Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko pettämistä vai ei?

Vierailija
03.10.2024 |

Olemme seurustelleet poikaystäväni kanssa n. 7kk ja kaikki on sujunut pääosin hyvin, kunnes viimekesänä näin hänen puhelimessaan Snapchat-sovelluksessa jonkun naisen nimen, joka oli minulle tuntematon. Kysyin häneltä asiasta, ja hän meni heti tosi vaikeaksi, joten mua alkoi luonnollisesti epäilyttämään. Etsin tämän kyseisen naisen sosiaalisesta mediasta ja kysyin häneltä asiasta. Vastaukseksi tuli mukava viesti, jossa nainen kertoi heidän olevan vanhoja juttukavereita ja kuulemma olivat vain vaihtaneet kuulumisia. Uskoin tämän, ja poikaystäväni poisti naisen vapaaehtoisesti puhelimeltaan.

Muutama viikko sitten minulle kuitenkin selvisi, että kaksikon välinen viestittely ei ole aina ollut ihan kaveripohjalla. Ennen suhdettamme he olivat vaihdelleet seksuaalissävytteisiä kuvia ja viestejä. Poikaystäväni oli myös suhteemme aikana ilmeisesti kehunut tätä naista ja tämä nainen oli lähettänyt poikaystävälleni paljastavia kuvia. Yritän antaa tekoa anteeksi, mutten kuitenkaan pysty olla ajattelematta, että mitäköhän kaikkea muutakin poikaystäväni on minulta salaillut. Laskisitteko tämän pettämisenä? 

Ps. Olemme molemmat hieman yli parikymppisiä, joten siksi käytämme snapchattia viestittelyvälineenä. 

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika.

Vierailija
2/7 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten touhua taas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat itse päättää mikä on pettämistä, ja jos se ei sovi hänelle, teet valinnan. Vastapuoli on AINA se joka määrittelee, mikä on pettämistä, koska se on vastapuoli jota mahdollisesti loukataan. Vertailette määritelmiänne, ja jos olette eri mieltä, teette valinnan.

M

Vierailija
4/7 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksestasi! Itse olet onneksi varsinainen aikuisten aikuinen, kun jaksat tuollaista kommentoida.

Vierailija
5/7 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pettämistä mikään mikä tapahtui ennen suhdettanne, ja suhteenne aikana poikaystäväsi on kehunut naista. Ei kehuminen ole pettämistä millään mittapuulla. Suhteenne aikana nainen on lähettänyt poikaystävälle kuvia. Ei kuvien vastaanottaminen ole pettämistä, jos olisi niin sittenhän myös tv:n katselu ja unien näkeminen olisi pettämistä. Poikaystäväsi ei ole TEHNYT mitään, joten hän ei ole pettänyt.

Vierailija
6/7 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole pettämistä mikään mikä tapahtui ennen suhdettanne, ja suhteenne aikana poikaystäväsi on kehunut naista. Ei kehuminen ole pettämistä millään mittapuulla. Suhteenne aikana nainen on lähettänyt poikaystävälle kuvia. Ei kuvien vastaanottaminen ole pettämistä, jos olisi niin sittenhän myös tv:n katselu ja unien näkeminen olisi pettämistä. Poikaystäväsi ei ole TEHNYT mitään, joten hän ei ole pettänyt.

Jos itse kehuisin toista miestä, poikaystäväni saisi hepulin. Kaikille se ei välttämättä ole ok.

Vierailija
7/7 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hyvä tiedostaa, että heteromiehet ja -naiset eivät voi koskaan olla pelkkiä kavereita. Poikaystäväsi toki voi väittää vastaan, mutta kaverisuhteeseen ei kuulu nakukuvien tai seksiviestien lähettely, vaan se on sitten jo jotain muuta. Miesten naispuoliset "kaverit" ovat aina hyvännäköisiä. Kannattaa miettiä, miksi.

Olet nuori, ja sinulla on nyt elämäsi parhaat vuodet meneillään, voit siis helposti löytää paremman kumppanin, jolle sinä olet ykkösvalinta ja jonka huomiosta sinun ei tarvitse kilpailla jonkun nettiseksitutun kanssa.