Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia mukavista anopeista hakusessa?

Vierailija
25.09.2024 |

Millaisia ne on? Mulla kokemusta yhdestä anopista, joka antelias ja kova kehumaan. Tullaan hyvin toimeen. Hänellä työ missä viihtyy ja on tyytyväinen.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen mukava anoppi ja mulla on ihanat fiksut sosiaaliset miniät

Vierailija
2/2 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut kaksi.  Eka oli nuori ja kiva, vähän suulas ja sellainen, että sanoi suoraan mitä ajatteli.  Mutta ei hän ilkeä ollut eikä puuttunut asioihimme.  Auttoi meitä nuoria kovasti.  

Toinen oli sitten jo vanhempi, maatalon emäntä.  Kovia kokenut ja joutunut tekemään valtavasti töitä.  Mutta hän jutteli mielellään nuoruudestaan silloin, kun olimme kahden kesken.  Hän sanoi, ettei ole omille lapsilleen kaikkea tätä kertonutkaan, mutta sinulle voi kun sinä ymmärrät.  Sota-aika oli koetellut häntä kovin käsin.  Eikä avioliitto miehen kanssa ollut helppo.  Sen kyllä huomasin jo itsekin, appi oli hankala luonne.

Ei minulla ole pahaa sanottavaa kummastakaan.  Molemmat on edesmenneet.  Varsinkin sitä ensimmäistä joskus jopa kaipaan.  Toisen kanssa ehdin viettää aikaa niin paljon enemmän ja olin hänen luonaan vielä hänen viimeisinä hetkinäänkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yhdeksän