Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehelle ylennys!

Vierailija
13.02.2007 |

Mun ukko saikin tänään ylennyksen ja myynti tiimiin 5 alaista! on niin ylpeä ja iloinen. Palkkaakin tulee enemmän kuin ennen ja aateltiin huomenna mennä Volvo kauppaan ostoksille! Ei kyllä varmaan porras-käytävässä enää naapurit morjestele kun iso V70 ajetaan parkki ruutuun. Lapsille hommaan Reimatecciä ja itelle Esprittiä! Ihanaa menestyä!

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
14.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä paljon kateellisia mammoja ;-)

Käytiin just varaamassa uus V70 kaikilla varusteilla. Lisäksi ostettiin mulla ja miehelle uudet kännykät ja liittymät. Ja käytiin kattomassa Puustellin keittiöitäkin - ne kun on ihamimpia ja parhaita!

Osaisitteko edes ystävän päivänä iloita toisen menestymisestä?

Vierailija
2/14 |
13.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mun ukko saikin tänään ylennyksen ja myynti tiimiin 5 alaista! on niin ylpeä ja iloinen. Palkkaakin tulee enemmän kuin ennen ja aateltiin huomenna mennä Volvo kauppaan ostoksille! Ei kyllä varmaan porras-käytävässä enää naapurit morjestele kun iso V70 ajetaan parkki ruutuun. Lapsille hommaan Reimatecciä ja itelle Esprittiä! Ihanaa menestyä!

Jos olisit kirjoittanut:

" Minun mieheni saikin tänään ylennyksen ja myyntitiimiin 5 alaista! On niin ylpeä ja iloinen. Palkkaakin tulee enemmän kuin ennen, ja ajattelimme huomenna mennä Volvo-kauppaan ostoksille. Eivät kyllä varmaankaan porraskäytävässä naapurit enää tervehdi, kun iso V70 ajetaan parkkiruutuun. Lapsille ostan Reimateciä ja itselleni Espritiä! Ihanaa menestyä!"

Olisi ollut paljon uskottavampaa, nimittäin ap kirjoittaa kuin luuserit...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
13.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja huomaatte, ettei nettopalkka noussut paljon p*skaakaan. Kyllä valtio omansa ottaa. Esimiehenä hänen työaikansa tulee olemaan sitä sun tätä, päivät venyvät, ylitöitä pukkaa, vastuu painaa, pinna kiristyy...

terveisin esimies, jolla 7 alaista

Vierailija
4/14 |
13.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukusanat alle kymmenen kirjoitetaan kirjaimin eli 5 pitää olla viisi.

Vierailija
5/14 |
13.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ajattelin juuri kirjoitustyylistä, että hän on onnensa ja " menestyksensä" ansainnut ja varmasti nauttii miehensä ylennyksestä keskimääräistä enemmän.

t. 2

Vierailija
6/14 |
13.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

autokauppaan ylennyksestä kuultuaan - pitäisihän sitä nyt muutama tili edes säästää. ;) Ja huvittavalle kuulostaa, että etukäteen jo epäillään naapureiden olevan kateellisia Volvosta, joka taitaa olla se taviksin auto Suomessa...

Vierailija
7/14 |
13.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä on 11 alaista ja meillä on maksettu talo. Meillä on volvo v70 " kakkosautona" , joka tosin on päivittäin käytössäni. Tulimme juuri thaimaasta perhelomalta =)

Oli pakko sanoo, että palaat tähän maan pinnalle. Kuten joku sanoikin niin valtio kyllä vie osansa.

t.äiti 23v ja mies 26v jolla on veroprosentti 39%

Vierailija
8/14 |
13.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko huomanneet, että useammin on galluppeja siitä, kuinka paljon mies tienaa kuin omista tienesteistä. Ja vaikka kysytään vastaajan omaa palkkaa, niin puolet laittaa miehen palkan, erit. jos se on hiukankin keskitason yläpuolella. Säälittävää.

Vierailija
9/14 |
13.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin luuulen, että kyse on ironiasta. Ihan niinkuin tuossa kirjoittajan 12 viestissäkin: Volvo, perheloma Thaimaassa, veroprosentti 39% (hui)...Liian junttia ollakseen totta.

Vierailija
10/14 |
13.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. yritysten välisessä kirjeenvaihdossa ovat numerot aina numeroina, ei kirjoitetussa muodossa.

Vierailija
11/14 |
13.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs pulju se oikein on jos ei ukollesi työsuhdeautoa anna??

Vierailija
12/14 |
13.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin kirjoitustyylistä päätellen. Kun äijäsi iskee sihteerin, niin se on sinulle menoa. Sitten haalit H&M:ää kirppareilta.

Vierailija
13/14 |
13.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pieni huomautus että nykyään kuka tahansa voi ostaa vaikka leksuksen, autorahotuksella meinaan eli ei se menestystä/rikkautta kato millä sitä ajetaan........

Vierailija
14/14 |
13.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ironiseksi jatkokertomuksesksi jossa saa jatkaa...

Esprittiä, Volvo 70, tarjouslohta... =DD

Missä vakkariväki?? Olisitte heti aloittaneet hervottoman ketjun?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä seitsemän