Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Keiden kanssa tanssija Saana Akiola on tanssinut TTK:ssa?

Vierailija
17.09.2024 |

Eli ketkä häntä on potentiaalisesti ahdistelleet?

https://www.is.fi/viihde/art-2000010702782.html

Kommentit (1617)

Vierailija
1421/1617 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Skootterikuski Haapala ei oikein vakuuta mitenkään, missään

Tähän asti olen ihan tykännyt J. Haapalan tyylistä TTK:ssa, mutta nyt meni maku.

* Haapalaisen

Vierailija
1422/1617 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Apuaaaa Akihan on niinku onnistunu siinä mitä krisu yritti.

Epäilen, että Aki olisi lähtellyt Katrille kull...takellon kuvia.

Kaikki keinot varmasti otettu käyttöön. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1423/1617 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kuulemma ryhmäkivaakin jollain kaudella..hyvännäköisiä ihmisiä ja varmasti tanssijoilla korkea libido..liekö ollut se MG kausi kun Miklu tunnustanutkin..mutta tanssahtelut tanssahteluna ja järki päässä..

MG ei kylläkään tuolla ryhmäkiva-ulostulollaan kirjassaan viittaa millään tavalla TTK:hon, vaan ihan muuhun tilanteeseen. Kirjakin on julkaistu kaksi vuotta ennen hänen TTK-kauttaan.

Olen eri kuin tuo, jolle osoitat kirjoituksesi mutta kommentoin kuitenkin, kuinka MG on sanonut kirjassaan, kuinka on jo n.10 vuoden ajan seurannut kyseisen leidin esiintymistä ohjelmassa  ja unelmoinut seksistä hänen kanssaan. Sopii hyvin aikajanaan. 

En ole lukenut MG:n kirjaa, ainoastaan artikkeleita kirjasta. Siis mainitse

Ei mainitse mutta herättää ajatuksia.

Vierailija
1424/1617 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ Miten pystyt yhdistämään tuon asian Saanaan? Mainitseeko hän, että kyseessä on TTK:n opettaja?

Vierailija
1425/1617 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta kull...takellokuvien lähettely ei ole hyvä ajatus. Enemmän uskoisin karkoittavan daameja kuin viehättävän. 

Vierailija
1426/1617 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei mainitse mutta herättää ajatuksia."

Tämän artikkelin pohjalta mikään ei viittaa Saanaan:

Yksi mainituista julkkisnaistapauksista on jäänyt Mikael Gabrielin mieleen. Kirjassa kerrotaan, että kyseessä on tunnettu julkkiskaunotar, jota räppäri oli seurannut median kautta vuosia ja jonka kanssa hän oli haaveillut pääsevänsä harrastamaan seksiä.

Melkein kymmenen vuotta naisesta ensi kerran kuultuaan Mikael Gabriel istui levy-yhtiö Universal Musicilla palaverissa. Kesken palaverin miehen puhelimeen tuli kello 13 tiistaipäivällä tekstari: "Mä ja mun kaveri halutaan panna sua just nyt."

Nainen oli juomassa samppanjaa jossain tilaisuudessa, johon Gabriel lähti taksilla kesken palaverin.

Räppäri meni baariin, jossa julkkisnainen ystävänsä kanssa oli. Mikael Gabriel joi nopeasti kolme shottia viinaa ja kolmikko lähti taksilla naisen kaverin luokse.

LUE LISÄKSI: Musiikkijohtaja Mikael Gabriel -kohusta: "Jos artisti ei halua tehdä meidän kanssamme, ei meillä ole syytä pitää häntä yllä"

Perillä toinen niistä heitti saman tien kaikki vaatteet pois. Mä olin, että vau. Se oli ihan hullua. Vaikka olen ollut kahden naisen kanssa ennenkin, se oli yksi siisteimpiä settejä, joita mulla on koskaan ollut, Mikael Gabriel kertoo kirjassa.

Touhun jälkeen keräsin kamani ja hoipertelin PME:n studiolle Kallioon VilleGallen luokse. Galis, Galis! Sä et ikinä usko, mitä just tapahtui! räppäri sanoo hehkuttaneensa.

Kolmen kimppa jäi tuohon yhteen iltaan, mutta Mikael Gabriel niin sanotusti sääti aloitteen tehneen naisen kanssa epäsäännöllisesti yli vuoden ajan.

Kyseinen julkkisnainen oli ja on yhä naimisissa. Hänen puolisonsa tietää tarkalleen, mitä on tapahtunut.

"Jossain vaiheessa mies soitteli Mikaelille ympäripäissään ja huusi solvauksia, mutta edellisestä kerrasta on jo vuosia", kirjassa sanotaan."

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/uutuuskirja-naimisissa-oleva-julkki…

Vierailija
1427/1617 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet piirit pyörii. Varmaan aika täsmäiskuja noi kuka kenenkin tanssiopettaja. 

