Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sattuisiko kenelläkään olemaan tietoa mistä saisi akryylihelmiä isoja määriä suhteellisen edulliseen hintaan?

Vierailija
01.10.2024 |

Kooltaan ehkä 6-10 mm. Joitakin suomalaisia nettikauppoja olen selannut, mutta aika pieniä pusseja on myynnissä ja tulee hintaa aika paljon isolle määrälle. Pitäisi saada siis ihan tuhansia helmiä.

Amazonista katsoin yhdeltä myyjältä, mutta toimituskulut nosti hintaa paljon. Pitäisi varmaan vähän tarkemmin perehtyä Amazonin käyttöön josko löytyisi halvemmilla toimituskuluilla. En ole sieltä koskaan mitään tilannut joten vähän outo maailma mulle.

Mutta jos tosiaan jollakin olisi vinkata mistä voisi helmiä saada niin antakaa voi vinkkejä! 

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulje silmäsi ja tilaa Temusta tuurilla, ettei kasa säteile kovin pahasti.

Vierailija
2/6 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mikä on mielestäsi riittävän edulllista, mutta jos itse tarvitsisin helmiä kurkkaisin eka helmic.ee

Joitakin vuosia siitä kun olen viimeksi tuolta tilannut, mutta sen perusteella suosittelen kyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulje silmäsi ja tilaa Temusta tuurilla, ettei kasa säteile kovin pahasti.

En todellakaan tilaa Temusta yhtään mitään. Temuahan Google ensimmäisenä tyrkyttää kun googlettaa akryylihelmet.

Ap

Vierailija
4/6 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akryylihelmitukkukaupasta saa varmaan isojakin määriä.

Vierailija
5/6 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mikä on mielestäsi riittävän edulllista, mutta jos itse tarvitsisin helmiä kurkkaisin eka helmic.ee

Joitakin vuosia siitä kun olen viimeksi tuolta tilannut, mutta sen perusteella suosittelen kyllä.

Hei kiitos vinkistä! Tuolla näyttää olevan halvempaa. Näkyy olevan Karnaluks jossa olen käynyt kaksi paikan päällä.

Ap

Vierailija
6/6 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolta Karnaluksin sivuilta näyttää löytyvän muutakin mitä tarvitsen mun projektiin.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kaksi