Huomenna on ensimmäinen työttömyyspäivä
Lopetin työteon, enkä aio enää koskaan palata töihin. Tehköön muut, minun ei enää tarvitse eikä huvita.
Kommentit (7)
En äänestänyt, ääneni meni keskiviivan toiselle puolelle
Siksi koska nykyinen hallitus on tuhonnut nuorilta elämisen mahdollisuudet. Lähdin pois, koska halusin taata, että työpaikallani aloittanut nuori sai pitää työnsä. Itse olen ollut vuodesta 2000 työssä ja saanut säästettyä tarpeeksi sekä maksettua asumukseni, joten pystyn aivan hyvin olemaan ansiosidonnaisella. Kun se loppuu, niin pärjään omillani.
ap
Vierailija kirjoitti:
Siksi koska nykyinen hallitus on tuhonnut nuorilta elämisen mahdollisuudet. Lähdin pois, koska halusin taata, että työpaikallani aloittanut nuori sai pitää työnsä. Itse olen ollut vuodesta 2000 työssä ja saanut säästettyä tarpeeksi sekä maksettua asumukseni, joten pystyn aivan hyvin olemaan ansiosidonnaisella. Kun se loppuu, niin pärjään omillani.
ap
Minä olen myös huolissani nuorten työttömyydestä ja syrjäytymisestä.. Nuorena olin vakituisessa työssä 20v, sitten tein määräaikaisia toissa vuoteen asti. Eläke ikiä nostetaan, minusta maksimi voisi olla 65v joka on alkuperäinen kansaneläke ikä. Itse olen vuoden loppuun työtön ja jään eläkkeelle. Nuorille annettava tilaa työmarkkinoilla.
Äänestitkö Li Anderssonia?