Seksin kesto miehen kanssa?
kokeeko muut imartelevana sen mitä nopeemmin mies laukee?
ite koen aina että oon hehekeä sen mielestä kun tiiän sen haluuvan nauttii pitkään mut aina alkuun tuleekin heti kun oon just kuulemma sen unelma. En oikein syty ajatuksesta et pitää ähkii tekonautinto äänillä sen miehen laukeemaan heehheehhhe
paras oli kun rupesin riisuu niin se rupesi suihkuttaa jo lattialle ja kun laitoin kieleni melkein kiinni siihen kun se oli sidottu sänkyyn nii laukes ilman kosketusta.
Kommentit (21)
Vierailija kirjoitti:
Meillä vähän samaa "ilmassa". Jos minä puen stay-upit niin minuutissa laukeaa, jolloin itse kyllä jään ilman. Sitten kun leikimme sidontaleikkejä niin että hän on kiinnitettynä sänkyyn ja kun "pakko puen" hänelle nuo stay-upit niin laukeaa kosketuksesta. Annan sitten kiemurrella siteissä niin että on uusi seisokki päällä, jolloin jo ehtii vähän aikaa ratsastaa tai ottaa suuhun sen kalun. Useimmiten tarvitsee pitää kiinnitettynä kolmannen tai jopa neljännenkin erektion että itse saan kunnon nautinnon.
Jostain syystä meillä näyttää nuo stay-upit aiheuttavan ennenaikaisen orgasmin, olipa ne kumman jalassa tahansa.
Mikä noissa stay-upeissa on nyt niin ihmeellistä, jos vertaa niitä vaikka ohuisiin sukkahousuihin?
Mikä noista tarinoista on oikeasti totta??
Mitä se haittaa, vaikka mies laukeaisi sekunnissa? Onhan vuorokaudessa tunteja "jyystää" urakalla vaikka sata kertaa putkeen. Luulisi riittävän jo naisellekin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä vähän samaa "ilmassa". Jos minä puen stay-upit niin minuutissa laukeaa, jolloin itse kyllä jään ilman. Sitten kun leikimme sidontaleikkejä niin että hän on kiinnitettynä sänkyyn ja kun "pakko puen" hänelle nuo stay-upit niin laukeaa kosketuksesta. Annan sitten kiemurrella siteissä niin että on uusi seisokki päällä, jolloin jo ehtii vähän aikaa ratsastaa tai ottaa suuhun sen kalun. Useimmiten tarvitsee pitää kiinnitettynä kolmannen tai jopa neljännenkin erektion että itse saan kunnon nautinnon.
Jostain syystä meillä näyttää nuo stay-upit aiheuttavan ennenaikaisen orgasmin, olipa ne kumman jalassa tahansa.
Mikä noissa stay-upeissa on nyt niin ihmeellistä, jos vertaa niitä vaikka ohuisiin sukkahousuihin?
Sitä pitää kysyä miehiltä. Meillä ei sukkahousut kiihota yhtään, ellei ne ole ns. haara halkio mallia, jolloin haaroväli on auki. Jos on normaalit sukkikset niin ne riisutaan pois stay-up sukkia ei ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä pitää kysyä miehiltä. Meillä ei sukkahousut kiihota yhtään, ellei ne
Minua stay-upit ei kiihota ollenkaan. Ruskeasävyiset sukkahousut tai nylonit sukkanahavyöllä saavat aikaan kestoseisokin.
Vaatteet eivät kiihota, nainen niiden sisällä saattaa niin tehdä. Sekään ei ole itsestäänselvyys. Siinä vaiheessa, kun ymmärrätte, ettei seksi ole ottamista vaan antamista, seksielämänne paranee huomattavasti. Tietysti molemmilla pitää olla halu miellyttää toista, sitä kutsutaan rakkaudeksi.
Vierailija kirjoitti:
Mikä noista tarinoista on oikeasti totta??
Ei kai vaan täällä kukaan ota tosissaan näitä ketjuissa olevia "kommentteja"?
Vierailija kirjoitti:
Vaatteet eivät kiihota, nainen niiden sisällä saattaa niin tehdä. Sekään ei ole itsestäänselvyys. Siinä vaiheessa, kun ymmärrätte, ettei seksi ole ottamista vaan antamista, seksielämänne paranee huomattavasti. Tietysti molemmilla pitää olla halu miellyttää toista, sitä kutsutaan rakkaudeksi.
tää kuule EI ole rakkaus, vaan himoa seksiin ja sekin on sellai opittu varmaan leffoista kun vanhemmat ei osannut auttaa et "kuinka pitää tehä jos haluu NAUTINNON TAKIA VAIN.. nii tulee vain nussittuu lapsen tekoa opetellen.. kunnes puhkee kupla
rakkaus on se kun TUNNET jotain kohtaan VAIKKA et oo edes samassa tilassa, alkaa ilman että oot edes puhunut. ei kuole vuosiin ENNEN tapaamista. ja muuttaa KAIKKI muut ihmiset sukupuolettomiin, eli koet ikään kuin eri lajiksi.. eli tunnet himoa VAIN rakkautta kohtaan.
