Missä iässä seksi on ollut parasta?
Kysymys on oikeastaan kaksiosainen:
Missä iässä koet olevasi/olleesi seksuaalisesti parhaimmillasi?
Minkä ikäinen on ollut paras seksikumppanisi?
Olen 38v eronnut nainen, kaksi lasta. Itse koen seksin vain paranevan iän ja kokemuksen karttuessa. Ikä on tuonut mukanaan itsevarmuutta ja turha ujostelu on jäänyt pois. Tiedän mistä pidän ja mitä mieheltä sängyssä haluan.
Parikymppisenä seksi oli ulkonäkö-ja suorituskeskeistä. Tuolloin mietin lähinnä miltä näytän kumppanin silmissä ja teeskentelin orgasmit. Eipä niitä silloin vielä osannut oikein edes kunnolla ottaa sänkyhommissa (huom: itse en saa orgasmia, se pitää ottaa ;)
Toki seksi on ollut mukavaa ihan joka iässä, mutta ei se ainakaan huonontunut ole iän myötä.
Parhaat kyydit olen saanut +50v miesten kanssa, mutta eipä minulla toisaalta paljon muista kokemusta olekaan. Olen aina ollut mieltynyt itseäni vanhempiin miehiin, heidän kanssaan vain saan yksinkertaisesti parhaat kiksit. Tällä hetkellä olen romanttisessa suhteessa itseäni liki 20 vuotta vanhemman miehen kanssa. Seksi hänen kanssaan on ollut alusta asti taivaallista, ehkä elämäni parasta. Uskon tähän olevan syynä sen, että meillä on hyvä seksuaalikemia, eli meillä vain natsaa hyvin sänkyhommissa yhteen. Ja hänellä on juurikin tätä iän ja kokemuksen tuomaa varmuutta, ja hän asettaa aina naisen etusijalle ennen omaa nautintoaan. Tunnen olevani kuningatar hänen seurassaan.
Noin vuosi sitten tapahtui eräs tilanne baarissa, joka on jäänyt minua kovasti mietityttämään näin jälkikäteen. Noin 25v poika lähestyi minua, ja hän aivan tosissaan oli minua iskemässä. En ole koskaan ollut kiinnostunut itseni ikäisistä, puhumattakaan itseäni nuoremmista miehistä. Tilanne lähinnä huvitti minua, ja annoin pojalle ystävällisesti mutta päättäväisesti pakit. Nyt jälkikäteen ajatellen olen monesti miettinyt miksi toimin näin, koska mitään estettä minulla ei olisi ollut lähteä hänen matkaansa. Tilanne vain oli niin yllättävä, ja toisaalta nuoret pojat eivät ole koskaan minua erityisesti lähestyneet, joten menin tilanteesta jotenkin ihan puihin. Nyt jos sama toistuisi, niin aivan ehdottomasti lähtisin nuoremman miehen matkaan. Koska ajatus on kiinnostava, minkälaista olisi seksi itseä liki puolta nuoremman pojan kanssa nyt, kun itsellä alkaa olla jo kilometrejä mittarissa. Saisi toimia ns opettajana ;) Se näillä nuorilla pojilla varmasti usein on mielessä, kun vanhempaa naista lähestyvät. Toki minulla joskus parikymppisenä oli itseni ikäisiä poikaystäviä, mutta niissä seksitouhuissa nyt pahemmin ei muisteltavaa ole.
Tuli nyt pitkä ja rönsyilevä teksti. Mutta olisi mukavaa kuulla myös toisten ajatuksia ja kokemuksia aiheeseen liittyen.
Kommentit (46)
40v. Parikymppisenä en saanut seksistä yhtään mitään irti. Se oli pitkään pelkkää pakkopullaa parisuhteen vuoksi.
Siitä iästä lähtein kun tajusin että haluan seksiä vain toisen naisen kanssa.
