Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Joo suklaalla saattaa olla terveyttä edistäviä vaikutuksia, mutta kun me puhutaan hyvästä suklaasta, on hyvä ymmärtää

Vierailija
02.10.2024 |

että se ei tarkoita mitään snickerssiä tai marsia tai jotain suklaakalenterin suklaapaloja, tai ylipäätään mitään näitä tehdasmassavalmisteita

Se tarkoittaa hyvää puhdasta suklaata, kiinnittäkää siinäin huomiota pakettiin, mitä neuraalimpi paketti, sitä terveellisempi se todnäk on. Mitä enemmän paskaa paketissa, sitä haitallisempi se on

Tuli vaan mieleen kun mediassa näky tää homma taas, siinä kuvasssa oli jotain karkkipussisuklaata :D

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linkki?

Vierailija
2/7 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sori kirjotusvirheet mä kirjotan yleensä nopeesti ni jää kirjaimia näppikseltä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä on pohdas suklaa?

Vierailija
4/7 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo suklaa on terveellistä. Siksi mää syönkin fazeria 5 levyä päivässä.

Tiina 132kg

Vierailija
5/7 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä syön puoli levyä päivässä keskimäärin. Hyvin se pitää terveyttä yllä, sillä painan vain 54kg ja olen jo 50+ ikäinen.

Vierailija
6/7 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sori kirjotusvirheet mä kirjotan yleensä nopeesti ni jää kirjaimia näppikseltä

Et kykene jälkilukemaan suoltamaasi tajunnanvirtaa? Ja siinä jutussa mihin ilmeisesti viittaat kerrottiin kyllä että tumma suklaa on se mistä niitä terveysvaikutuksia saa. Eli newsflash, suurin osa ihmisistä kyllä ihan lukee edelleen muutakin kuin otsikot.

Vierailija
7/7 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suklaan suurin terveellisyys perustuu sen tuottamaan mielihyvään, riittää jo kun tietää saavansa suklaata, niin mieli voi paremmin.