Nastarenkaat laitettu. Nyt saa talvi tulla.
Kommentit (16)
Vierailija kirjoitti:
Juuri laitettiin tuliterät kesäkumit. Niillä menen siihen saakka kunnes alkaa sateet ja pakkaset. Se on 15 min homma vaihtaa renkaat sitten kun huomaa että tarvitsee. Talvirenkaat on jo kaivettu tuohon esiin
Sama. Kolmatta päivää tuliterät kesärenkaat alla. Syksyllä onkin paras aika laittaa uudet kesärenkaat. Sademäärät kasvaa jne. Keväällä tietkin on niin karkeaksi rouhittuja, että uusien kesärenkaiden pehmeä pintakerros jauhaantuu taivaan tuuliin kolmessa sekunnissa.
Vierailija kirjoitti:
Kitkoilla ajettu koko kesä, saa talvi tulla.
Aika huono ratkaisu ajaa kesällä kitkoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyään on allseason kitkoja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mun mielestä. Hyvin toimivat ja eivät kuluneetkaan juuri yhtään. Ovat 5 talvea ajetut ja taidan ajaa vielä tämän talven ja ensi kesän niillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mun mielestä. Hyvin toimivat ja eivät kuluneetkaan juuri yhtään. Ovat 5 talvea ajetut ja taidan ajaa vielä tämän talven ja ensi kesän niillä.
Kyse onkin ääritilannekäytöksestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyse onkin ääritilannekäytöksestä.
Toimivat myös ääritilannekäytöksessä.
Juuri laitettiin tuliterät kesäkumit. Niillä menen siihen saakka kunnes alkaa sateet ja pakkaset. Se on 15 min homma vaihtaa renkaat sitten kun huomaa että tarvitsee. Talvirenkaat on jo kaivettu tuohon esiin