Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

LinkedIn profiili vai ei ?

Vierailija
05.10.2024 |

Mietin profiilin poistamista. Onko ihan välttämätön työnhaun kannalta? En ikinä päivitä sinne mitään enkä ole ikinä päivittänytkään. 

Ehkä tässä vielä yritän hakea uutta työtä vaikka ikää on jo 50v. Antaako profiili mitään lisäarvoa? Nyt siellä samat tiedot kuin cv:ssä. 

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, mitä profiilissa on, on aika tyhjön kanssa. Verkostoilla on väliä ja niiden parantamiseen linkedin voi sopia, joillain aloilla. Mitta jos tää ei koske sinua tai sinun alaasi, voit hyvin luopua siitä.

Vierailija
2/8 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on yhtä tyhjän kanssa jos pitää sitä cv:nä. Siellä pitää kerätä verkostoja. Minä en tehnyt sitä edes aiemmalla alalla, vaikka moni suositteli. En halunnut cv:täni nettiin kaikkien nähtäväksi kun se oli hieman "nolo" kun olin edennyt uralla myös alas päin ja aukkoja riitti. Myöhemmin vaihdoin alaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä alalla olet? Minkä tasoisia töitä olet tehnyt, ja minkälaisia töitä olet etsimässä?

Asiantuntijoilla Linkedin-verkostolla on suuri merkitys.

Vierailija
4/8 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä poistin, en tiedä onko vaikuttanut työnhakuun. Sen perusteella miten ihmiset linkkarissa käyttäytyivät ja millaista porukkaa siellä työpaikalta pyöri, näen ennemminkin etuna, jos minut rankataan jostakin linkkariporukasta pois siksi, etten kuulu linkkariporukkaan. En ole eläissäni tavannut hirveämpiä ihmisiä kuin ne, jotka ovat ahkeria linkkaroijia

Vierailija
5/8 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä poistin, en tiedä onko vaikuttanut työnhakuun. Sen perusteella miten ihmiset linkkarissa käyttäytyivät ja millaista porukkaa siellä työpaikalta pyöri, näen ennemminkin etuna, jos minut rankataan jostakin linkkariporukasta pois siksi, etten kuulu linkkariporukkaan. En ole eläissäni tavannut hirveämpiä ihmisiä kuin ne, jotka ovat ahkeria linkkaroijia

Samoin! Narsistisia paskanjauhajia ja loputtomia itsekehuja. Todellisuus taustalla on täysin toinen; vaikea mielenterveyshistoria, epävalaa pershärö ja bipo. Jatkuvia yhteenottoja ihmissuhteissa. Suoranaista pahuutta historiassa.

Vierailija
6/8 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä alalla olet? Minkä tasoisia töitä olet tehnyt, ja minkälaisia töitä olet etsimässä?

Asiantuntijoilla Linkedin-verkostolla on suuri merkitys.

Mikähän tämä merkitys todellisuudessa on? Seurasin muutamaa oman alan "verkostoitujaa", jotka lähettelivät tietyn yhteisen nichen vuoksi kutsuja ympäri maailmaa, ja lähinnä aikamoista ölinää - osittain epätottakin - olivat heidän postauksensa. Toinen on sitten oman työnsä myyjät, missä oma pomoni suositteli kaveriaan minulle, joka yritti myydä minulle tukipalvelua asiaan, jonka olin jo tehnyt. Lähinnä siis heikkolaatuista kusetusta ja ölinää koko paikka täynnä, herää ennemminkin suuri epäilys sellaista ihmistä kohtaan joka sitä harrastaa

Vierailija
7/8 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samoin! Narsistisia paskanjauhajia ja loputtomia itsekehuja. Todellisuus taustalla on täysin toinen; vaikea mielenterveyshistoria, epävalaa pershärö ja bipo. Jatkuvia yhteenottoja ihmissuhteissa. Suoranaista pahuutta historiassa.

Kertakaikkiaan. Projekteissa aiheuttivat todella merkittävää haittaa, mutta linkkariin kirjoitettiin suuresta ansioituneisuudesta

Vierailija
8/8 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tilanteesta, ite sain töitä sen kautta