62 vuotiasta Perttiä luullaan jopa 40 vuotta nuoremmaksi
"Kieltäytyivät perjantaina myymästä eurokossua Alkossa" Pertti "Pera" kertoo. "Luulivat varmaan alaikäiseksi" Pera arvelee. Ilmeisesti miehet vanhenevat kuin viini.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Viimeistään kun Pertti avaa suunsa, voisi Perttiä luulla 16 vuotiaaksi.
Pertti on kaukaa viisas mutta lähemmäs kun menee niin se vähän tyhmempi Pertti paljastuu.
Vierailija kirjoitti:
Pertti oli siis niin hunalassa, etteivät suostuneet myymään.
Taidat olla itsekin vähän hunalassa. Ellet sitten peräti kämmissä.
Vierailija kirjoitti:
Viimeistään kun Pertti avaa suunsa, voisi Perttiä luulla 16 vuotiaaksi.
Taikka keskiverto persuksi. M50
Onko kyseessä Pertti "nipa" Neumann
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauppojen ikäkyselyt ovat ihan naurettavia. Niitä tehdään vain sen takia niin paljon että kaupat voivat elvistellä vastuullisuudellaan.
Kaupat ei halua maksaa suuremmasta valvontavastuusta joten tehtiin kaikkia koskeva typerä laki.
Laki on kaikille samantekevää.
Ei ole mikäån laki! Laki on se mikä kieltää alaikäiselle alkoholin myynnin
Tuo papereiden kysely on kauppiaitten keksintöä
Varmaan joo, että 62 vuotiasta luullaan 22 vuotiaaksi. Ei todellakaan.
Kyllä meitä, joita nuoremmaksi luullaan, kuitenkin on, vaikka se vihaa nostattaa, kun siitä kertoo. Kun olin jäämässä eläkkeelle ja mainitsin asiasta asiakkaille ja muille yhteistyökumppaneille sain vastata kysymykseen jäänkö ennenaikaisesti eläkkeelle. No en jäänyt, ihan ajallani jäin.
Viimeksi eilen, kun olin eräissä juhlissa (alkoholittomissa), minulta kysyttiin monta kertaa, mitä työtä teen, kun mainitsin olevani eläkeläinen, tinkasi moni ikääni. Kerroin ikäni ja sain hämmästelyä osakseni. Yhdeltä kysyin, että minkä ikäiseksi minut luulit, sanoi ajatelleensa minun olevan noin 50 v, täytän 70 v ensi vuonna.
Äidilläni oli sama vika, joten kaipa tämä on sukurasite, tyttäreltäni kysytään alkossa paperit,hän on 45 v.
Kaupat ei halua maksaa suuremmasta valvontavastuusta joten tehtiin kaikkia koskeva typerä laki.
Laki on kaikille samantekevää.