Pidän palveluntarjoajasta ja en pidä. Laitahan lukien ja heitä ratkaisuehdotus
Ei ole kyseessä minkään yksinyrittäjän epämääräinen pikkupulju, eikä mikään valtava ketjupaikka. Liikevaihto on pääasiassa kuusinumeroinen, jos sillä nyt on olevinaan jotain väliä.
Viesteihin eivät kuitenkaan vastaa. Eivät useista muistutteluista huolimatta. Eikä kyse ole parista päivästä, vaan viikoista. Paikka on ihan kiva. Siisti, puhdas, hinnatkin jotenkuten kohdillaan. Mutta minua on alkanut oikeasti ärsyttämään se, miten palvelu loppuu tasan siihen paikkaan kun sulkee oven perässään. Käynnistä on ihan turha kysyä jälkikäteen mitään, koska kukaan ei vastaa. Enkä soita, turha edes mainita. Haluan ensinnäkin mustaa valkoisella asioista (joskus voi tulla tarve reklamoinnille), en aina voi soittaa (prepaid) ja jos on sähköposti julkisena tietona, niin silloin sitä sähköpostia seurataan ja vastataan viesteihin.
Lisäksi joskus tuntuu kuin työntekijät olisivat provikkapalkalla (eivät ole, ei kuulu tuohon alaan), ja tuntuvat ärsyyntyvät kun joskus en otakaan jotain palvelua, jonka olen samalle ajalle valinnut aiemmin. Kyllä kai minä saan päättää mihin rahani käytän, ja joskus vain tilanteet muuttuvat sen jälkeen kun olen varauksen tehnyt. Tuntuu, että pitäisi kamalasti selitellä, että miksi haluankin nyt vain tämän palvelun.
Lisäksi varatessa kun kirjoitan joskus viestikenttään jonkin tärkeän tiedon, niin kukaan ei melkein ikinä sano siitä mitään. Minä kuvittelen, että asia on tiedossa ja ymmärretty, mutta silti maksuvaiheessa tuleekin usein yllätyksiä, kun kukaan ei viitsi kertoa tarkkoja hintoja etukäteen.
Pitäisikö tässä oikeasti lopettaa tuolla käyminen ja siirtyä kalliimpaan paikkaan, vai mitä ihmettä sinä tekisit? Olen muuttamassa asap muualle, joten asiakkuuteni loppuu joka tapauksessa lähitulevaisuudessa, mutta nyt tuo olisi oikein hyvän matkan päässä kotoa. Siksi en haluaisi vaihtaa. Tuntuu vain, että olen pelkkä lompakko ja minua palvellaan sen verran kuin olen paikan päällä. Jälkeenpäin on turha yrittää kysyä käynneistä tai pyytää hintatietoja (sellaisia, joita ei ole netissä.) Eihän hyvä palveluntarjoaja lopeta palvelua siihen paikkaan, kun ovi sulkeutuu perässä.
Kommentit (5)
Kerran jouduinkin reklamoimaan, ja kyseisen toimijan (sama paikka) vastaus oli todella epäkohtelias ja vastuuta välttelevä. Sen jälkeen en ole yhtä ainuttakaan aikaa varannut hänelle, enkä varaa.
Eipä se ammattiala liity tähän mitenkään. Olet vain utelias (enkä ymmärrä miksi.)
riippuu vähän mikä ala edes kyseessä