Kaisaniemen monttuun pudonnut
Kommentit (141)
Ne joutu kiertelemään aitojen raoista että pääsivät tuonne asti
Kuvassa on aidattu alue eli miksi hän hortoili ja ylitti aidat??Tyhmyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyys.
Ei ylittänyt vaan oli puolen metrin rako. Tyhmä olet sinä. Lue kunnolla uutiset.
Katso sinä idiotti kuva ja naapurin lausunto kusipää oikaisi ja hyppi aidatun alueen sisään eikö mene kaaleen sokea.
Nyt tää juttu tutkitaan pohjia myöten. Niin.
Vierailija kirjoitti:
Humalassa kiipesi työmaa-aitojen yli? Siinä montun ympärillä oli aidat ja betoniporsaat.
Sitten on ollut kyllä omaa tyhmyyttä ja tämä karmea tragedia on helpompi hyväksy. Toivon, että näin, eikä mitään työturvallisuus virhettä rakennuttajilta.
Miksei ketään kiinnosta että mihin hän varsinaisesti kuoli? Löikö päänsä? Tippuiko hänen päälleen kiviä tai valuiko märkää hiekkaa ja tukehtui siihen?
Vierailija kirjoitti:
Tunnettu lääkäri? Tietääkö joku tyypin?
Mitä teet tuolla tiedolla?
Näin yleisesti sanottuna olen jo pitkään miettinyt tätä touhua Suomessa turvallisuuden suhteen. Näin kävelijänä päivittäin kun menen aamulla töihin niin Helsingin keskustan kaduilla jalkakäytäville ja jalankulkutielle kuorma-autot ja milloin mitkin laitteet ja koneet pysäköi ja ajelee, peruuttelee samoilla kulkuväylillä missä ihmiset liikkuu. Monet kerrat mietin jos sieltä joku peruuttaa tai joku työkone osuu jos sattuu huolimattomuutta minusta täällä sekoitetaan työmaat, työliikenne ja jalankulkijat samoille reiteille. Tosiaankin ei ole tarpeeksi suojattu korkeilla aidoilla vaarallisia paikkoja jne. Olen asunut etelänmailla ja siellä minusta oltiin tarkempia.
KUKA se "tunnettu" lekuri sit oli? Haluan nimen!
Ei varma tieto, mutta ilmeisesti T.M nimikirjaimet. Esteettisen lääketieteen osaaja
Suomessa on lääkäripula, joten kyllä tuo oli ihan yhteiskunnallinenkin menetys.
Vierailija kirjoitti:
Jos tuo mainittu, niin tehnyt piikityshoitoja, kaipa jotain muutakin plastiikkakirurgiaa. Ehkä kumimeijereitä.
Aika tonttu on jos lähtee oikomaan rakennustyömaan läpi jostain helvetin aidanrakosista. Jos siitä olisi tarkoitus kulkea, niin olisi iso ja selkeästi merkitty väylä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko kenties voimaantunut naislääkäri kun läheinen joutui yksin roudaamaan kaikkia kamoja taaempana raahustaen?
Luetun ymmärtäminen, hohhoijaa.
Iltalehden tietojen mukaan Helsingin Kaisaniemenpuiston työmaaonnettomuudessa kuollut mies oli alallaan tunnettu lääkäri.
Keski-ikäinen mies työskenteli uransa aikana muun muassa Terveystalossa ja Mehiläisessä.
Mitä sitten? Keski-ikäinen mieslääkäri voi hyvin kokea olevansa voimaantunut nainen. Etenkin jos on ottanut kuppia.
Jos m infossa on oikea lekuri hoksattu niin tässä tapauksessa varmaan ilman kuppiakin saattaa olla moisia tuntemuksia. Jotain kunnon parisuhde-draamaqueen-asennetta ja minähän en odota ja minä kyllä tiedä mistä minä menen.. humpsis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnettu lääkäri? Tietääkö joku tyypin?
Mitä teet tuolla tiedolla?
Mitä kukaan tekee silläkään tiedolla että oli mies ja lääkäri?
Vierailija kirjoitti:
Näin yleisesti sanottuna olen jo pitkään miettinyt tätä touhua Suomessa turvallisuuden suhteen. Näin kävelijänä päivittäin kun menen aamulla töihin niin Helsingin keskustan kaduilla jalkakäytäville ja jalankulkutielle kuorma-autot ja milloin mitkin laitteet ja koneet pysäköi ja ajelee, peruuttelee samoilla kulkuväylillä missä ihmiset liikkuu. Monet kerrat mietin jos sieltä joku peruuttaa tai joku työkone osuu jos sattuu huolimattomuutta minusta täällä sekoitetaan työmaat, työliikenne ja jalankulkijat samoille reiteille. Tosiaankin ei ole tarpeeksi suojattu korkeilla aidoilla vaarallisia paikkoja jne. Olen asunut etelänmailla ja siellä minusta oltiin tarkempia.
Lisäksi nuo työmaat on jatkuvasti sellaisissa paikoissa että jalankulkijoiden / fillaristien kulkumatkat pitenee, ei ikinä lyhene. Tiksissäkin oli yksi silta remontissa koko kesän vaikka sen piti olla suljettuna vain viikko toukokuun lopulla ja piti kiertää joutavaa mutkaa. Ja kun tottui uuteen reittiin (ja löysi korvaavan joka ajallisesti on hieman nopeampi vaikka matkana snadisti pidempi) niin kappas, nyt sitten se on kaivettu auki ja pitää taas kiertää.. Tuollakaan työmaalla ei näy ikinä ketään hommissa mutta siinä on just nuo muoviaidat ja opasteet että kevyenliikenne kulkee toista reittiä. Kukaan ei vissiin edes tiedä kuinka kauan vaiko kenties ikuisesti.
Ketä s###tanaa varten tätä jatkuvaa katujen aukirepimistä oikein edes tehdään?
Vierailija kirjoitti:
Taitaa näitä botoxin pistäjiä olla ihan riittävästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja niin kuin täälläkin kuviteltiin kyseellä olleen joku narkki.
Miten tuo ammatti poissulkee narkkaamisen mahdollisuuden? Ei muutenkaan ihan penaalin terävin kun lähtee änkemään jonnekin kapeaan rakoseen työmaa-aitojen välistä vaikka kunnollinen kulkuväylä menee siitä työmaan vierestä. Ja vielä kun ei näe mihin itseään on änkemässä.
Ehkä pudotti sinne jotain avaimet. Sinulta ei ole mitään koskaan pudonnut?
Koko stadi on avolouhosta massiivinen työmaa rekkoineen ja aukirevittyine teineen. Huomaa rappion hallinossa.
Ei. Ei hän avaimia sinne pudottanut, vaan itse tippui sinne. Toki hänellä saattoi olla avaimet taskussaan. Joskus oikeasti ihmettelen täällä joidekin ihmisten järjenjuoksua.
Ei ylittänyt vaan oli puolen metrin rako. Tyhmä olet sinä. Lue kunnolla uutiset.