Lue keskustelun säännöt.
muutama kysymys ruuasta...
13.02.2007 |
eli homejuustoo pitää välttää, mites aurajuusto? syön nyt minisun d-vitamiinia sopisko vielä esim. berocca et saa tarpeeks -vitamiinia?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
raskaana oleville tarkoitettua monivitamiinia. Siis sellaista, jossa ei ole A:ta ja on foolihappoa. Multitabsilla ainakin on sellainen versio.
Ruokasuosituksista on pitkät listat, hae vaikka Espoon nevolasysteemin sivuilta.