Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei halua keskustella suhteen tilasta

Vierailija
02.10.2024 |

Olemme naimisissa, meillä on kolme lasta (7v, 3v, 1v). 

Suhteen aikana on käynyt ilmi, että mies saattaa muunnella totuutta omaksi edukseen. Tekee tätä ainakin asioissa, joiden kertominen hävettäisi häntä. Tämä on saanut minut kyseenalaistamaan luottamuksen, vaikka mitään esimerkiksi pettämiseen tai raha-asioihin liittyvää ei ole tullut esille. On esimerkiksi valehdellut tai piilotellut asioita, joita tapahtunut ennen suhdetta, töihin liittyviä asioita. Muunnellut totuutta antaen täysin eri kuvan tilanteista jne. Mietin välillä, että tunnenko edes todellisuudessa tuota ihmistä.

Lisäksi minulla on usein olo, että en tule kuulluksi tai nähdyksi tunnetasolla mitenkään päin. Jos otan asioita esille, mies menee kuoreensa tai sitten syyttelee itseään dramaattisesti, mutta vastuuta sanoistaan ja teoistaan ei ota koskaan. Välillä kaikki onkin minun vikaani, kun kaivelen kuulemma jatkuvasti vanhoja asioita. No totta kai olen luullut, että saisin kertoa kun asiat vaivaavat minua 

Tilanne on eskaloitunut siihen pisteeseen, että en tiedä heitänkö pian 10v suhteen menemään. Lasten takia hirvittää asia, varsinkin kun taustalla ei mitää ns. hirveän isoa ole kuten väkivaltaa tai päihdeongelmia. 

Nyt mies on sitten keksinyt uuden fraasin: No erotaan sitten kun kaikki on niin paskaa meillä. Joko heittää tuon lauseen, tai sitten yrittää vakuutella haluavansa olla kanssani. 

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi neljä