Siihen asti se oli tylsää ja mitäänsanomatonta, ei auttanut partnerin vaihtokaan. Jotenkin olen jo murrosiässä hämärästi tajunnut että miehiltä en saa mitään, yhdentekeviä elämässäni. Sitten yhtenä pääivänä tuli se oivallus että ei hitto, täsää on ollut koko ajan kysymys ja ihhan uusi maailma ja elämä aukesi!
En sano etteikö miehiä pitäsi olla, kyllä heistäkin moni tykkää mutta itse en kyllä heistä saa yhtään mitään iloa elämääni.
Vierailija kirjoitti:
Nuorena ehdottomasti, sanotaan alle 25. Mies oli valmiina koko ajan ja kävi kimppuun heti jos vähänkin vihjaisin. Hän teki myös itse suoraan aloitteita. Esim autossa suuteli mut ihan märäksi ja sitten sanoi -mennään takapenkille ja puski päälleni. Itse olin valtavan helposti kostuva ja orgasmeja yhdynnässä saava. Sain tyydytystä pelkästä jalkojen levittämisestä. Tykkään siitä nuoruuden kiimasta eniten, jolloin ei saa tarpeeksi toisesta. Miten se silloin tavallaan luonnostaan menee siihen, että mies johtaa tapahtumia. Nuori nainen nauttii siitä miten paljon nuori superkyvykäs mies haluaa häntä jatkuvasti.
Miehen kirjottamaa paskaa.
Kyllä (nuoret) naiset pihtaa aika paljon. Miksi muuten olis puutteessa eläviä (nuoria) miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksi teini-iässä oli hormonimyrskyissä huumaavaa, uutta, ja jännää. Sitä tahtoi ja pystyi harrastamaan koko ajan. Myöhemmin seksiin tuli uusia ulottuvuuksia kokemuksen ja myös seksin henkisen puolen kautta. Siltikin, teini-iän seksi oli parasta.
Seksi on eri asia kuin seksuaalisuus, ja on eri asia kuin erotiikka, ja on eri asia kuin henkimaailma-harhat.
Lisäisin vielä, että seksuaalisuus on eri asia kuin musikaalisuus, peruna ei ole kivi, ja väsyneenä nukahtaa helpommin
Vierailija kirjoitti:
Seksivietti on parhaimmillaan muutamia kuukausia puberteetin jälkeen, sekä miehellä että naisella. Sitten libido alkaa heikkenemään, naisilla nopeammin niin että päättyy kokonaan noin 40v ikäisenä, ja miehellä niin että 90v ikäisenä on noin puolittunut.
No, toi on kyllä ihan satua, naisilla halut on suurimmillaan noin 40v ja miehillä 20v!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuorena ehdottomasti, sanotaan alle 25. Mies oli valmiina koko ajan ja kävi kimppuun heti jos vähänkin vihjaisin. Hän teki myös itse suoraan aloitteita. Esim autossa suuteli mut ihan märäksi ja sitten sanoi -mennään takapenkille ja puski päälleni. Itse olin valtavan helposti kostuva ja orgasmeja yhdynnässä saava. Sain tyydytystä pelkästä jalkojen levittämisestä. Tykkään siitä nuoruuden kiimasta eniten, jolloin ei saa tarpeeksi toisesta. Miten se silloin tavallaan luonnostaan menee siihen, että mies johtaa tapahtumia. Nuori nainen nauttii siitä miten paljon nuori superkyvykäs mies haluaa häntä jatkuvasti.
Kyllä (nuoret) naiset pihtaa aika paljon. Miksi muuten olis puutteessa eläviä (nuoria) miehiä.
Mitä sä taas selität. Tuut joka ketjuun tuon saman kanssa. Kyllä mulla oli tyttökavereita (ei seksikumppaneita), joilla oli uus poikaystävä joka toinen kuukausi. Sellaista se nuoruus joillakin on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksivietti on parhaimmillaan muutamia kuukausia puberteetin jälkeen, sekä miehellä että naisella. Sitten libido alkaa heikkenemään, naisilla nopeammin niin että päättyy kokonaan noin 40v ikäisenä, ja miehellä niin että 90v ikäisenä on noin puolittunut.
