Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi ihmeessä joku raahaa vauvan mukanaan koulun vanhempainiltaan?

Vierailija
11.09.2008 |

Erityisesti sinne yhteiseen tilaisuuteen, joka pidetään koulun auditoriossa?

Ihmettelen vaan kun tänään oli yhdellä pariskunnalla pieni vauva mukana kys

tilaisuudessa. Ei nyt ihan suureen ääneen parkunut mutta pientä kitinää kuului koko ajan ja nainen seisoi ja hyssytteli lasta koko ajan.

Istuin aika ylhäällä ja hyvin huomasi kun päät aina kääntyivät sinne suuntaan

kun lapsi äänteli. Minua ainakin häiritsi, olisi toinen vanhemmista voinut jäädä

kotiin sen vauvan kanssa

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
11.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kuuntelin yhden vauvan itkua, kun olin YL:n joulukonsertissa (siinä joka alkaa klo 22).... Ja kun lapsi oli hetken itkenyt, niin pariskunta alkoi 'kuiskia', että kumpi lähtee viemään vauvaa ulos kirkosta.

Vierailija
2/23 |
11.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

voe voe sua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
11.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä kyseisessä pariskunnassa ärsytti vielä se, että äiti hyssytteli koko ajan sitä

lasta, istui ja seisoi vuorotellen ja iskä siinä vieressä vaan naputteli kommunikaattoriaan. Jotenkin tuntui, ettei kumpikaan edes kovin paljon keskittynyt siihen vanhempainillan antiin

ap

Vierailija
4/23 |
11.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tässä tapauksessa molemmat vanhemmat oli paikalla

Vierailija
5/23 |
11.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai pitäisikö vanhemmat lapset sitten "hylätä" jos perheessä on vauva?

Vierailija
6/23 |
11.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun hoitajia ei saanut ja ettei lastensuojelu kolkuttelisi ulko-ovea.

Vierailija
7/23 |
11.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekkyys ja ajattelemattomuus.

"Eihän meidän jannica ketään haittaa, kun kaikki kuitenkin vaan ihastelee miten hyväkäytöksinenkin lapsi meillä on."

Vierailija
8/23 |
11.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys oli: "Miksi ihmeessä joku raahaa vauvan mukanaan koulun vanhempainiltaan?"

t. 7

Vierailija
9/23 |
12.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että halusi nähdä kauanko menee, että asiasta on aloitus av:llä.

Vierailija
10/23 |
12.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi minä jätin 10 päivän ikäiset kaksoset kotiin isänsä kanssa kun menin lapseni kevätjuhliin. Ei ole soveliasta kantaa vauvaa/vauvoja tuollaisiin tilaisuuksiin.

Vierailija
11/23 |
12.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tilaisuuksia mihin ei oikeasti ole fiksua tuoda pieniä lapsia

Vierailija
12/23 |
12.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin voihan olla ettei hänellä olisi ollut tarpeeksi kokemusta jäädä sen vauvan kanssa kaksin kotiin. Ja jos tää äiti nimenomaan halusi tulla sinne vanhempainiltaan. Itse ainakin menisin ja luultavasti ottaisin myös mieheni ja vauvani mukaan. Mitä jos tää äiti halusi vaikka KESKUSTELLA jonkun opettajan kanssa. Vitsi täällä on ihmeellistä porukkaa. Vauvojen kans pitäis vaan sulkeutua kotiin. Huh huh. Onneks mä menin ja otin vauvan mukaani mihin halusin.

Vierailija
13/23 |
12.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi vanhempi ei kahteen paikkaan repee.

Vierailija
14/23 |
12.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö 7:n lukutaito riitä kuin otsikkoon asti?

Vierailija
15/23 |
12.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun en halua poiskaan niin tärkeästä illasta jäädä

jos vauvalle tulee nälkä, kaivan vaan tissin esiin ja syötän. Ei tarvi ainakaan sen takia kiirehtiä kotiin kesken illan, et tissivauvaa pitäs lähtee kotiin syöttämään.

Vierailija
16/23 |
12.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli peräti neljä vauvaa!

Kaksi äitiä istui lattialla ja vauvat siinä jokeltelivat ja vähän tutkivat paikkoja.

Yhdellä vauvalla oli molemmat vanhemmat mukana, muut olivat äidin sylissä.

Siinä istuessani mietin, miten ihanan luontevia toiset vanhemmat osaavat olla. Ja harmittelin, että olen tehnyt ( ja edelleen teen) elämäni hankalaksi. Mikä järkkäily saada lastenhoitaja ja siivota että kehtaa ottaa vieraan kotiin, yhden vanhempainillan vuoksi.

Minua ei ko. vauvat ääntelyineen ja pienine parkuineen ja hyssyttelyineen häirinnyt- päinvastoin. Vähän haikein mielin katselin...

Vierailija
17/23 |
12.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulun vanhempainillassahan on oletettavasti vain sellaisia, joilla itsellään on lapsia, joten sitä kuvittelee, että joustavuutta - ja keskittymiskykyä - löytyy.

Vierailija
18/23 |
12.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta vauvan voi aivan hyvin ottaa vanhempainiltaan, mukana olo on tärkeämpää kuin täydellinen hiljaisuus. Vanhempainillan ei ole tarkoituskaan olla mikään pönötystilanne, vaan ihan rento tilaisuus tutustua toisiin vanhempiin ja kouluun ja sen henkilökuntaan.

t. ope

Vierailija
19/23 |
12.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä kyllä kukan ole ainakaan päin naamaa uskaltanut tulla sanomaan ettei olisi saanut häntä mukaan ottaa...ja jos ei kerran uskalla tuoda omaa mielipidettään suoraan esille asianosaiselle niin sitten käsiköön:)

Sitä paitsi olisin voinut ottaa vanhempainiltoihin mukaani vaikka 2-3 taaperoa ja leikkiäikäistäkin, mutta ne olen itse katsonut soveliaammaksi jättää miehn aknssa kotiin:)

Kaikille nuo vanhempaillat eivät todellakaan ole "juhlavia" tilaisuuksia etteikö niihin voisi hyvin tulla vauvan kanssa!! Sen ymmärrän ettei johonkin konserttiin vie vauvaa, joka itkee, mutta mielestäni konsertissakin voi käydä myös vauvan kanssa jos vauva on hiljaa ja vaikkapa nukkuu tai muuten vain kiinnostunueena kuuntelee:)

t. kaikissa vanhempainilloissa ja jopa useissa konserteissakin vauvan kanssa ollut

Vierailija
20/23 |
12.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhemman lapsen vanhempainvartissakin, kun en hoitajaa siihen aikaan päivästä saanut. Ei haitannut opettajaa laisinkaan eikä varsinkaan sitä keskustelua.