Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Missä iässä seksi on ollut parasta?

Vierailija
25.09.2024 |

Kysymys on oikeastaan kaksiosainen:

Missä iässä koet olevasi/olleesi seksuaalisesti parhaimmillasi?

Minkä ikäinen on ollut paras seksikumppanisi?

Olen 38v eronnut nainen, kaksi lasta. Itse koen seksin vain paranevan iän ja kokemuksen karttuessa. Ikä on tuonut mukanaan itsevarmuutta ja turha ujostelu on jäänyt pois. Tiedän mistä pidän ja mitä mieheltä sängyssä haluan.

Parikymppisenä seksi oli ulkonäkö-ja suorituskeskeistä. Tuolloin mietin lähinnä miltä näytän kumppanin silmissä ja teeskentelin orgasmit. Eipä niitä silloin vielä osannut oikein edes kunnolla ottaa sänkyhommissa (huom: itse en saa orgasmia, se pitää ottaa ;)

Toki seksi on ollut mukavaa ihan joka iässä, mutta ei se ainakaan huonontunut ole iän myötä.

Parhaat kyydit olen saanut +50v miesten kanssa, mutta eipä minulla toisaalta paljon muista kokemusta olekaan. Olen aina ollut mieltynyt itseäni vanhempiin miehiin, heidän kanssaan vain saan yksinkertaisesti parhaat kiksit. Tällä hetkellä olen romanttisessa suhteessa itseäni liki 20 vuotta vanhemman miehen kanssa. Seksi hänen kanssaan on ollut alusta asti taivaallista, ehkä elämäni parasta. Uskon tähän olevan syynä sen, että meillä on hyvä seksuaalikemia, eli meillä vain natsaa hyvin sänkyhommissa yhteen. Ja hänellä on juurikin tätä iän ja kokemuksen tuomaa varmuutta, ja hän asettaa aina naisen etusijalle ennen omaa nautintoaan. Tunnen olevani kuningatar hänen seurassaan.

Noin vuosi sitten tapahtui eräs tilanne baarissa, joka on jäänyt minua kovasti mietityttämään näin jälkikäteen. Noin 25v poika lähestyi minua, ja hän aivan tosissaan oli minua iskemässä. En ole koskaan ollut kiinnostunut itseni ikäisistä, puhumattakaan itseäni nuoremmista miehistä. Tilanne lähinnä huvitti minua, ja annoin pojalle ystävällisesti mutta päättäväisesti pakit. Nyt jälkikäteen ajatellen olen monesti miettinyt miksi toimin näin, koska mitään estettä minulla ei olisi ollut lähteä hänen matkaansa. Tilanne vain oli niin yllättävä, ja toisaalta nuoret pojat eivät ole koskaan minua erityisesti lähestyneet, joten menin tilanteesta jotenkin ihan puihin. Nyt jos sama toistuisi, niin aivan ehdottomasti lähtisin nuoremman miehen matkaan. Koska ajatus on kiinnostava, minkälaista olisi seksi itseä liki puolta nuoremman pojan kanssa nyt, kun itsellä alkaa olla jo kilometrejä mittarissa. Saisi toimia ns opettajana ;) Se näillä nuorilla pojilla varmasti usein on mielessä, kun vanhempaa naista lähestyvät. Toki minulla joskus parikymppisenä oli itseni ikäisiä poikaystäviä, mutta niissä seksitouhuissa nyt pahemmin ei muisteltavaa ole. 

Tuli nyt pitkä ja rönsyilevä teksti. Mutta olisi mukavaa kuulla myös toisten ajatuksia ja kokemuksia aiheeseen liittyen.

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan koko aja 18-48 välillä, mutta aina se tuntuu että se on ihan parasta siinä iässä kun olet. Niin nytkin....avointa keskustelua seksistä ja toistemme fantasioiden toteuttelua, eli ihan parasta taas tässäkin iässä. En olisi 20v. uskaltanut edes pyytää tyttöystävää pukeutumaan seksihepeneisiin ja käymään sänkyyn X-asentoon sidottacaksi, jotta voin dildottaa, vibrata, nuolla ja naida häntä niin kauan kuin haluan. Nyt voin ja pyydettäessä, vaimo menee rahin päälle kädet käsiraudoissa mahalleen, jotta voin piiskata häntä. 

