Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olin eilen baarissa ja sen jälkeen yökerhossa. Oli kiva ilta!

Vierailija
29.09.2024 |

Miehet tarjoili drinkkejä ja tuli juotua ihan liikaa, tänään sitten pää kipeä. Mut joo, kivaa oli, eikä maksanut mulle juuri mitään.

Sain vielä yhden kavaljeerin viemään mut ja kaverini taksilla kotiin aamuyöstä. 

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutaman kerran on naiset pyytäneet että tarjoanko heille baarissa. Olen sanonut että sain panon jälkeen voin tarjota.

"Pyytäneet että tarjoanko" , ei helvetti. Voisin tarjota jollekin joka merkitsee minulle jotain erityistä, mutta ei hän ikimaailmassa kerjäisi minulta mitään.

M57

Vierailija
22/26 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekeekö ap. tuota usein? Aika noloo.

Käyn viihteellä pari kolme kertaa kuussa : )

Deiteillä käyn kerran pari viikkoon, drinksuilla, syömässä, mitä milloinkin. Mun kaverit pitää mua ihan sarjadeittailijana :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Deiteillä käyn kerran pari viikkoon, drinksuilla, syömässä, mitä milloinkin. Mun kaverit pitää mua ihan sarjadeittailijana :D

Sori, tägi unohtui. Tämä siis ap :D

ap

Vierailija
24/26 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoossa näyttää taas sattuvan ja tapahtuvan. Varmaan tästä saadaan aikaan kivaa riitelyä, vastakkainasettelua ja syyttelyä kuten on samalla aiheella ennenkin saatu.

Hieman ihmettelen niitä jotka haluavat palstalla riidellä. Eikö sitä lajia ole tullut vastaan ihan oikeassakin elämässä jo kiintiö täyteen? Vai onko tässä tarkoitus luoda tilaisuuksia naisten haukkumiseen?

M59

Vierailija
25/26 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija
26/26 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

.