milloin kalatiski aukeaa kaupassa?
Ajattelin mennä ostamaan norjalaisia lohta! Sitten illalla uuniin 🤤
Kommentit (12)
Miksi et osta suomalaista kalaa? Norjan kassilohi ei ole hyvää.
Samoja kaloja ne on jotka valmiiksi pakattu, ihan ilman kalatiskiä.
Vierailija kirjoitti:
Jos hinnat on 9.9€kg tai 29.90€/kg niin minun ainakin helppo valita "parempi"
Minä ostan Kuopion kauppahallista. Sieltä saa samana aamuna tai edellisenä iltana pyydettyä kalaa. Marketeista ei saa koskaan ihan tuoretta kalaa. Norjan lohikin on pyydetty 5-7 päivää aikaisemmin.
Kalatiski aukeaa heti lihatiskin jälkeen.
Sehän on koko EUssa klo 9:15
Paitsi kun Ykä on krapulassa niin joskus ip. tai ei laingan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos hinnat on 9.9€kg tai 29.90€/kg niin minun ainakin helppo valita "parempi"
Ihan lähiviikkoina on marketeissa ollut suomalaista kirjolohta myynnissä alle kympin kilo. Mistä helevetistä sinä tuon kolmenkympin kiskoit, untako näit?
Mikä tiski? Ei meidän lähimarketissa ole minkäänlaista tiskiä. Eikä näytä muuten olevan meidän osuuskaupan alueen suurimmassa S-Marketissakaan, eli tiskit ovat häviämässä marketeista kohta kokonaan. Siinä säästää henkilöstökuluista aika paljon.
Vierailija kirjoitti:
Mikä tiski? Ei meidän lähimarketissa ole minkäänlaista tiskiä. Eikä näytä muuten olevan meidän osuuskaupan alueen suurimmassa S-Marketissakaan, eli tiskit ovat häviämässä marketeista kohta kokonaan. Siinä säästää henkilöstökuluista aika paljon.
Kyllä meillä täällä Granissa on marketissa hyvä tiski. Ennen oli kalakauppakin, mutta valitettavasti lopetti.
Vierailija kirjoitti:
Minä ostan Kuopion kauppahallista. Sieltä saa samana aamuna tai edellisenä iltana pyydettyä kalaa. Marketeista ei saa koskaan ihan tuoretta kalaa. Norjan lohikin on pyydetty 5-7 päivää aikaisemmin.
Kevät- talvella ostin sieltä lomareissulla eläviä särkiä. Laitoin iskukoukkuihin ja sain isoja tuoreita haukia.
Ehkä seitsemältä tai ei ollenkaan. Sillä välillä aina ollut,