Miksi oman tyypin löytäminen on niin vaikeaa?
Lotossa voittaminenkin todennäköisempää, vaikken tietoisesti edes pakolla "etsi" ketään. Missä vaiheessa sitä kannattaa ajatella että ei sitä vaan löydy? N32
Kommentit (9)
Olin itse ensin 8v suhteessa vääränlaisen tyypin kanssa. Sitten pari vuotta sinkkuna, kunnes ihan TINDERISTÄ????? löysin hänet. Nyt vuosia oltu yhdessä ja toinen lapsi syntyy pian. :) Eli älä luovuta! Rohkeasti vain juttelemaan ja tutustumaan, itse huomasin heti ekoista viesteistä erikoista ja sitten kun tapasimme se oli siinä.
Ei oo kiire, jos ei suurperhettä halua
Oon juuri parisuhteen päättänyt vela, joka tykkää sinkkuudesta :)
Auta armias jos olisin mennyt naimisiin nuorena ja olisin yhdessä jonkun nuoruuden exän kanssa. Nyt osaa valita järkevämmin
N32
Vierailija kirjoitti:
Se voi löytyä vaikkapa vasta eläkeiässä. Itse olin lähes 50-vuotias, kun löysin sen riittävän paljon samoilla aaltopituuksilla elävän tyypin.
Olis ihan kiva löytää se vähän aiemmin ihan jo vaikka seksin ja fyysisen läheisyyden takia. Enkä harrastele noita parisuhteen ulkopuolella. Ehkä pitäisi sitten vaan muuttaa omaa ajatusmaailmaa ja etsiä joku täysjärkinen samassa tilanteessa oleva fwb 🤔 (en tosin kyllä löytäis sitäkään, oon liian ujo tollaiseen)
-ap
Kyllä isomunaisia tyyppejä löytyy helposti. Oletko kenties nirso ettei sinulle kelpaa isomunainen tavis mies.
Tapaatko paljon ihmisiä ja liikutko sellaisissa piireissä joissa tekeminen ja ihmiset ylipäätään tuntuu omalta? Oletko sopivan avoin ja oma itsesi kun olet muiden kanssa? Millä perusteella tykkäilet ja teet treffejä, jos käytät deittiappeja? Millaisia tyyppejä ulkonäkösi ja olemuksesi vetää puoleen? Näitä asioita kannattaa miettiä jos oikeanlaisia kandidaatteja ei millään tunnu löytyvän. Joko on liian vähän kontakteja tai jossain muussa on ongelma, ettet kohtaa ketään joista pitäisit.
Olet itse oma tyyppisi. Olet ainoa, joka on läsnä koko elämäsi ja joka jakaa kanssasi kaiken. Tutustu itseesi!
Vierailija kirjoitti:
Tapaatko paljon ihmisiä ja liikutko sellaisissa piireissä joissa tekeminen ja ihmiset ylipäätään tuntuu omalta? Oletko sopivan avoin ja oma itsesi kun olet muiden kanssa? Millä perusteella tykkäilet ja teet treffejä, jos käytät deittiappeja? Millaisia tyyppejä ulkonäkösi ja olemuksesi vetää puoleen? Näitä asioita kannattaa miettiä jos oikeanlaisia kandidaatteja ei millään tunnu löytyvän. Joko on liian vähän kontakteja tai jossain muussa on ongelma, ettet kohtaa ketään joista pitäisit.
Niin ja voi myös olla että annat mahdollisuuksia sellaisille, joilla on dealbreakereita ja tuhlaat aikaasi suhteenalussa kunnes vääränlaisen ihmisen kanssa yrittäminen käy mahdottomaksi. Tai sitten päinvastoin, et edes tutustu ja avaudu vaan käännyt kannoillasi jos toisessa on yhtään mitään mikä ei vastaa jotain ihannetta. Ehkä valitset defaultilla esimerkiksi isäsi tai eksäsi kaltaisia kumppaneita, vaikka tiedät että se ei ole sitä mitä haluat tai ansaitset, ja siitä tulee sisäinen ristiriita.
Oma tyyppi?
Outo ajatus, että joku on jonkun oma. Ja hämmentävän yleinen ajatus kuitenkin.
Se voi löytyä vaikkapa vasta eläkeiässä. Itse olin lähes 50-vuotias, kun löysin sen riittävän paljon samoilla aaltopituuksilla elävän tyypin.