62 vuotiasta Perttiä luullaan jopa 40 vuotta nuoremmaksi
"Kieltäytyivät perjantaina myymästä eurokossua Alkossa" Pertti "Pera" kertoo. "Luulivat varmaan alaikäiseksi" Pera arvelee. Ilmeisesti miehet vanhenevat kuin viini.
Kommentit (28)
Viimeistään kun Pertti avaa suunsa, voisi Perttiä luulla 16 vuotiaaksi.
Kaikkihan me täällä näytetään vähintään 30v nuoremmilta.
Eipä taaskaan mörtsimammoille mennyt perille mitä AP tarkoitti jutullaan.
Pertti oli vaan liian humalassa, että myyjät totesivat, etteivät voi myydä.
Ehkä myyjältä oli unohtunut silmälasit kotiin niin pelasi varman päälle.
No niin, kohta kuullaan kuinka nuoret naiset heittäytyvät Pertin jalkoihin...
Nauroin otsikolle. Jatko oli huono.
Kyllähän montaa yli yli 60 vuotiasta on luultu 20 vuotiaaksi erilaisilla nettisivustoilla!
Vierailija kirjoitti:
Nauroin otsikolle. Jatko oli huono.
Halusi testata "olen huumorintajuinen" tyyppejä
Vierailija kirjoitti:
No niin, kohta kuullaan kuinka nuoret naiset heittäytyvät Pertin jalkoihin...
Nuoret naiset pyörtyilivät ja heittäytyivät Pertin jalkoihin Alkon tuulikaapissa, myös pikkareita heiteltiin, kertoo silminnäkijä.
Vierailija kirjoitti:
Jep, nää kaikki "näytän ikäistäni nuoremmalta " on huvittavia juttuja. Ensinnäkin kassa kysyy matalla kynnyksellä henkkarit, on huono arvioimaan ikää tms. Eli, jos sulta kysytään henkkarit, älä luule, että se on osoitus sun nuorelta näyttämisestä. Lisäksi se pukeutuminen vaikuttaa. Jos pukeutuu kuin teini, niin katsotaan kuin teiniä. Olen noita juttuja kuvineen katsonut ja jokainen on ihan ikäisensä näköinen.
tämähän se, itse käyn harvoin alkossa ja siksi aina sekoilen valintojeni kanssa. Myös vaatetus usein kotivaate-linjaa. Ikää yli 30v ja kysytään ikää, näytänihan ikäiseltäni, mutta epävarma käytös ja verkkarityyli varmasti myös ajaa asiansa.
"Thaimaassakin teinitytöt ovat kiinnostuneita minusta nuoren olemukseni ansiosta. Ja kyllähän se suomalaisen miehen komea naamakin auttaa siinä", Pertti sanoo pilke silmäkulmassa.
🤮🤮🤮🤮🤮🤮
https://is.mediadelivery.fi/img/978/2a2cbb041cf5243f811fb4b0be5e1de5.jp…
Olipa tuo oikeasti nuoren näköinen tällä kertaa. Ihan järkytyin.
Jessicaa 22v luullaan jopa 62-vuotiaaksi, "En käytä meikkiä ja pukeudun epämuodikkaasti, sekakäyttö on kuitenkin pitänyt minut laihana".
Kauppojen ikäkyselyt ovat ihan naurettavia. Niitä tehdään vain sen takia niin paljon että kaupat voivat elvistellä vastuullisuudellaan.
Pertti oli siis niin hunalassa, etteivät suostuneet myymään.
Vierailija kirjoitti:
Pertti oli siis niin hunalassa, etteivät suostuneet myymään.
Yliannostus hunajaa?
Jep, nää kaikki "näytän ikäistäni nuoremmalta " on huvittavia juttuja. Ensinnäkin kassa kysyy matalla kynnyksellä henkkarit, on huono arvioimaan ikää tms. Eli, jos sulta kysytään henkkarit, älä luule, että se on osoitus sun nuorelta näyttämisestä. Lisäksi se pukeutuminen vaikuttaa. Jos pukeutuu kuin teini, niin katsotaan kuin teiniä. Olen noita juttuja kuvineen katsonut ja jokainen on ihan ikäisensä näköinen.