Nainen, mitkä harrastukset miehellä on sinulle ongelma?
Listatkaapa nyt, mitkä harrastukset miehellä ovat teille ongelma.
Kommentit (287)
Formula, ralli, liiallinen vanhojen autojen tuunailu, joka vie kaiken ajan ja rahan. Ei koskaan enää tuollaista miestä.
Toi persuilu on kyllä pahin mahdollinen parisuhteen tuhoaja.
Joukkueurheilu, liiallinen omasta kuntourheilustaan hössöttäminen, metsästys, kalastus, moottoripyöräily- ja autoharrastus, tietokonepelit, reserviläistoiminta, herraseurat... Moni juttu, joka ajankäytöllisistä syistä tai kiinnostuksen puutteesta estää minun mielestäni hyvät harrastukset. 😀
Vierailija kirjoitti:
Formula, ralli, liiallinen vanhojen autojen tuunailu, joka vie kaiken ajan ja rahan. Ei koskaan enää tuollaista miestä.
Rallissa ukot käyttää metsänlaidassa kun toiset ukot ajaa lujaa ohi. En ymmärrä, miten se voi olla kiinnostavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rallissa ukot kyttää metsänlaidassa kun toiset ukot ajaa lujaa ohi. En ymmärrä, miten se voi olla kiinnostavaa.
Perheeltä aikaa tai rahaa paljon kuluttavat harrastukset
Vierailija kirjoitti:
Anime ja manga. En voi sietää p3dofiilejä.
Tuossa ei ole kyllä mitään järkeä... Miksi muijat rääkyy, että animen ja/tai mangan harrastaminen tekee tai on merkki siitä, että mies olisi pedofiili. Ole ystävällinen ja anna minulle linkkejä tutkimuksiin aiheesta.
Joukkuelajit, joista ei voi olla pois ja elää perheen ehdoilla.
Mulle kaikki sellaiset, jotka ovat hirveä raha- ja aikareikä. Mun mielestä on erittäin positiivista, että kumppanilla on harrastuksia ja niihin toki saa käyttää rahaa ja aikaa. Mutta sitten, jos harrastus haittaa perhe-elämää, se on ongelma. Eli oikeastaan mikään normaalin kirjoissa oleva harrastus ei ole ongelma, vaan paremmin ihminen, joka ei osaa priorisoida perhettään.
Yhdistystoiminta ja muut luottamustoimet.
Videopelit, penkkiurheilu.
Ei haittaa jos joskus vähän pelaa videopeliä, mutta ei sellaista tunteja kerrallaan ja yötä myöten asuen hienossa pelituolissa. Ei.
Olisi kauheaa, jos joka hiihtokisat ja yleisurheilut ja olympialaiset jne pyörisi koko ajan telkkarista, ja joutuisin kuuntelemaan sitä äänimaailmaa, ja katsomaan kun ukko toljottaa tunnista toiseen sitä.
Mies, joka ei harrasta mitään on myös täysin turn off.
Viini/viski/olut harrastuksena. En itse juo enkä katselisi juoppoa. Myös bodaus olisi turn off.
Pokerin ja muiden uhkapelien pelaaminen, alkoilu, instabeibien ja muutenkin nuorten naisten seuraaminen ( jollei ole ystävä tai sukulainen) ja heidän herutuskuvuen tykkäily.
Alkoholismi
Uhkapeliriippuvuus
Törkeät jutut
Jotain kotiteatteri- tai hifiharrastusta en kyllä katsoisi päivääkään.
Naiset, voisitteko jo vihdoinkin antaa niitä linkkejä tutkimuksiin, joissa todetaan animen ja/tai mangan harrastaminen tekee miehestä pedofiilin. Ei olisi koko iltaa aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Päihteily, ampuma-aseharrastus, oikeistokonsuilu, tietynlainen Aasian matkailu, siinä ne pahimmat.
Ei ollut yllätys, että naiset ei voi sietää miestä, joka on saanut aasialaisilta naisilta.
Selvästi naiset ei voi kestää sitä, että mies vertailisi suomalaista naista aasialaisiin naisiin. Suomalaiset naiset haluaa, että suomalaiset miehet ei saisi aasialaisia naisia matkoillaan.
Jääkiekko.