Kenen koulutuksesta tai ammatista olet kaikkein ylpein?
Kommentit (6)
Puolison. Lähti korkeakouluun samaan aikaan kun omat lapset oloitti peruskoulun. Hienoa että päätti jatkaa paskaduunista parempaan! Ei ole aina helppo yhdistää opiskelua ja perhettä.
Jussi Halla-aho, valmistui tarjoilijaksi 1994. Myöhemmin sitten teki väitöskirjan muinaiskirkkoslaavista, substantiivien ja adjektiivien vertailusta ko.aiheessa.
Jos ylpeilisin kenenkään muun saavutuksilla, se tarkoittaisi, että yrittäisin ainakin jossain mielessä henkisesti omia niitä itselleni. Oman koulutukseni tai ammattini osalta jää itseni arvioitavaksi, olenko saavuttanut tavoitteeni, niistä ylpeileminen kenellekään muulle on turhaa, ei kiinnosta ketään.
Vastasin omasta mutta olen ylpeä myös muiden koulutuksista. Itse olen insinööri.
Vierailija kirjoitti:
Jos ylpeilisin kenenkään muun saavutuksilla, se tarkoittaisi, että yrittäisin ainakin jossain mielessä henkisesti omia niitä itselleni. Oman koulutukseni tai ammattini osalta jää itseni arvioitavaksi, olenko saavuttanut tavoitteeni, niistä ylpeileminen kenellekään muulle on turhaa, ei kiinnosta ketään.
Juurihan ap. on.
Omastani, koska olin peruskoulussa jäätävän laiska oppilas, mutta sitten skarppasin oikein kunnolla toisen asteen opinnoissa ja valmistuin hyvin arvosanoin.