Oletko saanut taivaallisen hyvää seksiä yhden yön jutusta?
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinderistä löytyi bdsm-profiilin takana erittäin taitava mies, hieman kokemusta mulla oli aiheesta, niin tiesin suurin piirtein mitä oli luvassa. 6h sessioon taukoineen mahtui niin monta orkkua, että sekosin laskuissa.
Sidottuna olin suurimman osan ajasta, niin ei tarvinnut muuta kun nauttia.
On tullut muutama tuollainen profiili vastaan, mutta en ole uskaltanut tavata ketään noista. Mistä tietää onko toinen "aito"? Monella normimiehellä on ketju-emoji profiilissa ja ne 2 mitä olen tavannut oli melko kokemattomia ja itsekkäitä.
Oli puhdas bdsm-aiheinen profiili, valokuva ketjuista ja vartalokuva jossa kasvot rajattu pois. Vaikutti keskustelussa luotettavalta, niin uskalsin tavata.
En tajua kuka voi tänä päivänä mennä tapaamaan ketään tuntematonta, jolla on noin sekopäisen oloinen profiili. Onneksi saan kiksini muualta.
Nuorena poikana en ronkeli ollut ja aina maistui tilaisuuden tullen. Mitään ihmeellistä ei muistu mieleen muuten kuin yhdet satiaiset. Parisuhteessa ja varsinkin sen alkuhuumassa on parhaat kyydit saatu, siksi varmaan ei ole syrjähyppyjä tullut harrastettua.
En mutta seura muuten hyvää, ilman seksiä voi viettää aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen. Joskus nuorena. Mies minua hiukan nuorempi, mutta kaikki taidot hyppysissä ja muualla.
Muistan hänen nimensäkin vielä, oli lähdössä ulkomaan työkomennukselle pidemmäksi aikaa, että oli tiedossa ettei erotiikkaa ole tiedossa enää hänen kanssaan.
Se ainutlaatuinen kerta ehkä oli siinä se kiehtovuus.
Alkoiko nimi J-kirjaimella, itsellä lähes samanlainen kokemus noin 30 vuoden takaa.
Alkoi J-kirjaimella. Ja aikaa vissiin tuo 30 vuotta. Tapasin T-kirjaimella alkavassa kaupungissa. Olisko sama???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen. Joskus nuorena. Mies minua hiukan nuorempi, mutta kaikki taidot hyppysissä ja muualla.
Muistan hänen nimensäkin vielä, oli lähdössä ulkomaan työkomennukselle pidemmäksi aikaa, että oli tiedossa ettei erotiikkaa ole tiedossa enää hänen kanssaan.
Alkoiko nimi J-kirjaimella, itsellä lähes samanlainen kokemus noin 30 vuoden takaa.
Alkoi J-kirjaimella. Ja aikaa vissiin tuo 30 vuotta. Tapasin T-kirjaimella alkavassa kaupungissa. Olisko sama???
Liikaa osumia, jotta olisi sattumaa. Eiköhän tuo sama ole. Ja onko tuolla nyt mitään väliä, kun todella oli taitava ja osasi asiansa. Hieno muisto jäi, jota muistelen vieläkin. Missäköhän vaikuttaa nykyään, en tosiaan panisi pahakseni, jos saisi vielä kokea saman.
Vähintäänkin sain taivaallisen hyvä muiston yhden yön jutusta opiskelijana. Olin tavannut itseäni 10v vanhemman naisen, jonka kanssa päädyttiin pieneen opiskelijayksiööni lähiössä. Yöllä ihan hyvää normiseksiä, nainen taisi saada parikin orgasmia, itse jäin silloin ilman. Aamulla äitini soitti, ja nainen päätti kiusata, ja alkoi ottamaan suihin. Oli vaikea puhua, mutta suihinotto tuntui, no joo, taivaallisen hyvältä. Puhelu ei onneksi ollut kovin pitkä, mutta näyttelin kuitenkin, että puhelu jatkui jotta nainen jatkaisi kiusaamistani, eli suihinottoa. Esitin, että yritin katkonaisin lausein kertoa jotain puhelimessa, kun aloin laukeamaan naisen suuhun. Hoin "joo, joo, kyllä" mikä oli oikeastaan osoitettu naiselle, että ei lopettaisi, vaan pitäisi minut tiukasti suussaan kunnes orgasmini olisi kokonaan ohi. Nainen tekikin näin, kun luuli, että puhuin äidilleni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liikaa osumia, jotta olisi sattumaa. Eiköhän tuo sama ole. Ja onko tuolla nyt mitään väliä, kun todella oli taitava ja osasi asiansa. Hieno muisto jäi, jota muistelen vieläkin. Missäköhän vaikuttaa nykyään, en tosi
Aika hauska, kun ihan randomilla kaksi naista muistelee saman pelimiehen liikkeitä 30 vuotta myöhemmin. Jotkut playerit vain tekee lähtemättömän vaikutuksen. Kyllä mäkin ajattelen monia yhden illan kumppaneita vuosikausienkin päästä, ja mietin että muistaakohan ne mua enää. M40
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liikaa osumia, jotta olisi sattumaa. Eiköhän tuo sama ole. Ja onko tuolla nyt mitään väliä, kun todella oli taitava ja osasi asiansa. Hieno muisto jäi, jota muistelen vieläkin. Missäköhän vaikuttaa nykyään, en tosi
Ihmeellinen sattuma totta tosiaan, jos vain on sama. Lähti Intiaan ja sain häneltä pari postikorttia sieltä työpaikalleni, olin nimittäin naimisissa silloin. Ei voinut kotiin lähettää.
