Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Ruotsalainen våtmarket veti höplästä suomijuntteja :D
25.09.2024 |
Eivät Tukholmassa töhrineet, vaan Suomessa :D
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Näinhän ruotsalaiset on aina tehneet. Ovat nokkelampia ja nopeaälyisempiä. Suomalaiset on hitaita ja yksinkertaisia. Höplästä vedettäviä.