CHRYSLER Voyager!
Onko tuossa autossa aina 2. rivillä vain 2 istuinta? Jos on 3 lasta niin pitääkö yhden mennä sinne ihan taakse....? Vai saako semmosen version että keskimmäiselle riville mahtuu 3 istumaan?
Kommentit (28)
Vierailija:
Eli tuo voyagerin vastainen liike taitaa tosiaan olla vain kateellisten panettelua.
Todella tyytväisiä ollaan oltu, vaikka ostettiin käytettynä, eli ei saatu sitä lasikattoista.
kyllä katsoa. Vikatilastojen ykkönen edelleen, vuodesta toiseen. Miksi ihmeessä ostaa tällaista paskaa? Ja miksi kummassa joku olisi kateellinen tästä? Outoa ajattelua...
Meillä Voyager ollut täysin moitteeton! Bensaa kun muistaa tankata niin taas pääsee :) Sen sijaan kaikki tuntemamme ranskalaiset autot ovat jatkuvasti jossain huollossa/korjaamossa...
vaan ihmisiä, jotka osaavat lukea vaikkapa Hesaria tai Tekniikan Maailmaa. Kyse on ihan tilastollisista faktoista, ei mistään mielipidekyselyistä. Yksittäiset kappaleet tosiaan voivat olla vaikka kuinka hyviä.
sen takakonttiin kyllä mahtuu kärryt ja paljon muutakin. Meillä lapset 3,5 ja 5,5 v istuvat takana ja vauvan kaukalo keskirivillä. Meillä otettu toinen keskipenkki pois jotta helppo laittaa vyöt ja muutenkin kömytä kyytiin.
Vierailija:
Meillä Voyager ollut täysin moitteeton! Bensaa kun muistaa tankata niin taas pääsee :) Sen sijaan kaikki tuntemamme ranskalaiset autot ovat jatkuvasti jossain huollossa/korjaamossa...
turhan bensasyöppö. Vaihtelunhaluisella apella on tällä hetkellä ranskalainen tila-auto. Hän muuten tykkää siitä kovasti ajettuaan useammalla eri merkkisellä.
Muutenkin mun mielestä on ihan samantekevää, mitä vikatilastot mistäkin autosta sanovat. Jos mulle sattuu maanantaikappale, vaikka yli 90 % ko. automallista pelittäisi loistavasti, se ei mua yhtään lohduta ja päin vastoin, vaikka kaikilla muilla olisi huono, ei ne huonot mua itketä, kunhan oma pelittää.
Ei noissa vikatilastoissa nyt loppujenlopuksi ihan määrättömiä eroja ole eri automallien välillä. Heikoimmilla katsastuksesta selviytymisprossa oli jotain päälle 70 % ja parhaiten pärjänneillä himpan yli 90 %. Eivät nekään siis pomminvarmoja sijoituksia.
uusi tieto Saksan katsastustuloksista, edelleen Voyager oli kaikissa ikäryhmissä, myös uusimmissa, huono. Muita tila-autoja ei muistaakseni viiden huonoimman joukossa ollut, vai olisiko ollut espace, sekin kyllä parempi kuin Voyager.