No, toi on kyllä ihan satua, naisilla halut on suurimmillaan noin 40v ja miehillä 20v!
Hahaha
Tuuppa tänne ni näytän seksiviettini
M40
Tässä sepitteessä ongelma on, että "seksi" voi tarkoittaa ap:n kaltaisille vanhalle naiselle melkein mitä vain, lukuun ottamatta sitä mitä se todellisesti tarkoittaa, yhdyntää.
Ikänaisille ja wanhusnaisille on "seksi" on mm. sitä että sekunnin tai kaksi pyyhkäisee toisen kättä tai käsivartta kädellään.
Vierailija kirjoitti:
Tässä sepitteessä ongelma on, että "seksi" voi tarkoittaa ap:n kaltaisille vanhalle naiselle melkein mitä vain, lukuun ottamatta sitä mitä se todellisesti tarkoittaa, yhdyntää.
Ikänaisille ja wanhusnaisille on "seksi" on mm. sitä että sekunnin tai kaksi pyyhkäisee toisen kättä tai käsivartta kädellään.
Olet pahasti hakoteillä jos seksi sinulle merkitsee vain yhdyntää!!! Se voi olla vaikka mitä muutakain, käsiseksi. suuseksiä ja leluseksiä, sekä kaikkien yhdistelmää.
Oletpa tylsä seksissä, jos vain panemin (joka miehelle tuottaa orgasmin, mutta ei läheskään aina naiselle) on sulle ainoa muoto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sä taas selität. Tuut joka ketjuun tuon saman kanssa. Kyllä
Näin on. Jos ei itse saa halukkaita naisia, ei tarkoita, etteikö miehet muut saisi. Miehestä se on itsestään kiinni saako naisen halukkaaksi vaiko ei. Jos et saa niin oma vika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet pahasti hakoteillä jos seksi sinulle merkitsee vain yhdyntää!!! Se voi olla vaikka mitä muutakain, käsiseksi. suuseksiä ja leluseksiä, sekä kaikkien yhdistelmää.
Oletpa tylsä seksissä, jos vain panemin (joka miehelle tuottaa orgasmin, mutta ei läheskään aina naiselle) on sulle ainoa muoto.
Monilla sanoilla on määritelty merkitys. Sana "seksi" tarkoittaa esim. Cambridge sanakirjan mukaan, kuten muidenkin sanakirjojen mukaan: "fyysinen aktiivisuus ihmisten sukupuolielimien välillä" sekä "yhdynnän seksuaalinen aktiviteetti". Sille on muitakin katroituksia jotka eivät liity nyt käsillä olevaan aiheeseen, ja se ei tarkoita mitään seuraavista :"käsiseksi. suuseksi ja leluseksi" (joista vain fellaatio on oikea sana). Avauksessa kysyttiin nimenomaan seksistä. https://dictionary.cambridge.org/us/dictionary/english/sex
Minusta seksi ilman yhdyntäorgasmia on huonoa seksiä.
Vielä einole kehitys loppunut, vaan seksi on parasta nyt viiskymppisenä. Siitäkin huolimatta ettei joka kerta edes seiso kunnolla tai ei enää jaksa parhaimmillaan kuin aamuin illoin, niin silti parasta se on just nyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan koko aja 18-48 välillä, mutta aina se tuntuu että se on ihan parasta siinä iässä kun olet. Niin nytkin....avointa keskustelua seksistä ja toistemme fantasioiden toteuttelua, eli ihan parasta taas tässäkin iässä. En olisi 20v. uskaltanut edes pyytää tyttöystävää pukeutumaan seksihepeneisiin ja käymään sänkyyn X-asentoon sidottacaksi, jotta voin dildottaa, vibrata, nuolla ja naida häntä niin kauan kuin haluan. Nyt voin ja pyydettäessä, vaimo menee rahin päälle kädet käsiraudoissa mahalleen, jotta voin piiskata häntä.