Vierailija
1428/1617 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

MG:stä meni maku aikaa sitten. Tietoset ihmiset ei kehuskele tommosilla. 

Vierailija
1429/1617 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pienet piirit pyörii. Varmaan aika täsmäiskuja noi kuka kenenkin tanssiopettaja. 

Tiia oli MG:n opettaja, mutta liian kaukaa haetulta kuulostaa, että tuo MG:n kimppajuttu liittyisi mitenkään Saanaan.

Vierailija
1430/1617 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme erittäin epätodennäköistä:

Herra 2020:

Saanut kehuja instassa. Lapsuuden ystävä. On myös kiistänyt syyllisyyden, vaikkakin PR-henkilönsä välityksellä: "Oltiin X:n kanssa yhteydessä aiheesta viime viikolla. Hyvä, että tällaisesta puhutaan, ja toivottavasti tällainen toiminta pystytään tuotannoissa jatkossa ehkäisemään paremmin."

Herra 2022:

Saanut kehuja instassa. Ei tiettävästi kiinnostunut naisista. Ei ole kokenut tarvetta kommentoida julkisesti.

Herra 2023:

Saanut kehuja instassa. Kiistänyt syyllisyyden: "X kertoi minulle viime tuotantokaudella näistä tapahtumista. Keskustelimme näistä. Se en ole minä."

Seuraavat kolme kiistäneet syyllisyyden yhteneväisesti, toistensa kommenteista tietämättä, ennen kuin ensimmäistäkään ex-parien haastattelua oli vielä julkaistu:

Herra 2017:

"X lähetti minulle viestin ja sanoi, että hän on puhunut podcastissa", Herra 2017 kertoo. "Hän pahoitteli, että jos tästä tule jotain harmia meille kaikille."

Herra 2018:

Herra 2018 kertoo, että X laittoi lauantaina tekstiviestiä, jossa hän kertoi, että tällainen podcast on tulossa. "Hän kirjoitti, että toivottavasti tämä ei tuota harmia."

Herra 2019:

Herra 2019 vahvistaa myös saaneensa X:lta lauantaina viestin. "Hän sanoi, että toivottavasti ei tuota harmia."

Jäljelle jää kolme muuta:

Herra 2010:

Kiistänyt syyllisyyden. Ensimmäinen kiistäminen: Herra 2010 epäilee, ettei ole saanut X:lta lauantaina viestiä. "En ole ollut X:n kanssa yhteydessä", hän kertoo. "En tiedä, olenko saanut viestiä. Olen ollut viikonlopun Turussa frisbeegolf-kisoissa. En ole ollut yhteydessä kehenkään", Herra 2010 kertoo. "En millään muotoa tunnista itseäni", hän sanoo. Toinen kiistäminen: "Minulla ei ollut X:n numeroa, kun hänellä oli vaihtunut se. X:lla ei myöskään ollut minun numeroani. Sain hänet lopulta kiinni ystäväni avulla ja keskustelin hänen kanssaan. Meillä on X:n kanssa hyvät välit. En ole se henkilö", Herra 2010 avaa.

Herra 2011:

Kiistänyt syyllisyyden. Ensimmäinen kiistäminen: Vuonna 2011 X:n tanssiparina ollut Herra 2011 niin ikään kertoo olevansa tietoinen X:n ulostulosta. "X kertoi minulle, ja vastasinkin hänelle"", Herra 2011 kertoo. Kiistätkö, että X viittaisi sinuun? "Kiistän ehdottomasti. X vielä viestissään laittoi, että tämä ei koske minua. Ei hän ketään nimittänyt, enkä tietenkään ruvennut kyselemään." Toinen kiistäminen: Herra 2011 ei halunnut avata täysin X:n lähettämän tekstiviestin sisältöä. "X kuitenkin sanoi, että hän ei viittaa minuun", Herra 2011 sanoo.

Herra 2021:

Ei ole kommentoinnut julkisesti.

Vierailija
1431/1617 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta kull...takellokuvien lähettely ei ole hyvä ajatus. Enemmän uskoisin karkoittavan daameja kuin viehättävän. 

Mutta entäs jos kello iso ja toimii (tai seisoo..)?

Vierailija
1432/1617 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta entäs jos kello iso ja toimii (tai seisoo..)?

Edelleenkään ei minusta hyvä ajatus eikä ilmeisesti Saanastakaan. Nykyisin kull...takellokuvien lähettely on sitäpaitsi rikosoikeudellinen asia.

Vierailija
1433/1617 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kolme erittäin epätodennäköistä:

Herra 2020:

Saanut kehuja instassa. Lapsuuden ystävä. On myös kiistänyt syyllisyyden, vaikkakin PR-henkilönsä välityksellä: "Oltiin X:n kanssa yhteydessä aiheesta viime viikolla. Hyvä, että tällaisesta puhutaan, ja toivottavasti tällainen toiminta pystytään tuotannoissa jatkossa ehkäisemään paremmin."

