Näetkö koskaa unia että olet toista sukupuolta (tässä tapauksessa nainen miehenä) ?
Näen aina välillä unta että olen mies, ja harrastan s- naisen kanssa. Hereillä elämässä olen keski-ikäinen nainen, nuorena jotain 3someja harrastanut 2 naista+ 1 mies, mutta en ole koskaan epäillyt suuntautumistani hetkeäkään (saati sukupuoltani). Unessa olen kuitenkin usein se mies, naisen kanssa :P Unet on tosi todentuntusia, huippuunsa saakka.
Olenko normaali, tapahtuuko tätä muille?
Kommentit (8)
Ihan heteronainen olen ja ehkä kerran kolmessa vuodessa on tuollainen uni
Entä jos kanavoit jotain miestä tai edellistä elämää. Mulla oli unessa viimeksi kumpikin sukupuoli yhtä aikaa, joskus mieskin, mutta yleensä olen nainen niissä ja itseni.
Joo on... Vaikka...
Olen onnellinen vaimoni kanssa ja rakastamme toisiamme. Yritämme saada lapsen.
Vain yhden kerran vuosia sitten hyvää hyvyyttäni runkkasin kaverini munaa, kunnes hän laukesi kädelleni. En muista mitä tein spermalle.
Siitä on kuitenkin aikaa ja... No muutaman kerran on ollut sellaisia unia, että mies painaa minua munalla pyllyyn ja laukeaa sisääni. Kuitenkin ole täysin hetero. Vaikka kaverini homoja ovatkin.
Näen unia siitä, että olisin mies. Olen usein toivonutkin sitä. Olen aseksuaali, eikä näissä unissa ole varsinaisesti mitään seksuaalista. Käyttäydyn unissa vaan kuin mies, enkä joudu tekemään kotitöitä tai hoitamaan mitään asioita. Nämä unet ovat sellaista voimaantumisfantasiaa, sillä toiveeni siitä, että olisin mies liittyy juurikin traumoihini ja siihen, että miehenä kukaan ei vaatisi sitä, mitä nyt vaaditaan kun satun olemaan nainen. En edes koe varsinaisesti olevani trans. Toki rintani saisi poistaa milloin tahansa, sillä olen aina inhonnut rintojani. Miehen elämä vaan on paljon helpompaa kuin naisen elämä ja juurikin helposta elämästä haaveilen.
Vierailija kirjoitti:
Entä jos kanavoit jotain miestä tai edellistä elämää. Mulla oli unessa viimeksi kumpikin sukupuoli yhtä aikaa, joskus mieskin, mutta yleensä olen nainen niissä ja itseni.
Edellistä elämää olenkin ajatellut mahdolliseksi, sitä en tiedä mitä jonkun kanavointi tarkoittaa :P Vai olisko hormonit, lähestyvät vaihdevuodet, suhteessa testosteroni kohoaa...
Vierailija kirjoitti:
Näen unia siitä, että olisin mies. Olen usein toivonutkin sitä. Olen aseksuaali, eikä näissä unissa ole varsinaisesti mitään seksuaalista. Käyttäydyn unissa vaan kuin mies, enkä joudu tekemään kotitöitä tai hoitamaan mitään asioita. Nämä unet ovat sellaista voimaantumisfantasiaa, sillä toiveeni siitä, että olisin mies liittyy juurikin traumoihini ja siihen, että miehenä kukaan ei vaatisi sitä, mitä nyt vaaditaan kun satun olemaan nainen. En edes koe varsinaisesti olevani trans. Toki rintani saisi poistaa milloin tahansa, sillä olen aina inhonnut rintojani. Miehen elämä vaan on paljon helpompaa kuin naisen elämä ja juurikin helposta elämästä haaveilen.
Hmm...minä unessani olen hyvin dominoiva mies, en tietoisesti koe olevani normielämässä alistuva nainen, mutta voihan sekin olla että alitajuisesti korjaan sitä tilannetta että normielämässä en nyt varsinaisesti pääse heittelemään nuoria miehiä sängyssä ...
Oletko ap lukenut, katsonut tai pelannut sellaisia tarinoita, joissa mies on pääosassa? Media ohjaa meitä edelleen hyvin voimakkaasti katsomaan maailmaa miehen kantilta, niin ei ihme, jos se siirtyy uniinkin.
Olet aivan selkeästi trans-mies. Suosittelen menemään terveyskeskukseen ja pyytämään rintojen poistoa sekä aloittamaan testosteronikuurin.