Voisitko jo pikkuhiljaa lopettaa tuon paskanjauhamisen?? Miten kuvittelet, että joku muka uskoo tuota samaa tarinaa kerrasta toiseen?
Joku taitaa olla kateellinen, sillä kovasti vaikuttaa että on ns. ikisinkku neitsyt. Tosin on silloin hänelläkin ollut seksi elämä ihan 100% yhtä hyvää koko elämänsä ajan 🤣
Aloitin seksielämän 16-vuotiaana, nyt olen 30v. Täytyy sanoa, että seksi on aina ollut kivaa enkä oikeastaan näe mitään kauhean selkeää eroa. Ihan jo silloin 16-vuotiaana rakastin seksiä ja vaikka varmasti oli myös kehollisia epävarmuuksia, on seksi aina ollut minulle sellainen alue, jossa olen päässyt niistä irti enkä ole pohtinut omaa ulkonäköäni tms. Ehkä sitä nykyään on vielä itsevarmempi, mutta ihanaa ja nautinnollista seksi on ollut aina.
Näin viiskymppisenä miehenä en ymmärrä miksi ikäiseni miehet katselevat yli 20v nuorempia naisia. En osaa omia taitojani itse arvioida, mutta uskoisin että kokemuksesta on valttia ja olen varmasti parempi rakastaja nyt kuin kakskymppisenä tai kolmikymppisenä.
Naisten osalta sanoisin, että en nykyään enää katsokaa alle 30v naisia seksikumppaneiksi - nautin paljon enemmän aikuisten naisten kanssa.
70+ - v. kun on vaan sama nainen, eikä hötkyile
Hmm...vaikea kysymys. Seksuaalisuus on erilaista eri ikäkausina. 20-vuotiaana oli ihana nauttia omasta vartalosta, joka oli kaunis. Kokoajan uusia, ensi kertaa kokemuksia! 30-vuotiaana olin saanut jo lapsen. Naiseus oli sitä myöten jotenkin syvempää ja nautinnollisempaa. 40-vuotiaana on ehkä eniten itsevarma itsestäni ja sekin näkyi seksissä. 50-vuotiaan elämässäni oli synkkä ja ikävä kausi, puolison sairastuessa vakavasti. Seksistä tuli jotenkin vaikeaa ja sitä piti anella. Toisaalta inhosin, että asia joka oli tuottanut niin paljon iloa, oli nyt surullista. Toisaalta en silloinkaan ollut ilman seksiä. Se oli kuitenkin jotenkin pakonomaista. 60-vuotiaana olen rietas nainen, mies ihailee minun varsin hyvin säilynyttä vartaloa, kekseliäisyyttä ja nautinnon määrää! En enää ole pitkään aikaan ajatellut, että minun vastuulla on toisenkin nautinto! Ei ole, vain omani. Toisaalta tiedostan, että elän lopun alkua! Olen osani kyllä saanut! Pitää kohta alkaa se pikkuhiljaa luopumaan. Elämä on. Hellyyttä kaipasin tulevaisuudessa seksin oheen enemmän.
Näin miehenä, 50v+ kun aloin matkustella Thaimaassa, tutustuin ihaniin 18-vuotiaisiin tyttöihin ja en ollut koskaan aiemmin nauttinut seksistä niin paljon.
Mietin kuinka paljon olin elämästäni heittänyt hukkaan kun takana oli useita seurustelusuhteita ja avioliitto etc ja huonoa avioseksiä.
Viimein Thaimaassa sai olla sitä mitä oli aina halunnut. Vapaa vaihtamaan naista vaikka joka ilta ja saamaan parikymppisiä pieniä tummatukkia.