Vierailija
2/46 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan koko aja 18-48 välillä, mutta aina se tuntuu että se on ihan parasta siinä iässä kun olet. Niin nytkin....avointa keskustelua seksistä ja toistemme fantasioiden toteuttelua, eli ihan parasta taas tässäkin iässä. En olisi 20v. uskaltanut edes pyytää tyttöystävää pukeutumaan seksihepeneisiin ja käymään sänkyyn X-asentoon sidottacaksi, jotta voin dildottaa, vibrata, nuolla ja naida häntä niin kauan kuin haluan. Nyt voin ja pyydettäessä, vaimo menee rahin päälle kädet käsiraudoissa mahalleen, jotta voin piiskata häntä. 

Voisitko jo pikkuhiljaa lopettaa tuon paskanjauhamisen?? Miten kuvittelet, että joku muka uskoo tuota samaa tarinaa kerrasta toiseen? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta nyt, N70

Vierailija
4/46 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä so on nyt vanhempana ihan parasta, yli 50 vuotiaasta nyt 65 seen. Ei tarvii himmailla yhtään, ja oman aviomiehen kanssa ei tarvitse yhtään jäkittää mitään.

Luultavasti nuoret, varsinkaan miehet, eivät tätä usko.

Vierailija
5/46 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun sitä ei ollut, alle 17-vuotiaana. Seksi on vain pilannut kaiken elämässäni. Haluaisin seksistä ja seksuaalisuudestani eroon.

Vierailija
6/46 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

30-v sitten, parikymppisenä ja yhteensä 50 kiloa hoikempina se oli sikäli parempaa, että halut ja himot kohtasivat ja värkit toimi molemmilla moitteettomasti. Nykyään molemmilla on vähän niin ja näin. Silloin seksiä oli myös määrällisesti varsin paljon nykytilanteeseen verrattuna.

Vierailija
7/46 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi teini-iässä oli hormonimyrskyissä huumaavaa, uutta, ja jännää. Sitä tahtoi ja pystyi harrastamaan koko ajan. Myöhemmin seksiin tuli uusia ulottuvuuksia kokemuksen ja myös seksin henkisen puolen kautta. Siltikin, teini-iän seksi oli parasta.

Vierailija
8/46 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta oli 30-40 vuotiaana, silloin oli vielä teräksinen seisokki ja jo kokemusta. Onhan se vieläkin hyvää jos nainen on ikähaarukassa noin 23-38.

M.50v

Vierailija
9/46 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoruudesta kaipaan sitä kaiken nielevää panetuksen, naisen- ja pillunkaipuun tunnetta, joka seksissä sai täyttymyksensä. Oma fyysinen tuntemus ei ollut kovinkaan keskiössä, vaan laukeaminen ja kiihko ja ilo siitä , että nyt seksiä tapahtuu. Olin kyllä jo hyvin nuorena orientoitunut nauttimaan toisen nautinnosta, joten naisen tyydytyksen takaaminen oli kunnia-asia yhtälailla.

Vanhana on osaamista ja estottomuutta ja kumppanikin on kasvanut avomieliseksi. Oma kyky nauttia fyysisestä kosketuksesta on lisääntynyt ja tullut tärkeämmäksi. Perusvanilja vuosikymmenestä toiseen saman (edelleen erittäin fyysisesti vetovoimaisen naiseni ) kumppanin kanssa alkoi olla vanhenevalle mieslibidolle aiempaa heikompi "ärsyke". Short story: Päädyttiin aluksi miesvetoisesti, sitten lopuksi yhdessä yhtälailla nauttien swingailun maailmaan. Jossa toki enemmän kyse mahdollisuuksien universumista (mikään ei ole  kiellettyä) kuin että irl nyt ihan solkenaan seksissä olisi mukana kolmasia osapuolia.

Nuorena miehenä koin osaamattomuutta lähestyä ja viehättää naisia siinä määrin kuin olisin halunnut. Valmius seksiin uuden kumppanin kanssa olisi ollut 24/7. Eli seksi oli hyvää, sitä olisi voinut olla paljon enemmän. Eli ideaalisesta seksielämästä koin olevani kuitenkin kaukana. Olisin ollut mielelläni naisia kaatava "panomies", jota naiset olisivat kiitelleet perästäpäin ihanasta kokemuksesta ja halunneet joskus uusintaakin.

Vanhana ja nyt tuon swingailun myötä koen, että saan seksistä kaiken "kuviteltavissa" olevan: Ihanaa, kahdenkeskistä parisuhdeseksiä, välillä syvästä tunneyhteydestä nauttien, välillä rietastelua (lelut, fantasiat ääneen sanottuna). Välillä kruisailemme parina ihmisiä sillä silmällä katsoen ihan normiravintoloissa, välillä "alan" ihmisten keskuudessa. Joskus, mutta siis harvoin, muutaman kerran vuodessa max, noita fantasioita toteutaan. Libidoa ja kykyä riittää iästä huolimatta. Tuollaista ääretöntä kiihkoa kuin nuorimies ei enää pysty kumppanille tarjoamaan kuin satunnaisesti. Eli koen eläväni ideaalista seksielämää.

