A-Talk TV1 21.05 Suomen ulkopolitiikasta
Ulkopolitiikasta ja hallituksen linjasta. Kiljunen, Mäkelä, Vikman ja Hjallis.
Kommentit (101)
Kiljunen tiivistää hyvin hallituksen vaikeuksia ulkopolitiikassa. Lapanen ei osaa johtaa joukkojaan.
Vierailija kirjoitti:
Kaksi huumorimiestä A-studiossa samalla puolella, Kimmo Kiljunen ja Hjallis. 😂
Jani Mäkelä se vaan servailee jatkuvasti ja nasevasti. "Minä ilmeisesti seuraan Venäjän mediaa vähemmän kuin Kimmo ja suosittelen sitä samaa hänelle". 😂
Jani lukee tasan Suomen uutisia ja se näkyy. Mutta saahan typeryydellään kehuskellakin.
Kauheaa kuunnella tätä vänkäämistä!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jani Mäkelä se vaan servailee jatkuvasti ja nasevasti. "Minä ilmeisesti seuraan Venäjän mediaa vähemmän kuin Kimmo ja suosittelen sitä samaa hänelle". 😂
Jani lukee tasan Suomen uutisia ja se näkyy. Mutta saahan typeryydellään kehuskellakin.
Joo, tässä tilanteessa ei kannata varmaan A talkissa kehuskella, ettei seuraa kansainvälistä mediaa. Taivas varjele.
Israel ei tue 2 valtion mallia ,liberaali pakanatko päättää?
Vierailija kirjoitti:
Suomen ulkopolitiikkahan onkin persujen jauhotukselle hyvä foorumi. Ei tämä ole mikään Xitter. Ja todellakin Venäjän mediassa on uutisoitu positiivisesta Tavion linjaa - että kannattaisi vähän miettiä.
Miksei Sofia poistata iholuomiaan.
On toi Vikmankin kyllä rasittava kokkare.
Mä en jaksa kuunnella noita yhtään
Kimmo Kiljunen on sellainen politiikko, jota arvostan ja kunnioitan suuresti, vaikka olenkin eri mieltä monesta asiasta. Elämänkokemus ja osaaminen huokuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomen ulkopolitiikkahan onkin persujen jauhotukselle hyvä foorumi. Ei tämä ole mikään Xitter. Ja todellakin Venäjän mediassa on uutisoitu positiivisesta Tavion linjaa - että kannattaisi vähän miettiä.
Ilmeisesti se on tälle joku meriitti, että Venäjä kehuu. Eihän ministeri voi olla niin tyhmä, ettei olisi tajunnut, miten Venäjä käyttää tätä omiin tarkoitusperiinsä.
Jani Mäkela puhuu nopeasti kuin papupata.
Kiljunen on kaikista eniten kartalla. Enkä ole demari edes.
Onko tämä(kin) keskusteluohjelma missä huudetaan kilpaa ja kiljutaan muiden päälle?
Kiljusen antikristillinen linja.
Katselen ihmetellen persun tyhmyyttä.
Hjallis on kyllä aika simppeli äijä.
Miten voi ulkopolitiikan tällaisessa järkyttävässä maailman tilanteessa saada noin sekaisin?