kun tätä ei ole "vielä" kokenut LUULEE sen himon aiheuttaman kiinnostuksen olevan rakkautta, eikä ymmärrä tätä vaikka koitat lukee tätä uudestaan.. kunnes.. PYSÄHDYT ja pohdit "mikä on mun unelma mies/ nainen" unelma on SE joka on NIIN unelma että SAA AIKAAN sussa PERHEEN halun.. siiehn asti sun "olisi pitänyt" ymmärtää VAIN elää itselle eikä etsii kumppania. UGH
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tää kuule EI ole rakkaus, vaan himoa seksiin ja sekin on sellai opittu varmaan leffoista kun vanhemmat ei osannut auttaa et "kuinka pitää tehä jos haluu NAUTINNON TAKIA VAIN.. nii tulee vain nussittuu lapsen tekoa opetellen.. kunnes puhkee kupla
rakkaus on se kun TUNNET jotain kohtaan VAIKKA et oo edes samassa tilassa, alkaa ilman että oot edes puhunut. ei kuole vuosiin ENNEN tapaamista. ja muuttaa KAIKKI muut ihmiset sukupuolettomiin, eli koet ikään kuin eri lajiksi.. eli tunnet himoa VAIN rakkautta kohtaan.
kun tätä ei ole "vielä"
Perseen halun nostaa mulla melkein joka nainen. Perhettä en halua, nykyisestäkin koitan päästä eroon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä pitää kysyä miehiltä
No minäpä kerron. Sukkahoust ei kiinnosta lainkaan. Eniten kiihottaa sukat ja sukkanauhat. Sitten tulee stayupit. Itsekin niitä haluaisin pitää samalla kun ne olisi vaimollakin. Ei vaan anna rohkeus myötä. Yksin pitää kokeilla kun vaimo ei ole kotona. Harmi sinänsä.
Otan ensin mieheltäni suihin loppuun asti. Sitten annan huilata ja puen sukkanauhat sukat korkkarit ja hyppäämme sänkyyn. Mies käy kuumana hepeneisiin ja on kohta taas peitsi tanassa ja jaksaa panna piiiiitkään kun olen purkanut ensipaineen. Mira 34.
Meillä mies on aina nopea. Ei ollenkaan hyvä asia. Mikään ei auta. Eikä pysty uusiksi ku hyvä ku saman päivän iltana ja Seki vaikeaa ja taas sama nopea
Miehissä on eroja. Poikaystävältä saan seksiä kymmenen minuuttia, ei uusintaa. Vakivieraalta saan pitkään suuseksiä (kunnes tulen), viiden minuutin avauskierroksen ja sen jälkeen yleensä huomattavasti pidempään kestävän uusinnan. Nautin kyllä ihan kybällä kaikista niistä. N28
"Seksin kesto miehen kanssa?"
Seksi on synonyymi sanalle yhdyntä. Yhdyntä tarkoittaa miehen ja naisen välistä genitaalien liitämistä toisiinsa. Siis, kun naisella oli seksiä niin sitä oli miehen, ja vain miehen kanssa. Ja kun miehellä oli seksiä, niin sitä oli naisen ja vain naisen kanssa. Muunlaista puuhaa nimitetään muulla tavalla, yleisnimitykseltään sodomia.
Vierailija kirjoitti:
Miehissä on eroja. Poikaystävältä saan seksiä kymmenen minuuttia, ei uusintaa. Vakivieraalta saan pitkään suuseksiä (kunnes tulen), viiden minuutin avauskierroksen ja sen jälkeen yleensä huomattavasti pidempään kestävän uusinnan. Nautin kyllä ihan kybällä kaikista niistä. N28
Onko sinulle uusintakierros välttämättömyys?
Mun mies laukeaa myös välillä todella nopeasti ja se tuntuu kiihottavalta. Ei montaa työntöä tarvitse takaapäin, jos on vielä haarattomat pikkarit jalassa. Onneksi hän on nopeasti valmis uuteen kierrokseen tai jatkaa muilla keinoilla. Aina ei tee mieli edes pitkää sessiota, mutta nuo nopeat vedot ei haittaa, kun seksiä on usein.
Vierailija kirjoitti:
"Seksin kesto miehen kanssa?"
Seksi on synonyymi sanalle yhdyntä. Yhdyntä tarkoittaa miehen ja naisen välistä genitaalien liitämistä toisiinsa. Siis, kun naisella oli seksiä niin sitä oli miehen, ja vain miehen kanssa. Ja kun miehellä oli seksiä, niin sitä oli naisen ja vain naisen kanssa. Muunlaista puuhaa nimitetään muulla tavalla, yleisnimitykseltään sodomia.
Yhdyntäkö sama kuin seksi - no ei ole tosiaankaan! Kaikki seksuaalinen toiminta on seksiä. Voi olla mitä vaan, käsi-. suu- tai mitä vaan, vaikka sitä panoa sitten.
Mistä nyt kukanenkin tykkää, oma mies on kestävämpää sorttia tulee noin puolessa tunnissa, jona aikana ehdin minäkin tulla. Se on oikein hyvä. Joskus kestää pidempään ja no joo, jos mieheni on todella kuumana niin voi tulla nopeammin. Minäkin tarvin pitempää stimulaatiota. Koen, että mies voi pidättää nautintoaan, jos osaa.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies laukeaa myös välillä todella nopeasti ja se tuntuu kiihottavalta. Ei montaa työntöä tarvitse takaapäin, jos on vielä haarattomat pikkarit jalassa. Onneksi hän on nopeasti valmis uuteen kierrokseen tai jatkaa muilla keinoilla. Aina ei tee mieli edes pitkää sessiota, mutta nuo nopeat vedot ei haittaa, kun seksiä on usein.
Määrä korvaa laadun?