Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä vaiheessa vauvan liikkeet alkaa tuntua mahan päältä?

14.02.2007 |

Mietityttää kun esikoistani odotan ja liikkeet alkoi tuntua 16+4, että missäs vaiheessa mieskin jo voisi ne tuntea mahan päältä. Kertokaa kokemuksianne!

T:Titi-uu rv17+3

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
14.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen liikkeet eka kerran tuntenut. Ja silloin on mieskin ne kädellä siis voinut tuntea. Minulla alkaneet tosin tuntua suht myöhään, joten johtuu varmaan siitäkin, että liikkeet olleet heti alusta tosi selvät. Ekasta tunsin varmuudella rv 21, tokasta rv 18, samoin nyt.

mami, 37+4

Vierailija
2/5 |
15.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin ei mies sillon vielä kerinny tuntea, jotenkin ollu pienet ujoja isän kädelle ja on lopettanu potkimisen kun mies laittanu käden masulle... ihme juttu...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
15.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten odottelen kans vastauksia. Ite olen nyt rv 21+0, tunnen liikkeet, joita on mielestäni paljon, mutta vatsan päälle ne ei omaankaan käteen tunnu. Miehelle aina kerron, että nyt potkuttelee, mut toinen odottais kans malttamattomana, että koskas hän pääsee osalliseks :)

Joten lisää kokemuksia aiheesta

Vierailija
4/5 |
15.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon kirjottanu päiväkirjaan rv 20+0 ja rv 21+1 niin sillä välillä :)

ja kyllä se oli miehelle tärkeä juttu! kaikki potkut ei kyllä sillon tuntunu, vahvemmat vaan. ja usein osuu vieläkin just käden viereen...

Tiina ja pumpsis rv 26

Vierailija
5/5 |
16.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tunsin itse liikkeet ekaa kertaa rv18+1 (sen muistaa kun oli ultra pvä), ja mies kerto tunteneensa joskus parin vkon kuluttua tuosta. Pitkään meni sitten niin että kun mies laski käden vatsalle - masuasukki hiljeni tyystin, kun käsi nostettiin pois, potkinta alkoi taas. Hiljalleen se siitä sitten..sitten ei tainnu mennäkään kun päivä tai pari kun kovimmat potkut näky jo ihan selkeesti :)

Tappert ja Puksu 36+5