Lopputulema: Seksi on parasta nyt 60+ iässä elämänmittaisen kumppanin kanssa. Nuorena en olisi tälläistä uskonut. Vaihtaisinko nykyisen seksielämäni hiipuneeseen vanhan parin seksielämään, jos voisin olla tuo nuoruuden kypsymättömän ideaalin "armoitettu panomies" muutaman vuoden. En vaihtaisi. Mutta molemmat olisin kyllä ottanut. Eihän toisiaan poissulje. Mutta mitään katkeruutta aiheesta ei ole jäänyt.

Vierailija
10/46 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ parasta seksi on ollut aina vaimoni kanssa, joka on samanikäinen. Nykyisessä elämänvaiheessa swingauksen puitteissa on ollut pari itseäni huomattavasti nuorempaa naista. Sellaista joiden kanssa seksistä ei voinut nuorena kuin haaveilla ja olisi varmaan luopunut parista sormesta, jos sitä olisi kysytty. Mutta... tuo ei enää ikäänkuin antanut sitä kiksiä kuin voisi odottaa, vaikka seksi hyvää olikin.

Vierailija
11/46 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksivietti on parhaimmillaan muutamia kuukausia puberteetin jälkeen, sekä miehellä että naisella. Sitten libido alkaa heikkenemään, naisilla nopeammin niin että päättyy kokonaan noin 40v ikäisenä, ja miehellä niin että 90v ikäisenä on noin puolittunut.

Vierailija
12/46 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parasta nyt, N70

Uskaltaisinko ehdottaa vielä 78 vuotiaalle naapurin leskirouvalle.  m.60

Vierailija
13/46 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parasta nyt, N70

Uskaltaisinko ehdottaa vielä 78 vuotiaalle naapurin leskirouvalle.  m.60

Tietenkin, pääset helposti pakoon vaikka konttaamallakin.

Vierailija
14/46 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksi teini-iässä oli hormonimyrskyissä huumaavaa, uutta, ja jännää. Sitä tahtoi ja pystyi harrastamaan koko ajan. Myöhemmin seksiin tuli uusia ulottuvuuksia kokemuksen ja myös seksin henkisen puolen kautta. Siltikin, teini-iän seksi oli parasta.

Seksi on eri asia kuin seksuaalisuus, ja on eri asia kuin erotiikka, ja on eri asia kuin henkimaailma-harhat.

Vierailija
15/46 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 40v asti oli.Ei tarvinnut kuin tieto että kohta sitä saa tai jos vahingossa näki rinnat niin oli jäätävä stonids heti. 

Vierailija
16/46 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko ollut noin 25-vuotiaana. Enää ei kiinnosta kuin pari kertaa kk. 

M43

Vierailija
17/46 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina yhtä hyvää

M50

Vierailija
18/46 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko ajan paranee. Mikään ei tunnu paremmalta kuin esineet perseessä.

M55

Vierailija
19/46 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin koko ajan siitä kun 18v aloitettiin ja 62 v asti kun vaimo sai viimeisen orgasmin kullilllani ratsastaessa.  Vaikka vaimo saanut sen jälkeenkin orgsmit nuolemalla, niin ei se nyt samalta tunnut kuin rajut orgasmin puristelut kullissa yhdynnän aikana. Yhdyntäorgasmeissa tuntunut aina että räjähtänyt molemmat päät eli kulli ja aivot. Eniten varmaan vaikuttaneet kaiken maailman krempat ja se ettei olla enää notkeata ja vetreitä kuten nuorempana. Mutta kaikki me vanhetaan ja onneksi sai kokea noinkin kauan ja tuhansia kertoja.

Vierailija
20/46 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

16-19 vuotiaana silloisen poikaystävän kanssa paljon ja usein. Villiä, kiihkeää, välillä oudoissa paikoissa. Aktien määrällä korvattiin yhden kestoa. Orgasmit todella voimakkaita ja aina oltiin lähekkäin, usein päällekkäin mä selälläni pojan alla paikasta riippumatta ja seinää vasten kasvokkain. Enkka tais olla 20 kertaa yön ja seuraavan päivän aikana. Keskimäärin ehkä 4 aktia päivässä ja yöllä 1-3. Ihanaa aikaa....