Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Peppuseksi

Vierailija
04.10.2024 |

Kummasta nautit enemmän.. kun saat kalua peppuun vaiko saat itse naida peppuun.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kaka-aukon kirnuaminen on mukava, en ole ottanut kalua peppuun, joten en tiedä.

Vierailija
2/7 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse lykin mieluummin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoa aina joskus panen kakkoseen, se on ihan mukavaa vaihtelua perus vaginaaliselle panolle. Vaimolle olen ehdottanut, jos hän panisi minua strapilla, ei ole sen juttu kuulemma. Jännä kyllä, että on hän sormilla hoidellut persettäni. Joskus käytämme pannessa tai masturboidessa anaalitappeja. Nytkin on tappi pyllyssä, kun oli tarkoitus runkata viikon työkiireet pois viikonlopun alta.

Vierailija
4/7 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mieluummin otan pilluun. Mutta vaihtelua se on naisellekin kakkonen. En saa orgasmia peppuseksissä, hoidellaan niin että minä saan ja sitten mies joskus tulee kakkoseen sen jälkeen. Hyvältä tuntuu, mutta lähinnä toisen nautinnon takia.

Vierailija
5/7 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko hangannut klittaan samalla kun mies kairaa kakkosta

Vierailija
6/7 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokeillut omankin pyllyn rassaamista yksin ja yhdessä puolison kanssa leluin ja sormin, mutta ei siitä kumpikaan mitään saa. Puoliso taas pitää pyllynsä venyttelystä ja minua taas kiihottaa häntä venytellä, joten olen sitten antavana osapuolena. Joskus tappi, joskus venyttelyä sormin ja lopulta koko käden sovittelua aukkoon, joskus taas kullia juurta myöden sisään pyllyyn. Kaikki kiihottaa molempia. 

M46

Vierailija
7/7 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko  kakansyöntiseksin harrastajia prosentuaalisesti paljon? Onko tässä keskustelussa mukana?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kuusi