Herra 2022:

Saanut kehuja instassa. Ei tiettävästi kiinnostunut naisista. Ei ole kokenut tarvetta kommentoida julkisesti.

Herra 2023:

Saanut kehuja instassa. Kiistänyt syyllisyyden: "X kertoi minulle viime tuotantokaudella näistä tapahtumista. Keskustelimme näistä. Se en ole minä."

Seuraavat kolme kiistäneet syyllisyyden yhteneväisesti, toistensa kommenteista tietämättä, ennen kuin ensimmäistäkään ex-parien haastattelua oli vielä julkaistu:

Herra 2017:

"X lähetti minulle viestin ja sanoi, että hän on

Hyvä analyysi. Mutta mielestäni Herra 2011 menee samaan kategoriaan kuin Herrat 2017-2019. Eli hän oli saanut myös X:ltä siis sen viestin, ja muutkin merkit viittaavat ettei hän kyseessä. Entäs jos syyllinen onkin Herra 47?

Vierailija
1434/1617 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä analyysi. Mutta mielestäni Herra 2011 menee samaan kategoriaan kuin Herrat 2017-2019. Eli hän oli saanut myös X:ltä siis sen viestin, ja muutkin merkit viittaavat ettei hän kyseessä. Entäs jos syyllinen onkin Herra 47?

2011 kiistänyt kyllä, mutta ei samoilla sanoilla eikä siten yhtä vakuuttavasti kuin 2017, 2018 ja 2019.

Vierailija
1435/1617 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viime viikolla täällä oli hyvä kommentti, joka kertoo olennaisen tämän ketjun luonteesta. Tosin sittemmin myös terminaattorit ovat löytäneet ketjun.

"Tämä Saanan "keissi" on on osoittautunut kiinnostavaksi, koska se rakentuu kolmesta elementistä: joukko tv:stä tuttuja julkisuuden henkilöitä, häirintäteema ja salapoliisisarjoista tuttu "kuka teki" -probleema

Tässä voidaan puhua uudesta someilmiöstä, jossa Av -palstan lukijat ovat tulleet muodostaneeksi ikäänkuin parven eli työryhmän, joka organisoituu yhteisen sosiaalisen ongelman ympärille. Tämän parviälyn avulla he pyrkivät selvittämään häiritsijän henkilöllisyyden Sannan antamien vihjeiden perusteella. Keskustelijoissa näyttää olevan riittävästi diversiteettiä (eli monimuotoisuutta), jolloin monenlaiset ajattelutavat (kuten analyyttinen, lateraalinen ja divergentti) pääsevät esiin. Kerrankin AV:lla on ketju, jota tyypilliset keskustelun terminaattorit eivät ole

Puhut ihmisistä kuin joistain koe-eläimistä laboratoriossasi. Ihan uusi someilmiökin nyt keksitty. 

Vierailija
1436/1617 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

2011:sta on myös somessa video, jolla näkyy, kun hän näykkäisee X:sää olkapäästä suorassa tv-lähetyksessä. Podcast-jakson nimi on "Kaikki kaunis ei ole syötävää".

Vierailija
1437/1617 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

^ Miten pystyt yhdistämään tuon asian Saanaan? Mainitseeko hän, että kyseessä on TTK:n opettaja?

Kukaan ei ole väittänyt mitään, on vain heitetty ilmaan, ihan mahdollista, vai onko hän kieltänyt todistettavasti, etteikö olisi kyseessä. Myös Saana on nyt otettu tarkasteluun, ihan kuin nämä miehetkin. 

Vierailija
1438/1617 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hahhaa

Vierailija
1439/1617 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei ole väittänyt mitään, on vain heitetty ilmaan, ihan mahdollista, vai onko hän kieltänyt todistettavasti, etteikö olisi kyseessä. Myös Saana on nyt otettu tarkasteluun, ihan kuin nämä miehetkin. 

Ymmärrän pointtisi, mutta MG:n kirjassaan esille tuoma tapaus on kuitenkin hyvin erilainen kuin tämä häirintäkeissi ja Saanan poissulkeminen ko. tapauksesta on hyvin helppoa. Mikään ei puhu sen puolesta, että hän olisi tuo ko. julkkiskaunotar, päinvastoin, jutussa tulee ilmi ajanjaksollinen seikka, joka sulkee hänet pois.

Tässä häirintäkeississäkin on pystynyt sulkemaan heti helposti osan tanssipareista pois julkisuudessa esilletulleiden seikkojen valossa. Jäljelle on jäänyt todennäköisimmät.

Vierailija
1440/1617 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2011:sta on myös somessa video, jolla näkyy, kun hän näykkäisee X:sää olkapäästä suorassa tv-lähetyksessä. Podcast-jakson nimi on "Kaikki kaunis ei ole syötävää".

No, kaikki ei ole sitä, miltä näyttää.. Ja vaikka olisi kaunis, niin voi olla myrkyllinen (sienistä puhe..).