Olin eilen baarissa ja sen jälkeen yökerhossa. Oli kiva ilta!
Miehet tarjoili drinkkejä ja tuli juotua ihan liikaa, tänään sitten pää kipeä. Mut joo, kivaa oli, eikä maksanut mulle juuri mitään.
Sain vielä yhden kavaljeerin viemään mut ja kaverini taksilla kotiin aamuyöstä.
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Tekeekö ap. tuota usein? Aika noloo.
Käyn viihteellä pari kolme kertaa kuussa : )
Deiteillä käyn kerran pari viikkoon, drinksuilla, syömässä, mitä milloinkin. Mun kaverit pitää mua ihan sarjadeittailijana :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Deiteillä käyn kerran pari viikkoon, drinksuilla, syömässä, mitä milloinkin. Mun kaverit pitää mua ihan sarjadeittailijana :D
Sori, tägi unohtui. Tämä siis ap :D
ap
Porvoossa näyttää taas sattuvan ja tapahtuvan. Varmaan tästä saadaan aikaan kivaa riitelyä, vastakkainasettelua ja syyttelyä kuten on samalla aiheella ennenkin saatu.
Hieman ihmettelen niitä jotka haluavat palstalla riidellä. Eikö sitä lajia ole tullut vastaan ihan oikeassakin elämässä jo kiintiö täyteen? Vai onko tässä tarkoitus luoda tilaisuuksia naisten haukkumiseen?
M59
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Pyytäneet että tarjoanko" , ei helvetti. Voisin tarjota jollekin joka merkitsee minulle jotain erityistä, mutta ei hän ikimaailmassa kerjäisi minulta mitään.
M57