Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet. Jos alatte tapailla naista, mutta kuulette hänestä pahoja juoruja, niin lopetatteko suhteen.

Vierailija
02.10.2024 |

Rakastuin mieheen. Minun tietämättä minusta levitettiin juoruja. Mies lopetti suhteen sanomatta syytä. Olin äärettömän katkera, koska rakastin sitä miestä. Epäilen, että hän ei halunnut jatkaa suhdetta niiden perättömien juorujen takia eikä minulla ollut edes mahdollisuutta puolustaa itseäni elikkä oikaista juoruja, koska niitä levitettiin tietämättäni. Mies muutti toiselle puolelle Suomea ja löysi uuden naisen. En ole nähnyt häntä enää.

Miehet. Jos alatte tapailla naista, mutta kuulette hänestä pahoja juoruja, niin lopetatteko suhteen.

Vaihtoehdot

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulin naisestani juoruja mutta jatkoin suhdetta. Olisi pitänyt uskoa ja lopettaa suhde. En yleistä mutta minun tapauksessa juorut piti paikkaansa ja olen kuullut juoruja vielä meidän suhteen ajoiltakin. Ei koira karvoistaan eroon pääse. Näin se vaan menee

Vierailija
2/14 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin tyttöä kaksi kertaa. En halunnut tavata häntä kolmatta kertaa, kun kuulin hänestä ikäviä juoruja. Jälkeenpäin kaduin, kun en jatkanut seurustelua hänen kanssaan. Juorut olivat perättömiä. Niitä levittivät kateelliset naiset, joila oli vaikeuksia saada itselleen miesseuraa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä sillä on mitä muut ajattelee ja puhuu? Yleensä ovat vaan kateellisia. Ei todellakaan kannata välittää.

Vierailija
4/14 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halveksin syvästi sellaisia ihmisiä, jotka selän takana levittävät perättömiä juttuja. Kuulin kihlatustani aikoinani perättömiä juttuja, että hänellä on ollut mielenterveysongelmia jne. Meidän tapauksessa olimme,jo tunteneet toisemme puoli vuotta, niin oli helppo ymmärtää juorut kateellisten ihmisten panetteluksi.

Vierailija
5/14 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen sanontakin on, että jolla onni on, se onnen kätkeköön! 

Uusista kumppaneista kannattaa kertoa vasta hääkutsun myötä. 

Kateellisia ihmisiä ja sabotoijia sekä katkeria on Suomi ja maailma täynnä ihan kyllästymiseen asti. 

Itsekin alan vasta pikkuhiljaa tajuamaan tätä, kuinka paaaljon ihmiset sabotoi toisten ihmisten parisuhdetta vaikkei heillä ole siinä minkäänlaista osaa eikä arpaa tms. Ihan vaan siksi koska voivat ..

Vierailija
6/14 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöystävääni kateelliset naiset kiusasiva. He tekivät jopa häpeällisiä tekoja ja laittoivat ne tyttöystäväni syyksu esim. soittivat puhelimella häirintäsoittoja ja levittivät tyttötstävästäni valheellista tietoa. Pian huomasin, että naiset kateuttaan tekivät, mitä tekivät enkä tietenkään eronnut tyttöystävästäni.

Vierailija
7/14 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määrätynlainen ihmistyyppi yrittää kaikin tavoin rikkoa ihmissuhteita. Vaimostanikin oli liikkeellä  juoruja, että hän pettää minua työkaverinsa kanssa. Juoruilla ei kuitenkaan saatu rikottua parisuhdettamme, koska tiesin, että se ei ole totta.

Vierailija
8/14 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ne ovat suosituksia. On hyvässä kurssissa, kun kelpaa muillekin. Eipä ole ylijäämää eli surplusnainen.

Vierailija
9/14 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyttöystävääni kateelliset naiset kiusasiva. He tekivät jopa häpeällisiä tekoja ja laittoivat ne tyttöystäväni syyksu esim. soittivat puhelimella häirintäsoittoja ja levittivät tyttötstävästäni valheellista tietoa. Pian huomasin, että naiset kateuttaan tekivät, mitä tekivät enkä tietenkään eronnut tyttöystävästäni.

Kateus on mahtava voima. Voimaantuneet naiset niin tekevät.

Vierailija
10/14 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs nainen kertoi uudesta tyttöystävästäni, että tällä on sukupuolitauti.  Pelästyin ja pyysin tyttöystävääni testeihin. Hänellä ei ollut mitään sukupuolitautia. Kateellinen nainen halusi vain erottaa meidät.

Vierailija
11/14 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihan juoruista kiinni ja mitä on hakemassa. Olen joskus jopa lähtenyt treffeille kuultuani juoruja siitä mitä tyttö tykkää ja osaa tehdä kuin ammattilainen. 

Vierailija
12/14 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen naisten suosiossa. Aina kun alan tapailla jotain naista, niin muut naiset panevat tästä liikkeelle mitä törkeimpiä juttuja. Jätän nämä jutut omaan arvoonsa, koska tiedä, miten hirvittäviä kateelliset naiset ovat.

Vierailija
13/14 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateelliset naiset, joilla on miehenpuute, yrittävät usein rikkoa parisuhteita levittämällä perättomia juoruja. Tyttöystäväni aikanaan juoruttiin perättömiä. En uskonut niitä, mutta tyttöystäväni pahoitti mielensä niiden vuoksi.

Vierailija
14/14 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän vain nostaa kiinnostusta, kun juorutaan. Kun on elänyt, tehnyt ja vuosienkin jälkeen ihmiset muistavat, ei ole ihan seinäruusu.

Eri asia tietyt asiat toki, joku pedo tai murhaaja esim.