Kuinka monta kuppia kahvia juot aamuisin, että heräät kunnolla?
Kommentit (13)
En yhtään kuppia. Minulla ei ole addiktioita.
En juo kahvia ollenkaan koska se on pahaa.
N45
Yhden 2,5 dl mukin juon maitokahvia, ja se onkin päivän ainoa. En juo sitä herätäkseni vaan enemmän siksi että se maistuu hyvältä ja on rauhallinen aamunaloitusrituaali.
Oma kahvinkulutukseni viimeisten 45v. aikana on 0 kuppia. En juo kahvia. En edes pidä sen hajusta. Annan muille mahdollisuuden kuluttaa kahvia minunkin edestä.
- N45v.
Juon vähintään litran kahvia joka aamu. Joskus juon koko pannullisen kahvia.
2 mukia maitokahvia. Keitän espresson mutteripannussa ja kumennan maidon.
Kahvin juonti on vähentynyt todi paljon, ennen meni 4-5 mukillista. Nyt saatan joskus juoda espresson iltapäivällä aamukahvien lisäksi.
Herään muutenkin, ja vielä tosi aikaisin. Kahvi ei ole välttämättömyys, jotain lämmintä on aamupalan kanssa kiva juoda kuitenkin eli kaakao tai teekin käy. Ison mukillisen tai pari pienempää kuppia.
Vierailija kirjoitti:
Oma kahvinkulutukseni viimeisten 45v. aikana on 0 kuppia. En juo kahvia. En edes pidä sen hajusta. Annan muille mahdollisuuden kuluttaa kahvia minunkin edestä.
- N45v.
Tää on jännä koska mun mielestä vasta avatun kahvipussin haju on paras maailmassa :D Mutta koska oon tosi yliherkkä kofeiinille, juon vain laihaa kahvia silloin tällöin (ja silti puskee kova stressihiki?!) Mut kahvin nuuhkuttelu on best :)
Taidan olla kunnolla hereillä vasta 2 - 3 tuntia heräämisen jälkeen. Kahvi ei siihen paljoa auta mutta aamukahvi pitää saada tai mistään ei tule mitään. Onhan se pöljää kun pitää herätä. Nukkuminen on parasta niin unilääke pitäisi saada kun meinaa herätä.
Vierailija kirjoitti:
En juo aamukahveja herätäkseni kunnolla, mutta juon kuitenkin Moccamasterin mittojen perusteella 3 kuppia (eli yksi iso mukillinen).
No katsoppa viikon verran heräätkö kunnolla ilman 3 kupillisen aamukahviasi, pöljä. :D
En juo aamukahveja herätäkseni kunnolla, mutta juon kuitenkin Moccamasterin mittojen perusteella 3 kuppia (eli yksi iso mukillinen).