Muistan syntymäni. Muita?
Ihmiset eivät usko minua, mutta muistan sen kuin eilisen, kun synnyin. Minulla on muutenkin valokuvamuisti ja luen esim. kirjoja siten, että selaan yhtä aukeamaa 2-3 sekuntia ja siirryn seuraavalle. Sitten seuraavana päivänä kun ajan esim. autoa, kelaan mielessäni sivut ja oikeasti luen sen kirjan.
Kommentit (18)
Et muista. "Muistat" muiden kertovan asian tai ehkä jopa nähnyt synnytysvideon.
En muista, mutta muistan vaipat, vaunut, konttaamisen, neuvolakäynnit.
Wau! Eideettisestä muististahan ei ole yhtään todistetta vielä koko maailmassa, voi tietysti johtua siitä, että fysiologisesti se on mahdotonta. Kannattaa nyt heti olla yhteydessä joka paikkaan, sillä sun talous on turvassa. Mulla on itsellä sellainen että kun esim. Avaan vauvapalstan niin tiedän kaikki kommentit kaikissa ketjuissa vaan avaamalla sivuston, sekä pystyn itse lähettämään tänne kommentteja vain ajatuksen voimalla.
Vierailija kirjoitti:
Kuvaile syntymäsi :)
Muistan olleeni todella ärsyyntynyt. Vähän kuin heräisi yöunilta ennen aikojaan siihen, että valot alkavat vilkkua ja kuulet puhetta. Syntymän jälkeen muistan ihmetelleeni, että missä oikein olen.
AP
Vierailija kirjoitti:
Wau! Eideettisestä muististahan ei ole yhtään todistetta vielä koko maailmassa, voi tietysti johtua siitä, että fysiologisesti se on mahdotonta. Kannattaa nyt heti olla yhteydessä joka paikkaan, sillä sun talous on turvassa. Mulla on itsellä sellainen että kun esim. Avaan vauvapalstan niin tiedän kaikki kommentit kaikissa ketjuissa vaan avaamalla sivuston, sekä pystyn itse lähettämään tänne kommentteja vain ajatuksen voimalla.
Eikös eideettinen muisti ole todennettu, mutta sen hc versio valokuvamuisti taas ei?
Mä en muista edes sitä, mitä tein eilen päivällä.
On biologisesti mahdotonta muistaa syntymäänsä, se vaan ei ole mahdollista vaikka miten luulee muistavansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös eideettinen muisti ole todennettu, mutta sen hc versio valokuvamuisti taas ei?
Ihminen on erehtyväinen ja oman erheensä myöntäminen suorastaan jumalaista. Olet oikeassa, minä erehdyin.
T. Jumalainen erehtyjä
Onnea, mun muisti alkaa pelittää vasta ku mä olin jollain viidennellä luokalla ala-asteella, sitä ennen mun tilalla on ollu joku muu :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihminen on erehtyväinen ja oman erheensä myöntäminen suorastaan jumalaista. Olet oikeassa, minä erehdyin.
T. Jumalainen erehtyjä
Eipä mitään, huomasin jumalaisuutesi vain tämän valokuvamuistini avulla 😊
Minä synnyin kuninkaaliseen peheeseen ja vanha vitsi minut vaihdettiin ,heräsin köyhästä perheestä kun isäntä löi viinapullon pöytään ja sanoi pojan nimeksi tulee JORMA.
Vierailija kirjoitti:
En muista, mutta muistan vaipat, vaunut, konttaamisen, neuvolakäynnit.
Muistan monia asioita kun olin vauva, ei liity toisten kertomuksia eikä valokuvia. Sivusta.
Uskon täysin.
minä muistan menneitä elämiä.
Aina kun joku avaa keskustelun jostain aiheesta, joku toinen täysin erimielinen ilmiintyy paikalle kertomaan, miksi ei usko/pidä/kannata.
Vähän sama, jos minä menisin pätemään puutarhanhoito-keskusteluun kertomaan, etten hyväksy sipulinkasvatusta, koska en pidä sipulista.
Ap:n avaukseen: En muista syntymääni, mutta melko varhaisia asioita kuitenkin - varhaisin selkeä muisto 1-vuotiaana, kun tapasin ensi kerran rakkaan tätini, joka muistutti menettämääni äitiä.
Muistikuvat alkavat vasta kotoa. En muista keisarinleikkausta. Ehkä en ollut paikalla silloin vielä.