömiä puistatuskohtauksia koska en voi olla ajattelematta että leikkaisin itseltäni sormenpäät poikki sillä.

Vierailija
4/8 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silpomiselokuvat eivät tuota minulle mitään ongelmia, mutta kokkausvideot jossa joku leikkaa kasviksia mandoliinilla aiheuttavat aivan ylitsepääsemättömiä puistatuskohtauksia koska en voi olla ajattelematta että leikkaisin itseltäni sormenpäät poikki sillä.

Mä olen kokeillut tuota, tosin vain yhdellä sormella. Koska ihonsiirre ei olisi pysynyt, odoteltiin haavan umpeutumista pohjasta päin. Kuukausi saikkua. On muuten niin terävä terä, ettei edes sattunut, mutta verta tuli kuin härän kurkusta. 12 cm etusormen kynnen vierestä meni roskiin. 

Vierailija
5/8 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen kokeillut tuota, tosin vain yhdellä sormella. Koska ihonsiirre ei olisi pysynyt, odoteltiin haavan umpeutumista pohjasta päin. Kuukausi saikkua. On muuten niin terävä terä, ettei edes sattunut, mutta verta tuli kuin härän kurkusta. 12 cm etusormen kynnen vierestä meni roskiin. 

1 kertaa 2 cm, 1 x 2 cm

Vierailija
6/8 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koen ne rentouttavina.

Vierailija
7/8 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen aina ollut vaikeasti stimuloitavissa kun puhutaan viihteestä. En jaksa romanttisia komedioita, kun ei niissä tapahdu mitään. Ärsyttää valtaosassa elokuvia ja TV-sarjoja sellainen joutava dialogi, jolla täytetään sitten iso osa ruutuajasta ja lopuksi ehkä 5 minuuttia toimintaa. Tykkään tuntea tunteita, kuten säikähdyksiä, järkytystä ja spontaania naurua. Siksi katson kauhua.

Olen nähnyt kummatkin Terrifyerit ja menossa katsomaan tuon uudenkin. Niissä on aina jotain mukaansa tempaavaa ja hereillä pitävää.

Vierailija
8/8 |
07.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään kummituskauhusta ja psykologisista jännäreistä, mutta splatterleffat ei kiinnosta, ällöttää vaan. En jaksa myöskään zombiekauhua kun se on usein niin ällöttävästi tehty.