Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kommentoikaa rehellisesti. Jos naistuttavanne selän takana levitetään tästä perättömiä juoruja, niin kerrotteko vai ette tälle asiasta.

Vierailija
18.09.2024 |

Pahaa tahtova porukka levitti selkäni takana minusta vakavia, perättömiä juttuja. Näiden vuoksi muutama tuttuni alkoi karttaa minua. Parisuhteenikin tuhoutui. Tapauksesta on aikaa, mutta olen asiasta yhä katkera. Sekin loukkaa, kun tuttavani eivät kertoneet minulle, mitä selkäni takana puhuttiin, että olisin voinut oikaista juoruja.

Kommentoikaa rehellisesti. Jos naistuttavanne selän takana levitetään tästä perättömiä juoruja, niin kerrotteko vai ette tälle asiata.

Vaihtoehdot

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta aikanaan levitettiin perättömiä juttuja. Kerrottiin, että minulla on tehty abortti. Juttu levisi kulovalkean tavoin, kun asialla olivat ilkeät kateelliset ihmiset.

Vierailija
2/13 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla nyt kovinkin paha olo, vai aina?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ehkä menetin rakastamani miehen, kun tietämättäni minusta pantiin alulle perättömiä, minua halventävia juttuja. Niiden vuoksi miesystäväni hakeutui toisen naisen seuraan. Ihmettelin, miksi hän jätti minut. Vasta muutaman vuoden päästä sain kuulla, että syynä eroomme oli ollut nämä perättömät jutut. Asiaa ei voinut enää korjata, kun miehellä oli jo uusi vaimo ja lapsi.

Vierailija
4/13 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateelliset ihmiset saavat aikaan kärsimystä levittämällä perättömiä juttuja.Yleensä heitä ei saada vastuuseen teoistaan. Rikosilnoitusta kunnianloukkausta on turhaa tehdä, kun oikeudenkäynnit ovat pitkäkestoisia ja uhri saa korkeintaan muutaman tonnin kärsimyskorvauksia ja rikoksen tekijä saa yleensä vain sakkorangaistuksen.

Vierailija
5/13 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ymmärrän täysin kommenttiketjun alullepanijaa, kun olen itse joutunut samanlaisten rikosten uhriksi. Mustasukkainen nainen tehtaili selkäni takana  tietämättäni perättömiä juttuja. Se aiheutti orastavan parisuhteeni kariutumisen. Vielä vuosien päästäkin ajattelen. minkälaiseksi elämäni olisi muodostunut, jos ulkopuoliset eivät olisi vahingoittaneet parisuhdettani.

Vierailija
6/13 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti kerron ja jos en tiedä haluaako juorujen kohde tietää yksityiskohtaisesti, niin kerron vain ylimalkaisesti tyyliin ""sepposaija" juorusi sinusta negatiivisia asioita, minä kuulin ne, haluatko tietää?"

Minusta on siis ihan ala-astellta lähtien tytöt ja myöhemmin sitten naiset puhuneet askaa selkäni takana. Ilmeisesti olen vääränlainen naiseksi, joten joudun naisten nokkimisketjun kohteeksi. Aina ne ihmiset, jotka ovat minulle kertoneet rehellisesti mitä ovat kuulleet ja myös puuttuneet naisten nokkimiseen, niin ne hekilöt ovat minulle sitten lähipiiriä. Koska tiedän, että heissä on rohkeutta puolustaa ja heissä on selkärankaa sekä myös luotettavuutensa osoittavat tuolla lailla. Noit ihmisiä on vain harvassa. Useimmat vain kokevat parhaaksi työntää pään pensaaseen.

Jouruja ei kannata oikaista, ne oikaisupuheetkin sitten käännetään juoruajien toimesta lopulta juorun kohdetta vastaan. Oikaisun voi tehdä joskus kyllä.

Minullta yksi orastava parisuhde kaatui siihen, että A (mies, johon olin hastunut ja joka minuun) sai kuulla B:ltä (mies, joka seurusteli silloisen parhaan kaverini kanssa), että minä ja hän (B siis) olimme sopineet treffeistä, koska halusimme miettiä, jos sopisimme parisuhteeseen. B kertoi, että tästä on keskusteltu minun kanssa usein ja olen ollut kiinnostunut. Tosiasiassa ei oltu keskuteltu.

B tosin oli lähettänyt minulle munakuviaan ja ilmeisesti koki sitten sen keskusteluksi parisuhteesta, kun käskin häntä tunkemaan munansa sinne minne aurinko ei paista ja jättämään minut rauhaan.

Kukaan ei kysynyt minulta ja tarkistanut näitä faktoja. A kirjoitti minulle olevansa todella pettynyt ja kyseli minulta miksi te naiset aina petätte. En yhtään tiennyt mihin hän viittasi.  Tulihan asiat toki sitten tietooni, mutta ei se enää A.n ja minun suhdetta pelastanut. Täytyi vain ajatella, että meitä ei vaa oltu tarkoitettu yhteen, kun noin helpolla suhde kaatui ja jatkaa siitä eteenpäin.

Tosiasia on, että ihmiset nyt keskimäärin ovat juuri tuollaisai juoruilevia ja manipuloiva _ulkkuja, mutta sitten kun tapaa sitä parempaa ihmislajin edustajaa, niin sitä taas muistaa miten hyviä jotkut ovat ja heitä osaa arvostaa sitäkin enemmän.

Vierailija
7/13 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On oikeudenmukaista kertoa tuttavalleen, jos kuulee tästä perättömiä huhuja.Tuttavan on hyvä tietää, mitä hänestä puhutaan, niin hänellä on sitten mahdollista puolustaa itseään.

Vierailija
8/13 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen katkera, kun minusta levitettiin perättömiä juttuja eikä tuttavani kertoneet siitä minulle. Vasta parin vuoden päästä kuulin eräältä puolitutultani asiasta.

Vierailija
9/13 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeen väliä mitä muut puhuvat minusta? Itse ja läheiseni tietävät totuuden.

Vierailija
10/13 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten vaan, mutta sä oot ihan pelle 😡

Vierailija
11/13 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edelleenkään tajua miten nämä päivittäiset avautumisesi kuuluvat seksipalstalle.

Vierailija
12/13 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On olemassa naisia, jotka eivät saa miestä itselleen, niin ne sen vuoksi karehtivat suosittuja naisia ja juonittelevat näiden selän takana rikkoakseen näiden parisuhteita.

Vierailija
13/13 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En edelleenkään tajua miten nämä päivittäiset avautumisesi kuuluvat seksipalstalle.

Kyse on nimenomaan seksistä. Katkeroituneet naiset haluavat keinolla millä hyvänsä varattua miestä ja tämän kalua.