Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko miesten tunneskaalassa muita sävyjä kuin panetus ja rakastaminen?

Vierailija
14.02.2007 |

Siis jos panetus on ihan fyysistä panetusta ja rakastaminen on halua jakaa koko elämä.

Mitä tähän väliin mahtuu? Meillä naisilla nimittäin siihen mahtuu todella paljon. Tykkäättekö romanttisesti, oletteko lätkässä? Haaveiletteko?

Kysyn tätä pelkästään hyvällä, sillä kiinnostaa teidän putkiaivojen värisävyt. :)))

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
14.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tärkeää ainakin minulle, ehkä tärkeämpääkin kuin vaimolle. Ja tuo panetus ja rakastaminenkin menevät aika lailla päällekkäin, noin tunnetiloina jos kohta myös kirjaimellisestikin ;)

MEitä miehiä ja naisia on niin kovin monenlaisia, ex ei romantiikasta perustanut, reipasta panoa säännöllisesti niin pysyi tyytyväisenä. Minulle läheisyys, romantiikka ja runsas seksi ovat kaikki tärkeitä.

t. mään

Vierailija
2/19 |
14.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sen yhden aikaisemman ketjun " agentti" . :)

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
14.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

agentti. Toivottavasti elämä on mallillaan Sinulle.

Ja mukavaa ystävänpäivää näin virtuaaliystävällekin :)

t. mään

Vierailija
4/19 |
14.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisimmässä myllertää edelleen, mutta koetan olla ottamatta sitä liian vakavasti. Mites sinulla?

Hyvää ystävänpäivää sinullekin!

t. agentti

Vierailija
5/19 |
14.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysymästä, hengissä olen vielä selvinnyt. Mutta en voi väittää, että tilanne tai mieli olisi rauhoittunut. Suureksi ihmeekseni olen huomannut rakastavani kahta ihmistä eli ns. liemessä olen.

Vierailija
6/19 |
14.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

kysymästä, hengissä olen vielä selvinnyt. Mutta en voi väittää, että tilanne tai mieli olisi rauhoittunut. Suureksi ihmeekseni olen huomannut rakastavani kahta ihmistä eli ns. liemessä olen.

etten rakasta tätä toista miestä, paitsi ystävänä. Siis pidän hänestä ystävänä ja tunnen häntä kohtaan seksuaalista vetoa. Aviomiestäni rakastan ja hänen kanssaan haluan elää.

Voimia sinulle. Luuletko muuten, että pystyisit unohtamaan toisen naisen jos oikeasti haluaisit?

agentti

Vierailija
7/19 |
14.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

unohtaa, huonolla menestyksellä :(

Yritän nyt vain selvitä asiasta, en tiedä miten. Ehkäpä en ollutkaan yksiavioinen kuten aina ennen kuvittelin, vaan polygamia olisi se oikea ratkaisu. Valitettavasti ei Suomessa onnistu laillisesti...

mään

Vierailija
8/19 |
14.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika mielenkiintonen se eilinen Nelosen dokkari. :) Kaikki on mahdollista...

N30+

Vierailija
9/19 |
14.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisipa käytännössä mahdollista, niin minunkin ongelmat olisi sillä ratkaistu ;) Rakastan kahta miestä.

N31

Vierailija:

Aika mielenkiintonen se eilinen Nelosen dokkari. :) Kaikki on mahdollista...

N30+

Vierailija
10/19 |
14.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä voi perheellinen ihminen tehdä kun on rakastunut toiseen varattuun? Tunteet ja järki vie eri suuntiin. Pitääkö tunteita vastaan taistella koko loppuikänsä? Biologia käskee lisääntymään uuden kumppanin kanssa ja toisessa vaakakupissa on kohtalaisen hyvä perhe ja lapsen paras. Nämä tunteet vievät ns. oikeasta elämästä elämänilon ja keskittymiskyvyn. Eikä tunteilleen voi mitään, niin se vaan on.

