Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jokos sitä saa avata oluen kun on aamukahvin juonut?

Vierailija
22.09.2024 |

Ei kahvilla lähde jano.

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä joo, ite otin jo, sunnuntaikännit on parasta.

Vierailija
22/39 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällaiset aloitukset. Ovatko ne vitsiä vai onko Suomessa paljonkin ihmisiä jotka aloittavat aamulla alkoholin litkimisen? Eikö siitä tule vain ankea olo?

Ihan juomalla ajattalin juoda, en litkiä.

Nyt ei verkkokalvoltani poistu näky: kielellä latkitaan olutta lautaselta... hah

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasta puolen päivän jälkeen saa ottaa alkomaholia - ups, kello?!!?

Vierailija
24/39 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällaiset aloitukset. Ovatko ne vitsiä vai onko Suomessa paljonkin ihmisiä jotka aloittavat aamulla alkoholin litkimisen? Eikö siitä tule vain ankea olo?

Älä kitise. Itse olet valinnut stressaavan elämäntyylisi.

Vierailija
25/39 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kahvilla lähtee jano. On mulla yleinen janon sammuttaja. Älä kysele muilta lupaa omiin asioihisi

Kahvi on diureetti, ei sillä voi lähteä jano.

Eihän se heti ala nestettä poistamaan. Sitä paitsi kahvin aiheuttama "nestekato" on hyvin olematonta.

Kahvi aiheuttaa vesidiureesin:

https://www.terve.fi/artikkelit/kahvi-suojaa-sairauksilta

Vierailija
26/39 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä joo, ite otin jo, sunnuntaikännit on parasta.

https://www.seiska.fi/kotimaa/raju-sunnuntaikanni-li-andersson-ryyppasi…

Vierailija
27/39 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Amatööri. Itse jätin aamulla kahvitkin väliin.

Ei siihen tarvitse juoda kuin kaksi päivää niin ennen aamukahvia joutuu jo loiventamaan. Se on niin rankkaa touhua etten suosittele. 

Nuorena tuli käytettyä päihteitä paljon. Kahden päivän juopottelun jälkeen oli todellakin heti herättyä pakko ottaa tasoittavaa jos tarkoitus oli vielä jatkaa juomista (join usein muutaman päivän putkeen). Olinkin aika pian tilanteessa jossa alkoholi ei enää parantanut oloa riittävästi ja keho alkoi pistämään muutenkin vastaan alkoholille, joten mukaan tuli kannabis ja rauhoittavat lääkkeet. Siitä alkoi helvetti ja pitkät putket. Olin monta kertaa vieroitushoidossa mutta heti kun pääsin sieltä pois niin päihteiden käyttö jatkui taas.

Lopulta onnistuin pysymään kuivilla. En vain ymmärrä vieläkään miten se tapahtui, mutta hyvä että onnistuin. Vanhaan kaveriporukkaan (päihdeongelmaisia kaikki) oli pakko katkaista välit täysin ja muutin vieläpä toiselle paikkakunnalle. En todellakaan haikaile takaisin päihdeaikojani.

Vierailija
28/39 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kahvilla lähtee jano. On mulla yleinen janon sammuttaja. Älä kysele muilta lupaa omiin asioihisi

Eihän se heti ala nestettä poistamaan. Sitä paitsi kahvin aiheuttama "nestekato" on hyvin olematonta.

Kahvia pitää juoda paljon jotta sen nesteenpoistamisvaikutus toimisi kunnolla.

Vierailija
29/39 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin minä pistän keittimen säiliöön vettä eli kahvissa on melko paljon vettä. Tutkittu fakta on ettei vesi nesteytä sen enempää kuin kahvi, kun ihan oikeasti mitataan. Kahvilla siis lähtee jano tutkimusten mukaan ja kyllä ihan sama juotko kahvia vai mitä muuta nestettä vessassa saa juosta, silloin on aihetta huoleen jos ei vessaan pidä mennä vaikka on juonut paljon nestettä 

Vierailija
30/39 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kahvi on diureetti kuten mansikat, ananas. Kahvi ei korvaa nestekatoa esim helteellä. Monet ruoka-aineet ovat diureeteja,mikä siinä nyt on uutta.

Vierailija
31/39 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on eläkeläisen etuoikeus ottaa pikkuryyppyjä heti aamusta. Pitää lopettaa sitten klo 16, niin nukuttaa hyvin seuraava yö.

Vierailija
32/39 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

jo yksikin mukillinen  juoksuttaa veskissä, samoin mansikat, ananas..

Vierailija
33/39 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kahvi on diureetti kuten mansikat, ananas. Kahvi ei korvaa nestekatoa esim helteellä. Monet ruoka-aineet ovat diureeteja,mikä siinä nyt on uutta.

Miten sinä teet kahvisi? Syötkö purun suoraan? Kahvinkeittimellä tehdyssä kahvissa on niin paljon vettä, että sillä voi hyvin nesteyttää itsensä helteelläkin.

Vierailija
34/39 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisit itsellinen poikamies, kuten minä, niin Sinun ei tarvitse kysellä lupaa keneltäkään. Senkun poksautat reilusti auki vaan aina kun mieli tekee!

Vierailija
35/39 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

jo yksikin mukillinen  juoksuttaa veskissä, samoin mansikat, ananas..

Ei yhtään sen enempää juoksuta kuin pelkkä vesi.

Vierailija
36/39 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä se on kun surkea elämä pyörii alkoholin ympärillä

Vierailija
37/39 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eh, koitan vältellä kahvia aamulla, ei tartte. Aamusauna tänää siinä klo.07.00 jälkeen tulile hyvissä ajoin ja olut naamaan, tässähän tää sunnuntai menee. Olen huomannut et aamusaunat ovat todella hyviä kokemuksia, etenkin tänää ku oli niin kylmä ja sit saunaan ja kylmää bissee,ah. En valita.

Vierailija
38/39 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä se on kun surkea elämä pyörii alkoholin ympärillä

Sinua vai ahdistaa kun et osaa päästää irti oravanpyörästäsi.

Vierailija
39/39 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin minä pistän keittimen säiliöön vettä eli kahvissa on melko paljon vettä. Tutkittu fakta on ettei vesi nesteytä sen enempää kuin kahvi, kun ihan oikeasti mitataan. Kahvilla siis lähtee jano tutkimusten mukaan ja kyllä ihan sama juotko kahvia vai mitä muuta nestettä vessassa saa juosta, silloin on aihetta huoleen jos ei vessaan pidä mennä vaikka on juonut paljon nestettä 

Tietysti vesi nesteyttää enemmän. Kahvilla on nestettä poistava vaikutus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kaksi