Hotellin nimi, jossa kuhertelimme, alkoi myös T:llä.
Hei herra J, jos olet linjoilla niin kerro kuulumisesi!
En koskaan. Kaikki hyvät panot ovat johtaneet pidempään suhteeseen, koska kumppanikin on saanut vastustamattoman hyvää seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehenä on helppo vastata, että lähes aina se on taivaallisen hyvää, kun uuden kimppuun pääsee.
Onnistumisentunne jo yksinään tekee siitä loistavaa.
Kyllä. Sitä valloittamisen tunnetta ei voita mikään. Ja uuden naisen kanssa tulee aina melko nopeasti, koska tilanne on niin kiihottava.
Mulla taas toisinpäin. Onneksi pitkässä suhteessa saanut olla jo kauan. En tykkää yhtään yhden illan jutuista eikä niitä siksi olekaan kuin kaksi vaikka ikääkin jo on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tampere?
Minä hain ravintolassa kaunista naista tanssimaan ja kas tämähän lähti. Nainen tulikin ihan lähelleni syliini ja taisi molemmista jo tässä tuntua hyvälle läheisyys. Illan ollessa ohi lähdimme minun luokse, jossa aloimme riisumaan toisiamme hitaasti vaate kerrallaan. Oli kiihottavaa nähdä kun vaatteet vähenivät ja lopulta oltiin alasti. Aloimme tunnustella toisiamme ja naisen upeat rinnat olivat todellakin upeat! Nautittiin toisistamme pitkän kaavan mukaan koko kiihkeä yö. Nainen hymyili ja minä katsoin naista koko ajan. En malttanut pitää silmiäni kiinni hetkeäkään katsoen naisen nautintoa. Aamulla nainen lähti suudelmien saattelemana. Eikä olla sen jälkeen tavattu. Ainakaan vielä. Jäi kyllä mahtava muisto!
Sain thaimaalaisen hyvää seksiä yhden yön
jutussa. Parasta vuosikymmeniin!
Ravintolassa jäin juttelemaan miehelle ja tilanne johti toiseen. Lähdettiin jatkoille ja täytyy antaa miehelle täydet pisteet. Hän huomioi minut täydellisesti ja välillämme kipinöi. Seksi oli kiihkeää ja erittäin nautinnollista.molemnillle. Mies osasi asiansa eikä kiirehtinyt. Kyllä kannatti lähteä miehen mukaan. Aamulla juotiin kahvit ja todettiin, että toivottavasti nähdään taas.
Kerran jos toisenkin olen kyllä lähtenyt naisen mukaan, mutta vasta sattui kohdalle niin himokas nainen, ettei ole aikoihin sattunut. Hän oli tosi naisellinen nainen ja teki, tuli ja otti rohkeasti haluamansa. Minä kyllä nautin tästä tavasta...
Vierailija kirjoitti:
Viikkarin Turku Tukholma Turku risteilyllä. Itseäni 12 - vuotta vanhempi nainen. Rakasteltiin rakasteltiin rakasteltiin 7 kertaa 16-tunnin aikana. Hän tuoksui hyvälle. Tehtiin myös muuta kivaa. Katseltiin kannelta tähtiä yöllä. Vuokrattiin pieni sauna . Lilluttin poreammeessa. Ihmetteli kun kullin seisoo koko ajan. Niin minäkin
Mahtavaa! Täytyykin taas lähteä sinne...
Olen kerran. Löydettiin toisemme eräästä nettiyhteisöstä. Hän tuli työmatkalla käymään luonani. Keitin kahvit ja juttelimme. Hän vaikutti todella mukavalta ja kroppa oli upea, mutta kasvonpiirteissä oli jotain minua häiritsevää enkä ollut varma haluanko häntä. Suostuin kuitenkin kun hän oli tuonut kookosöljyä ja halusi hieroa minua. Hieronta sai minut kiihottumaan niin että pyysin seksiä. Varoitin kuitenkin häntä, ettei pety jos en saa orgasmia, sillä en yleensä koskaan saa ekalla kerralla vieraan kanssa. No ei mennyt edes kymmentä minuuttia kun laukesin. Hetken päästä hän kysyi, haluanko toisen. Sanoin, etten oikeastaan ikinä pysty tulemaan kahta kertaa. Meni ehkä 5 minuuttia, niin tulin taas! En tänä päivänäkään ymmärrä miten hän sen teki. Edes nykyisen miesystäväni, joka on upea rakastaja, kanssa en juuri koskaan tule kahdesti.
En ole saanut taivaallista seksiä ikinä.
On joskus Jyväskylästä löytynyt myös nainen joka sai seisomaan koko yön. Tietyn kynnyksen yli kun pääsee, ei laukea eli tule siemensyöksyä mutta muna seisoo ja tulee orgasmeja. Illalla aloitettiin ja aamuun asti jatkui. Jotkut ihan pienet nokoset välillä sylikkäin. Sitten joskus luulin rakastuneeni ja hävitin hyvän osoitteiston. Mikko Perkoilan sanoin voi kysyä Arvaa harmittiko, arvaa harmittiko.