Vierailija
11/19 |
14.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin. Tämän dilemman kanssa minäkin painiskelen. Alan jo uskoa, että elo on näinkin mahdollista vaikka jokin aika sitten tuntui, että ei ole. Aika rankkaa ja kummallista joutua miettimään kaikkia arvojaan ja elämäänsä uudestaan.

t. mään, tsemppiä kaikille samassa tilanteessa oleville

Vierailija
12/19 |
14.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mitä voi perheellinen ihminen tehdä kun on rakastunut toiseen varattuun? Tunteet ja järki vie eri suuntiin. Pitääkö tunteita vastaan taistella koko loppuikänsä? Biologia käskee lisääntymään uuden kumppanin kanssa ja toisessa vaakakupissa on kohtalaisen hyvä perhe ja lapsen paras. Nämä tunteet vievät ns. oikeasta elämästä elämänilon ja keskittymiskyvyn. Eikä tunteilleen voi mitään, niin se vaan on.

Ja samalla tavalla maan mullaksi muuttuu.

Vierailija
13/19 |
14.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

niin. Tämän dilemman kanssa minäkin painiskelen. Alan jo uskoa, että elo on näinkin mahdollista vaikka jokin aika sitten tuntui, että ei ole. Aika rankkaa ja kummallista joutua miettimään kaikkia arvojaan ja elämäänsä uudestaan.

sitä siis.

Vierailija
14/19 |
15.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sen että elämä on mahdollista näinkin? Itsekin kun kovasti toivoisin sitä, mutta juuri nyt tuntuu etten pysty elämään näin. Varsinkin kun joudun olemaan ihastukseni kanssa tekemisissä.

Vierailija:

Vierailija
15/19 |
15.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lientyy pikku hiljaa ajan kuluessa. Uskon, että pystyn rakastamaan joskus tulevaisuudessa ilman tuskaakin.

t. mään

Vierailija
16/19 |
15.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

dramaattisia aikoja. Jos sanon, että olen niin mitä se merkitsee? Olen täällä kuitenkin kirjoitellut asioistani ja tunteistani jo vuodesta 99 eli kohtuu hyvin olen teeskennellyt jos olenkin nainen...

t. mään

Vierailija
17/19 |
15.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoitat viimeisellä lauseellasi? Sitäkö että pysyt nykyisessä liitossasi ja rakastat ilman tuskaa myös toista ihmistä? Itsekin toivoisin sellaista ratkaisua ja lopputulosta, mutta pelkäänpä että se on epärealistista. Mutta kirjoituksesi ja uskosi tuo uskoa ja toivoa minullekin...kiitos siitä että kerrot täällä tunteistasi. Ymmärrän sinua hyvin.

Vierailija:

lientyy pikku hiljaa ajan kuluessa. Uskon, että pystyn rakastamaan joskus tulevaisuudessa ilman tuskaakin.

t. mään

Vierailija
18/19 |
15.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

rakastaminen on halua jakaa koko elämä.

mitä väliin mahtuu??

mutta rakastamiseen kuuluu

- himoitsemista

- palvontaa

- onnellisuutta

- yllätyksiä

- toisen onnelliseksi tekemistä

- antautumista

silloin kun rakastaa niin rajat häipyy taivaan rantaa ja antautuu rakkauden pauloihin ilman estoja

mici65(a)luukku com

Vierailija
19/19 |
15.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

edes optio tällä hetkellä ja tuskin myöhemminkään. TArkoitin sitä, että rakastan vaimoani ja rakastan myös toista naista. Nyt näyttää jo siltä, että ehkä tulevaisuudessa häämöttää tuskatonkin aika. Jatkan dramaattisella linjalla ja totean, että tiedän nyt, miltä kiirastulen lieskat maistuvat. Micin kanssa olen ihan samaa mieltä, että rakastaminen on halua jakaa kaikki. HAluan tätä todella, enkä ikinä aikaisemmin uskonut, että näin olisi mahdollista tuntea kahta naista kohtaan. Elämä opettaa näköjään minua nöyräksi oikein raskaalla kädellä vielä näin keski-iässä.

Kiitos sympatiasta, sille on tarvetta.

samoja pohtineet voivat minullekin laittaa meiliä jos tuntuu fiksulta ajatukselta, osoitteesta sakari piste sakkeus ät suomi24 piste fi saa silloin tällöin kiinni

t. mään