Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaa tosiaa nuorille ja lapsille ylipäätään opettaa kunnioitus toista ihmistä kohtaan

Vierailija
06.10.2024 |

ja sellanen tosiasia että kaikki ihmiset ei oo sellasia että ne perääntyy ja antaa olla jos nämä nuoret jannut tai lapset hyppivät kadulla silmille tai tulevat ylipäätään toisen henkilökohtaiselle alueelle. Joku voi ihan oikeasti käydä kiinni, se ikä ei aina suojele, turha vetää sen varaan. 

Mä muistan aikoinaan omassa lapsuudessa yks mies kaivo haulikon esille kun meillä oli tapana härnätä sitä, tää oli ennen somea, kukaan ei tottakai mennyt someen itkemään miehestä kenellä oli haulikko. Tää on true story

Jos mä kävelen illalla kadulla ja sä oot nuori, sul ei oo mitää oikeutta tulla siihen mun nenille ilman että sä ensiksi kysyt lupaa siihen, pidä se mielessä ja opettakaa tää omille lapsillenne

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, sivistyneisyyttä tarvitaan!

Vierailija
2/3 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa opettaa että kunnioitus tulee ansaita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa opettaa että kunnioitus tulee ansaita.

Jossain eduskunnan oikeusasiamiehessä ei ole mun näkökulmasta katsottuna juuri mitään kunnioittamisen arvoista. Elämä ollut todennäköisesti helppoa kun on ollut mahdollisuudet ja suhteet päästä kyseiseen asemaan, mutta munapää se vain ylenkatsoo niitä joilla ei ole käynyt yhtä hyvä tsägä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yksi