Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En edelleenkään osaa työtäni enkä pääse etenemään

Vierailija
25.09.2024 |

Työskentelen asiantuntijatyössä ja työvuosia ko.paikassa yli 10 vuotta. Tänään jälleen kerran tajusin, etten osaa omaa työtä vieläkään hyvin. Keskityin eräässä asiassa väärään asiaan, enkä esihenkilön mielestä ollut tehnyt kirjallisia töitä tarpeeksi huolellisesti. Moni muu meillä töissä on edennyt esihenkilöksi ja ovista ja ikkunoista tullaan ohi. Olen jo keski-ikäinen ja ruohonjuuritason työntekijä. Alin koko organisaatiossa vaikka koulutustakin löytyisi portaissa nousemiseen. En vaaan hallitse työtä tarpeeksi!

Tämä häiritsee mua tosi paljon. En ilmeisesti hahmota kokonaisuuksia tarpeeksi hyvin, enkä osaa yhdistellä tietojani ja en varmaan ole tarpeeksi älykäskään. Tuntuu todella todella huonolta. 

Onko muita samassa tilanteessa? 

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/5 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ihan samanlainen. Olen teknis-matemaattisella alalla, johon mulla ei ole ollenkaan lahjoja. Kesti ainakin 10 vuotta oppia edes jonkunlaiseksi, ja nyt 20 vuoden kokemuksen jälkeen olen korkeintaan keskinkertainen, ja siihenkin pääsemiseen täytyy tehdä paljon salaa ilmaista ylityötä välillä, kun olisin liian hidas muuten. Mutta eipä se mitään, oma valintani oli ja tiesin ettei tule olemaan helppoa. Palkat on sentään hyvät, mikä onkin se pääsyy miksi alalle lähdin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

et ole asiantuntija.

Vierailija
4/5 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

et ole asiantuntija.

Olin just tulossa sanomaan samaa. Niin moni itteensä egon vuoks tykkää kutsuu asiantuntijaks, vaikka työ aikanaan saatu suhteilla tai ulkonäöllä

Vierailija
5/5 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ap vielä lisää, että mulla oli taustalla sellaista koulutusta, jonka takia mut haluttiin ko.tehtäviin. Nyt en enää pääse muualle ja varmaan on pomot huomannut, etten järin hyvä ole. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kahdeksan