Teuvo Hakkarainen kommentoi Keskisuomalaiselle kitkerästi vanhan puolueensa tilannetta. Hakkaraisen mukaan vanhat korpisoturit heitetään si
Hakkarainen on kiistänyt syyllisyytensä rikokseen.
Hakkarainen on myöntänyt jättäneensä tuloselvitykset tekemättä vuosina 2020 ja 2021.
Kommentit (8)
Teuvooo,oo oo oo ,sinä et pääse kyytiin,oo oo.
Hakkarainen on perustellut asiaa sillä, että hän oli koronapandemian aikaan jumissa Hondurasissa.
Korostan, ettei minulla ole verovelkaa. Kaikki olen maksanut asianmukaisesti viimeistä myöden, ainoastaan selvitys puuttuu ja siihen olen syyllinen, Hakkarainen kommentoi maaliskuussa.
Taivaalla on aurinko - ja sitten siellä on Taivaan Isä - joka säätää ilmat.
Teukka, tuo koko kansan korpisoturi.
Vanhukset voivat jäädä eläkkeelle. En minä halua mitään seniilien kerhoa johtamaan maata. Sori nyt vain mutta nykyisissä tunareissakin on kestämistä. Tietenkin voidaan ajatella että kaiken ikäisillä on edustajia. Vaikka ei se mitään takaa onko niitä kansanedustajia. Esimerkiksi ek sai kaiken haluamansa hallitusohjelmaan vaikka se ole edes puolue.
Hah vanhusten puolueen vaalilupauksia. Enemmän ja parempia lääkkeitä. Paremman näköisiä hoitajia, prostituutteja hoitokoteihin ja päihteitä. Kyllä vanhoilla päivillä saa ottaa jos haluttaa. Itsekkin tulee vanhaksi niin pitää varmaan alkaa puolue pomoksi.
Tietenkin heitetään sellaiset korpisoturit jotka osallistuvat vaaleihin kilpailevan puolueen listoilla.
Hakkarainen on puheessaan täysin oikeassa.
Tuo korpisoturi ei eväänsä liikauttanut meppinä, mutta palkka kelpasi.