Kuinka monta kertaa kehtaa hakea samaan työpaikkaan?
Olen hakenut erästä avointa paikkaa vuonna 2022 ja tänä vuonna kesäkuussa. En päässyt haastatteluun, koulutus on kyllä juuri oikea mutta ei kai riittävästi työkokemusta ja/tai hakemus ei ollut vakuuttava. Mietin kehtaanko toistamiseen tänä vuonna hakea, nyt laittaisin avoimen hakemuksen. Vaikeaa kun alan työpaikkoja ei paljoa ole, eipä kyllä muiltakaan aloilta vaikka kaikenlaista olen hakenut..
Kommentit (7)
Haet vain reippaasti. Pidä aina oma etusi kirkkaana
Niin monta kertaa kuin haluat. Ei ne sinua muista edelliseltä kerralta ja nyt hakijoita on niin valtavasti.
Vierailija kirjoitti:
Yhden kerran.
Yläpeukutin ja olin samaa mieltä. Nyttemmin muutin kantaa: voishan sitä hakea toisenkin kerran. Tuokin riippui (mulla) siitä, että halusin ko. paikkaan/paikkoihin, panostin niin paljon hakemukseen, editoin cv:n sen mukaan - "Meille tuli 100 hakemusta, valitettavasti valinta ei osunut juuri teihin; voitte hakea uudestaan seuraavan kerran .....".
Muuten, melkein kilahdin näistä ns. "työpaikanvaihtajista - parempi palkka/suuremmat edut" - toinen (minä) valmiina muuttamaan vaikka Stadiin, mutta kun se suurkaupungin hälinä ja mahd. väkivalta pelottaa jo muutenkin....
Nii monta kerta ku haluuut, hakemuksia satoja.. ei kukaa sua muista
Hae niin monta kertaa kuin haluat. Olen itsekin päässyt töihin toisella hakukerralla ja tuttavani kolmannella. Se tuuri, että pääseekö töihin riippuu hakijamäärästä ja niiden sopivuudesta ko. tehtävään.
Haet niin monta kertaa kuin haluat. Tai ainakin siihen saakka kunnes ilmoittavat ettei enää tarvitse hakea sinne kun et pääse kuitenkaan. Onnea matkaan!