Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen lattea tunneilmaisu

Vierailija
23.09.2024 |

Olenko liian vaativa ja herkkä jos minua harmittaa kun seurustelukumppani ei ikinä kehu tai sano mitään kaunista? Jos itse esimerkiksi kehun häntä tai kerron miten ihanaa on kyn hän on elämässäni niin ei ikinä vastaa mitään takaisin. Joskus olen kysynyt mistä hän minussa pitää niin vastaa vaan että en tiiä tai oot ihan kiva. Tuntuu niin turhauttavalta. Pitääköhän mua vaan varalla? 

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anna kun arvaan että sinä olit se joka teki aloitteen ja tyrkytit itseäsi ja mies vaan lapasena lähti mukaan? 

Näin se meni joo. Ajattelin että mies on ujo eikä uskalla tehdä aloitetta niin ei ollut muuta vaihtoehtoa. Ap

Vastasit jo itse omaan kysymykseesi, eli et ole liian herkkä. Mies vain on sinun kanssasi koska sinä teit aloitteen ja hänellä ei ollut muutakaan tekemistä. Ei hän sinusta välitä vaan tykkää siitä miten hyötyy sinusta.

Vierailija
22/29 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehesi on komea ja otit sen miehen sen takia koska tykkäsit sen ulkonäöstä. Ei komean miehen tarvii naista kehua koska jos jätät miehet niin se saa uuden naisen helposti. Naiset ovat tehneet seurustelun helpoksi miehille koska vai miehen ulkonäkö merkitsee.

Ei hän periaatteessa kovin komea ole paitsi tietenkin mun mielestä. Ja ei saa naisia helposti. Hän on ujo ja olen hänen eka tyttöystävä. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taaskin tyypillisesti että jos mies ei HALUA vetää jotain psykodraamaa niin naisten mielestä ei OSAA.

Vierailija
24/29 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa erota tuollaisesta miehestä. Olin naimisissa ko. tyyppisen miehen kanssa. Koskaan ei tullut mitään sanallista palautetta - ei positiivista eikä negatiivista. Hän oli kuin musta aukko!!!

Vierailija
25/29 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä te oikein löydätte noita tunnevammaisia miehiä??

Suomesta. Vähän aikaa sitten oli ketju, jossa oltiin sitä mieltä että Suomessa esiintyy autismin kirjoa enemmän kuin muualla keskimäärin. 

Ap:n mies voi olla vähän kirjolla myös. Tarkkaile ap miehen reaktioita, onko se aina yhtä monotonista ja vähäeleistä. Vai osaako vitsailla, hassutella, ymmärtääkö sarkasmia jne. 

Vierailija
26/29 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas nainen joka tekee ongelman turhasta. 

Ei todellakaan tee. 

Jos mies ei osaa käyttäytyä tai ilmaista tunteita niin se ei todellakaan ole naisen ongelma. 

Vierailija
27/29 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas nainen joka tekee ongelman turhasta. 

Ei todellakaan tee. 

Jos mies ei osaa käyttäytyä tai ilmaista tunteita niin se ei todellakaan ole naisen ongelma. 

Se nimenomaan ON naisen ongelma. Naisen kannattaa ehdottomasti hankkiutua ongelmasta eroon. 

Ap, tuollaista asiaa on todella vaikea sun ratkaista. Jos sinä olit suhteessa se, joka teki aloitteen, niin mies ei todennäköisesti ole niin innostunut susta kuin sä hänestä. Lisäksi jos tyyppi on kokematon ihmissuhteissa, niin hänellä ei ehkä ole ymmärrystä siitä kuinka tärkeää on saada hyväksyntää ja rohkaisua kumppaniltaan (jos kokemusta on vain suhteesta, jossa toinen tykkäsi enemmän). Sä et sitä valitettavasti voi hänelle opettaa, etenkin jos olet jo asiasta sanonut ja tyyppi ei silti tajua (tai sitä ei kiinnosta).

Vierailija
28/29 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ap aika epätoivoinen kun tollasen miehen kanssa olet. 

Vierailija
29/29 |
23.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas mieheltä edellytetään kioskikirjallisuuden kliseitä. Joillakin miehillä on sosiaalista silmää, toisilla taasen ei. Kummatkin tosin teoriassa pystyvät siittämään jälkikasvuaja ottamaan vastuuta perheestään, mikä tärkeintä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi neljä