Voiko yli 50-vuotias mies saada enää normaalipainosta naista?
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Jos olet itse samassa kunnossa ja osaat käyttäytyä, niin vastaus on kyllä.
M53
Vastaus taitaa olla ei, sillä uliseva aloittaja ei selvästikään osaa käyttäytyä.
Köyhä ja pallomahainen 50v. sänkinaama Ei voi saada nättiä nuorta tai edes oman ikäistä normaalipainoista naista. Paitsi sun unissas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi, jos on itse normaalipainoinen.
Ei se ihan noin mene, mutta paremmat mahdollisuudet toki on.
Kiinnostaa, katseleeko tämä viisikymppinen mies omaa ikäluokkaansa vai teinejä ja pari-kolmekymppisiä 🧐
Eniten kiinnostaa parikymppiset kassaneidit. Luulisi heidän arvostavan miehen elämänkokemusta. Nuorempana oli helppo iskeä kaupan kassoja. Ihmettelen miksi se on vanhempana miehenä niin vaikeaa?
Eikö äitisi ole sulle löytänyt, vai eikö uskalla yksin nukkua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaa, katseleeko tämä viisikymppinen mies omaa ikäluokkaansa vai teinejä ja pari-kolmekymppisiä 🧐
Eniten kiinnostaa parikymppiset kassaneidit. Luulisi heidän arvostavan miehen elämänkokemusta. Nuorempana oli helppo iskeä kaupan kassoja. Ihmettelen miksi se on vanhempana miehenä niin vaikeaa?
Haha, joo niin varmaan. Ne parikymppiset kassaneidit on useimmiten korkeakouluopiskelijoita, joilla on varaa valita ihan omankin ikäinen mies.
Kysytkö aina naiselta ensimmäiseksi BMI:n, vai miten arvioit naisen yli-/alipainoisuutta? Onko se "näppituntuma" vai mistä tiedät, kuka ylittää normaalipainon rajan ja kuka ei?
Huomatkaa, aloittaja toivoi normaalipainoista naista, eli myöskään alipainoiset ei hänelle käy. :)
Vierailija kirjoitti:
Outoa olisi, jos oikeasti viisikymppinen mies kirjoittelee vauva- palstalle.
Miksi? En ole ap mutta olen yli 50 ja käyn täällä mammoja kiusaamassa ja nauramassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi? En ole ap mutta olen yli 50 ja käyn täällä mammoja kiusaamassa ja nauramassa.
Aika köyhä ja onneton elämä sitten sullakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika köyhä ja onneton elämä sitten sullakin.
Hauskaa ajankulua työnteon ohessa :) Nauru on terveellistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haha, joo niin varmaan. Ne parikymppiset kassaneidit on useimmiten korkeakouluopiskelijoita, joilla on varaa valita ihan omankin ikäinen mies.
Miksi he valitsisivat jonkun finninaaman?
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta kun palsta on laajentunut Vauva-lehteä laajemmaksi yleiseksi keskustelupalstaksi, niin miksei täällä olisi myös ihmisiä, joilla ei juuri nyt ole vauvoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta kun palsta on laajentunut Vauva-lehteä laajemmaksi yleiseksi keskustelupalstaksi, niin miksei täällä olisi myös ihmisiä, joilla ei juuri nyt ole vauvoja.
Ei täällä ole vauvojen vanhempia enää ollenkaan, veloja, inceleitä ja boomereita lähinnä.
Voi ja vielä reilusti nuoremmankin naisen. Jos olet aito narsisti, vain taivas on rajana. Ehkä totaalisen rupsahtamisen jälkeen alkaa sit olla vähän vaikeampaa.
Terv. Sivusta seuraillut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta niillä samanikäisillä miehillä on joku vanhempi nainen panokaverina eivätkä he siksi ala seurustella oman ikäisten naisten kanssa.
Kyllä meitä on. Itse olen vain kasvoista valitettavan ruma, joten miehet eivät kiinnostu.
N44
Vierailija kirjoitti:
Ei voi kun ei se oo enää itsekään normaalipainoinen !
Jos itse on normaalipainonen niin voit vaatia naiseltakin normaalia painoa.
Näköjään voi. Tinderistä ainakin.
M51
Ei mitään muita kriteereitä naiselle sitten ole? 90 vuotias kuihtunut 50kg dementikko kelpais?
Ei voi. Se on Thaimaaseen lennettävä ladyboyta saamaan sinun, ne on hoikkia.