Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huomenna on ensimmäinen työttömyyspäivä

Vierailija
22.09.2024 |

Lopetin työteon, enkä aio enää koskaan palata töihin. Tehköön muut, minun ei enää tarvitse eikä huvita.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestitkö Li Anderssonia?

Vierailija
2/7 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En äänestänyt, ääneni meni keskiviivan toiselle puolelle

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi?

Vierailija
4/7 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi koska nykyinen hallitus on tuhonnut nuorilta elämisen mahdollisuudet. Lähdin pois, koska halusin taata, että työpaikallani aloittanut nuori sai pitää työnsä. Itse olen ollut vuodesta 2000 työssä ja saanut säästettyä tarpeeksi sekä maksettua asumukseni, joten pystyn aivan hyvin olemaan ansiosidonnaisella.  Kun se loppuu, niin pärjään omillani.

ap

Vierailija
5/7 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopa joo.🥱

Vierailija
6/7 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea. Et tule katumaan

Vierailija
7/7 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi koska nykyinen hallitus on tuhonnut nuorilta elämisen mahdollisuudet. Lähdin pois, koska halusin taata, että työpaikallani aloittanut nuori sai pitää työnsä. Itse olen ollut vuodesta 2000 työssä ja saanut säästettyä tarpeeksi sekä maksettua asumukseni, joten pystyn aivan hyvin olemaan ansiosidonnaisella.  Kun se loppuu, niin pärjään omillani.

ap

Minä olen myös huolissani nuorten työttömyydestä ja syrjäytymisestä.. Nuorena olin vakituisessa työssä  20v, sitten tein määräaikaisia toissa vuoteen asti. Eläke ikiä nostetaan, minusta maksimi voisi olla 65v joka on alkuperäinen kansaneläke ikä. Itse olen vuoden loppuun työtön ja jään eläkkeelle. Nuorille  annettava tilaa työmarkkinoilla.